whahahaha..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik loop al blijkbaar sinds april 2012 16 euro per maand te betalen voor een internet dienst.. Wat de neuk
Echt hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef TJV het volgende:
Wat voor mongool ben je dan dat je je rekeningen niet nakijkt?
Ik draag gewoon normale broeken, geen skinny's, geen wijde baggy shit, gewoon normale.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik las dat jij skater bent, dan draag je zeker ook van die wijde broeken? Vind je dat nou echt lekker zitten?
Niet om te haten, ik ben gewoon benieuwd.
ah koetsjiee, ga je haten omdat ik geen ongewenste afschrijvingen krijg en een baan heb?quote:
Ik haat nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah koetsjiee, ga je haten omdat ik geen ongewenste afschrijvingen krijg en een baan heb?![]()
FTFY.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah koetsjiee, ga je haten omdat ik geen ongewenste afschrijvingen krijg en een stekkie op de sociale werkplaats heb?![]()
ZO komt het wel overquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogel je hebt een naakte neger met traditionele beschildering, een bot in zijn neus, een ak-47 in zijn hand en een lange lul in je dm.
DMquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]____________________________!_!_!_!_!_!!!!!111!11!___!!
hipsterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik draag gewoon normale broeken, geen skinny's, geen wijde baggy shit, gewoon normale.
Qua T-shirts, mja ik prefereer sws iets grotere shirts, idem met truien
Maar je zou niet aan mij kunnen zien dat ik nou echt een "skater" ben
Wel draag ik altijd skateschoenen, DC, Vans etc etc
post gewoon manquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogel je hebt een naakte neger met traditionele beschildering, een bot in zijn neus, een ak-47 in zijn hand en een lange lul in je dm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |