brug bij drontenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:
http://www.reddit.com/r/p(...)in_front_of_me_when/
ho fuck
Ja kan nog een poging doen om me te reddenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:38 schreef vogelkooi het volgende:
Geloof er niks van dat reet verhaal, kan nu weer vrij praten ze leest toch niet mee. En elke keer er op terug te komen, aandachtshoer denk ik. Ik viel er even voor maar ben genezen, maar davidoff is niet meer te redden.
reddenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja kan nog een poging doen om me te redden
Javascriptquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:02 schreef d4v1d het volgende:
Nja, geen idee wat voor script/programmeer taal het is. Is het plaatje te klein voor
Oh jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee da's de W van Willem
Ik snap dit niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:02 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-transactiedata.html
seriously
"Equens had nog geen overeenstemming met alle banken over de juridische details van het doorverkopen van de pingegevens."
De klant hoort dit uiteraard achteraf pas zeker?
Hooiquote:
dat snap ik weer niet..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:08 schreef vogelkooi het volgende:
Die hadden niet verwacht dat er zoveel backfire kwam.
Die dachten gewoon dat ze stilletjes even die gegevens konden doorverkopen en lekker kunnen cashen. Ik snap überhaupt niet waarom dit soort gegevens doorverkocht moeten worden, zelfs als het aan de privacyrichtlijnen voldoet. Dit zijn gewoon te gevoelige gegevens om door te verkopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:08 schreef vogelkooi het volgende:
Die hadden niet verwacht dat er zoveel backfire kwam.
Dat bedrijf wil betalingsgegevens verkopen aan klanten(winkeliers)quote:
Oh wut dat is wel ziek.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat bedrijf wil betalingsgegevens verkopen aan klanten(winkeliers)
Dus zeg je gaat naar de Gamma, koopt een hamer en betaald met Pin.
Dan kan de Karwei een euro geven aan Equens en zien dat je een hamer bij de Gamma hebt gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |