Misschien zijn ze lelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:07 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom knippen mensen hoofden van plaatjes zodat je niet weet wie het zijn
[ afbeelding ]
Misschien omdat om de kleding verkoop gaat en niet welk modelletje daar staatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
vorm van compositie, wat je Wilt bereiken met je foto daar hangt het vanaf. vind bij deze het wel wat hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus de fotograafquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:33 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
vorm van compositie, wat je Wilt bereiken met je foto daar hangt het vanaf. vind bij deze het wel wat hebben.
Ik zag al dat jij de laatste post had, en verwachtte zo'n welkomquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zag al dat jij de laatste post had, en verwachtte zo'n welkom
127.0.0.1quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef JaimyLee het volgende:
HungerGames is er nu niet op de serverZijn er nog andere servers waar FOK!kers zitten met HG?
Jaimy, negeer deze knakker maarquote:
Voer mij een ouderwetse MC ruziequote:
Ouderwetse MC ruzies komen er niet meer, er zit hier een kanker NSB'er die alles report.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:09 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Voer mij een ouderwetse MC ruzieWaarom niet die servert?
Dus eigenlijk mis ik niks, nu ik hier bijna nooit kom?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ouderwetse MC ruzies komen er niet meer, er zit hier een kanker NSB'er die alles report.
Mwah het is wel gezelligquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mis ik niks, nu ik hier bijna nooit kom?
TR gemaakt, graag even op je taalgebruik lettenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ouderwetse MC ruzies komen er niet meer, er zit hier een kanker NSB'er die alles report.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |