da's zo raar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
Zeg gewoon via internet. Als ze het al van Jordy weten dan maakt het toch niet uit
Dit, doe moeilijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
Zeg gewoon via internet. Als ze het al van Jordy weten dan maakt het toch niet uit
Voor mij ook!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met zijn tweeen wachten is dan prima te doen, voor mij is het 06:00
Niet als ze weten dat we je allemaal adorerenquote:
Kan. Is dat geloofwaardig?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of zeggen dat ik examentraining havo heb gedaan. Pauze ontmoet?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
https://soundcloud.com/sl(...)aks-met-examenklacht
HAHAHA
Nee hoorquote:
hoe heb je het ontdektquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
Oké, ontdek ik net even dat een klasgenoot/schoolgenoot op FOK! zit![]()
Ja, waarom niet. Dan had ik maar extra lessen wiskunde.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
"Ik ben met Jordy mee."
Mag Jordy gaan uitleggen.
Verwachte reactie:quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Dan had ik maar extra lessen wiskunde.![]()
![]()
OF
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
Oké, ontdek ik net even dat een klasgenoot/schoolgenoot op FOK! zit![]()
Laat mij dan rechten doen, mijn moeder heeft rechten gedaan..quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
We doen het zo:
Jordy ken ik van het internet.
DV zit bij mij op school (ze moeten dan niet over rechten praten, dan komt het goed).
Toen ging ik met haar uit en ontmoette ik ara en VA.
Ezell ken ik van examentraining en heb haar ontmoet in de pauze en nummer uitgewisseld.
ik vind ook dat je goed werk doet hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder weet dat mijn vriend en ik allebei mod zijn.
Ik liet haar zien wat ik dan moet doen. Ze vond dat ik goed werk deed
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef arachide. het volgende:
Huhquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Las zijn posts. Ik zo op facebook: 3.8 voor bio? Ga jij naar .... dit jaar? Hij: FOK FORUM?!
Ja maar een vriendin van me 'weet' dus dat DV bij mij op school zit (ivm. Koninginnedag).quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laat mij dan rechten doen, mijn moeder heeft rechten gedaan..
Mijn moeder zou denken dat dit facebook is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef arachide. het volgende:
Ik las iemands posts in EXA. Ik dacht: hmm. Opeens dacht ik: hmm, hmmm. Ik spreek iemand op facebook aan. Ik zo: "Heb jij een 3.8 voor bio?" "En ga je naar .... dit jaar?" (vakantie) hij: HAHAHA FOK FORUMquote:
Wiens aanhang?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
Mag ik aanhang zijn? Is zo lekker makkelijk...
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las iemands posts in EXA. Ik dacht: hmm. Opeens dacht ik: hmm, hmmm. Ik spreek iemand op facebook aan. Ik zo: "Heb jij een 3.8 voor bio?" "En ga je naar .... dit jaar?" (vakantie) hij: HAHAHA FOK FORUM
Oke, dan ben jij het vriendinnetje van Jordy.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die komt niet eens op hetzelfde moment aan.
Ja..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
oh sorry rockvolgens mij wilde je net zwaaien, maar toen klikte ik weg.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, dan ben jij het vriendinnetje van Jordy.
ooh hahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las iemands posts in EXA. Ik dacht: hmm. Opeens dacht ik: hmm, hmmm. Ik spreek iemand op facebook aan. Ik zo: "Heb jij een 3.8 voor bio?" "En ga je naar .... dit jaar?" (vakantie) hij: HAHAHA FOK FORUM
Sorryquote:
da's niet logisch, alsof ik iedereens mattie uitnodigquote:
Ok ok, examentraining dan. Ik deed geschiedenis omdat mijn docent halverwege het jaar ophield met ademen (serieus gebeurd). Stof gemist en daardoor extra steun nodig, ok?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
da's niet logisch, alsof ik iedereens mattie uitnodig
Ara en VA zijn ookal een mattie van DV.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok ok, examentraining dan. Ik deed geschiedenis omdat mijn docent halverwege het jaar ophield met ademen (serieus gebeurd). Stof gemist en daardoor extra steun nodig, ok?
Wie is Sander?quote:
UL.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet jij wel even vertellen wat jij voor training toen deed en waar.
Ok, is te onthouden.quote:
Gewoon alle afspraken annuleren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, is te onthouden.
Ik heb even mijn agenda gecheckt voor die dag en hoogstwaarschijnlijk gaat het wel lukken. Maar er is nog een kansje dat het niet lukt, dus pin mij er nog maar niet op vast.
Een agenda gebruikenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, is te onthouden.
Ik heb even mijn agenda gecheckt voor die dag en hoogstwaarschijnlijk gaat het wel lukken. Maar er is nog een kansje dat het niet lukt, dus pin mij er nog maar niet op vast.
Oh ik dacht een anderequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
post hier niet. was ooit bekend op FOK! (ken hem wel in t echt hoor)
Wat is mijn rol?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jong. Heb je gelezen hoe we 't gaan doen?
WEL AAN JE ROL HOUDEN HOOR
Heb de afgelopen weken geen agenda gebruikt en ben nu dus echt totaal het overzicht kwijt met afspraken, deadlines en studie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik gebruik al sinds de 2e geen agenda meer
Ik gebruik een elektronische agenda op m'n Mac/iPhone.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb de afgelopen weken geen agenda gebruikt en ben nu dus echt totaal het overzicht kwijt met afspraken, deadlines en studie.
HEEEEE SANDER JONGEH!!!! HOE IS IE MATTIE?? NOG WAT GEDAAN? WHAHAH WEET JE NOG VORIG JAAR TOEN WE SO FKN DRONKE WARE XDDDDDquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Etsu het volgende:
nouja. als FOK!kers binnenkomen, moet je ze niet bij voor/usernaam aanspreken en doen alsof je ze niet kent en nog nooit van gehoord hebt.
Ik heb een mooie agenda van leer. Kostte 80 euro.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik gebruik een elektronische agenda op m'n Mac/iPhone.
Aan het begin van het jaar had ik een agenda gekocht, toen lekte een flesje water in mn tas en was mn agenda niet meer te gebruikenToen kon ik alle afspraken, deadlines, huiswerk, etc. overtypen. Hele dag mee bezig geweest.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HEEEEE SANDER JONGEH!!!! HOE IS IE MATTIE?? NOG WAT GEDAAN? WHAHAH WEET JE NOG VORIG JAAR TOEN WE SO FKN DRONKE WARE XDDDDD
Ik kan ook niet zonder agenda hoor. Die deadlines, college's etc. kan je gewoon niet bijhouden hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een mooie agenda van leer. Kostte 80 euro.Wel superchill ding.
Inderdaad. Snap ook niet hoe sommige mensen het zonder doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonder agenda hoor. Die deadlines, college's etc. kan je gewoon niet bijhouden hoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Als je dat doet, geen bitterballen voor jou.
Niet heel moeilijk hoor..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap ook niet hoe sommige mensen het zonder doen.
Gewoon alles in je hoofd opslaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Ik zou het echt niet kunnen. Moet buiten schooltijd ook best veel afspraken maken voor mijn studie.quote:
Trouwens, Jordy liegt. De een na laatste keer toen ik bij hem was, hielp ik hem met wiskunde en toen had hij een agenda. Erin geschreven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
Bij ons zetten sommige docenten het in Magister en sommige niet, maar wat er niet op staat vraag ik wel aan anderen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Drabit het volgende:
Mijn school heeft een site waar ze al het huiswerk op zetten zodat de leerlingen het niet kunnen 'vergeten' in hun agenda te schrijven. Sinds dit jaar zelfs voor de bovenbouwIs heel makkelijk, zeker voor de luie mensen.
Ik vergeet gewoon allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou het echt niet kunnen. Moet buiten schooltijd ook best veel afspraken maken voor mijn studie.
Mijn school heeft het nieuwe: SOMToday, laatst een keer gecrasht waardoor er stond dat alle lessen niet door gingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij ons zetten sommige docenten het in Magister en sommige niet, maar wat er niet op staat vraag ik wel aan anderen.
Agenda dit jaar nauwelijks gebruikt
Ik ken hetquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:24 schreef Drabit het volgende:
Mijn motivatie voor dit jaar is helemaal weg gezakt..En ik moet nog een paar weken + 2 toetsweken.
Mijne is al weg sinds februari.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:24 schreef Drabit het volgende:
Mijn motivatie voor dit jaar is helemaal weg gezakt..En ik moet nog een paar weken + 2 toetsweken.
Waarom twee toetsweken en niet gewoon een?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:24 schreef Drabit het volgende:
Is bij jou je jaar ook niet bijna afgelopen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ken het
Misschien woensdag stoppen met mn opleiding..
Dan heb ik het iets langer uitgehouden, maar mijn cijfers gaan wel naar beneden, Dat begint al na de eerste periode.quote:
Omdat mijn toetsen 2 uur duren en ik best veel vakken heb. Ook gaan de leraren schooluitjes tussen de toetsen door plakken waardoor hij langer wordt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom twee toetsweken en niet gewoon een?
Welke klas zat je ook alweer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is bij jou je jaar ook niet bijna afgelopen?
(Uhmm, jij was die met die onderbroek op je hoofd toch?)
[..]
Dan heb ik het iets langer uitgehouden, maar mijn cijfers gaan wel naar beneden, Dat begint al na de eerste periode.
[..]
Omdat mijn toetsen 2 uur duren en ik best veel vakken heb. Ook gaan de leraren schooluitjes tussen de toetsen door plakken waardoor hij langer wordt...
Over 4 weken naar Rome met school!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan heb ik het iets langer uitgehouden, maar mijn cijfers gaan wel naar beneden, Dat begint al na de eerste periode.
[..]
Omdat mijn toetsen 2 uur duren en ik best veel vakken heb. Ook gaan de leraren schooluitjes tussen de toetsen door plakken waardoor hij langer wordt...
Ik had vanavond rijst met kip op.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
Honger, maar geen fatsoenlijk eten in huis.
wat heb je wel in huis?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
Honger, maar geen fatsoenlijk eten in huis.
Of een krabburgerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat heb je wel in huis?
maak een tosti elvis(pindakaas en banaan)
Ja, zo'n beetje niks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat heb je wel in huis?
maak een tosti elvis(pindakaas en banaan)
4equote:
Ik was vanmiddag vergeten kip te ontdooien. Toen ging ik de ontdooifunctie in mijn magnetron uitproberen, werkte voor geen meter. Toen maar 10 minuten lang op gewarmd en nu toen was het doorgebakken en ontdooid.quote:
okequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje niks.Ga zo wel even een cup a soup maken of zo.
Ga trollen xdxdquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
okemogen we hier stemmen welke smaak?
ik verveel me
[..]
[..]
[..]
Toen ik nog een papieren agenda had, ging ik met kleurtjes werken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
Agenda'sAlles mooi bijhouden en afstrepen als je het af hebt
Ze heeft het leuk en is moe van de reisquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ook al geen updates van zwerty dus
denk t nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
Ga je met de vavo ook naar het buitenland?
Agenda'squote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
Agenda'sAlles mooi bijhouden en afstrepen als je het af hebt
Wij hebben elk jaar reisweek, 1e ging ik op brugklaskamp, 2e naar Londen, 3e naar Trier en nu naar Romequote:
oke, mogen we kaarten sturen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze heeft het leuk en is moe van de reis
Dat is ook leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik nog een papieren agenda had, ging ik met kleurtjes werken.![]()
Geel = gedaan.
Blauw = werken.
Roze = toets/examen.
Groen = heel belangrijk.
En dan zeggen ze: ECONOMISCHE CRISIS OMG WE MOETEN BEZUINIGEN!!11!! EINZ ZWei Drei POLIZEI!121!!1XWquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wij hebben elk jaar reisweek, 1e ging ik op brugklaskamp, 2e naar Londen, 3e naar Trier en nu naar RomeMensen met Latijn worden daar niet voor uitgeloot
Heb jij niet elk jaar een reisweek? Bij ons kan je je inschrijven voor verschillende reizen elk jaar.
OMG papa en mama betalen mijn reis wel gewoon hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: ECONOMISCHE CRISIS OMG WE MOETEN BEZUINIGEN!!11!! EINZ ZWei Drei POLIZEI!121!!1XW
riep u?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: ECONOMISCHE CRISIS OMG WE MOETEN BEZUINIGEN!!11!! EINZ ZWei Drei POLIZEI!121!!1XW
DREI VIER GRENADIERquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt boobies, je krijgt ze eerder overgehaald om te komen.
1e klas niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wij hebben elk jaar reisweek, 1e ging ik op brugklaskamp, 2e naar Londen, 3e naar Trier en nu naar RomeMensen met Latijn worden daar niet voor uitgeloot
Heb jij niet elk jaar een reisweek? Bij ons kan je je inschrijven voor verschillende reizen elk jaar.
Straks word ik niet toegelaten. En danquote:Als alle formulieren door de toelatingscommissie zijn ontvangen, wordt er pas beslist over de toelating. Indien je toelaatbaar bent, word je opgeroepen voor een intakegesprek. In andere gevallen ontvang je een bericht. De intake start medio juni.
om 22:39 uur?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
Ik ben nu al ongeduldig. Ze mogen wel nu al contact met me opnemen!!!!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
JA !!quote:
Dan heb ik het wel goed op mijn school jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
1e klas niks
2e klas 3 dagen kamp
3e klas 1 dag Parijs (meer uur in de bus dan in de stad zelf)
4e klas week Berlijn
5e klas niks
6e klas week Rome
Pauperschool
DM werkt effectiever.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
VA en Jordy, zin in TC of niet? Meld je nu of zwijg voor altijd.
Zo blij?
bel ze op de huistelefoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Zo blij?
Ja ik wil zo graag met school naar Londen, of wat langer naar Parijs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel goed op mijn school jaIk heb zelfs nog een speciaal Cambridge programma waardoor ik in de 5e wss al ongeveer native engels spreek.
Ik heb het getroffen met mijn school merk ik wel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
Ik had niet eens een reisje naar het buitenland.Behalve een 3 daagse kamp in Rotterdam (en we zaten in Rotterdam op school) in een hostel en moesten we activiteiten doen in de stad voor CKV en LO.
Mogen wij niet komen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Zo blij?
Gastquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
nee dat is effectiever want dan haalt hun moeder ze over snap je
Ieper ben ik ook geweest, saaie stadquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
1e: brugklaskamp
2e: een dagje naar ieper
3e: weekje Praag
4e: niks
5e: weekje Parijs
Da's echt heel vet. Gewoon doen (mits je er geld voor hebt natuurlijk).quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb het getroffen met mijn school merk ik wel!Als ik zou willen kan ik me zelfs nog opgeven voor een weekje India.
strppunkoartquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt saaiquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ieper ben ik ook geweest, saaie stad
ieper?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Ik gaf me voor vorig jaar op voor Parijs, maar werd uitgeloot. Toen maar naar Trier gegaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja ik wil zo graag met school naar Londen, of wat langer naar Parijs.
Berlijn was wel echt geweldig, dat dan weer wel
1e: meerssenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Ja in België.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
ieper?
[..]
Ik gaf me voor vorig jaar op voor Parijs, maar werd uitgeloot. Toen maar naar Trier gegaan
(Sindsdien ben ik voor sommige mensen: "Gekke boer harms")
Egh dan hadden wij wel weer geluk.quote:
Oh wij kregen een rondleiding over de oorlog enzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Egh dan hadden wij wel weer geluk.
Maar het enige wat we daar in de tijd 16.00-20.00 hebben gedaan is patat gegeten, doelloes in de lege straten rondgelopen en heel vaak ijsjes gekocht, puur uit verveling.
Om 20.00 moesten we onder die poort staan.
Serieus, moet je je daarvoor loten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
ieper?
[..]
Ik gaf me voor vorig jaar op voor Parijs, maar werd uitgeloot. Toen maar naar Trier gegaan
(Sindsdien ben ik voor sommige mensen: "Gekke boer harms")
Het probleem is dat het een heel project is waarbij je heel veel moet voorbereiden, presentaties moet geven voordat je gaat, en als je terug komt. Dat is niet echt mijn ding.. Onze school bouwt een kindertehuis daar met geld dat wordt opgehaald door acties (Sluit je snuit, 24 uur gesponsort niet eten, sponsorloop enz..)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's echt heel vet. Gewoon doen (mits je er geld voor hebt natuurlijk).
Wij ook, ook door de omgeving en dan op allerlei begraafplaatsen stoppen. Saai.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wij kregen een rondleiding over de oorlog enzo
En dat staat verrekte goed op je CV neem ik aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het probleem is dat het een heel project is waarbij je heel veel moet voorbereiden, presentaties moet geven voordat je gaat, en als je terug komt. Dat is niet echt mijn ding.. Onze school bouwt een kindertehuis daar met geld dat wordt opgehaald door acties (Sluit je snuit, 24 uur gesponsort niet eten, sponsorloop enz..)
Ja, als er niet geloot werd dan gingen er 100 naar Parijs en 5 naar Haderslev (Denemarken)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Serieus, moet je je daarvoor loten?
Wij hebben gewoon samen met havo in de 3e een dag Parijs en in de 4e een week Berlijn, dat was het wel. En dan vwo in de 6e nog een weekje Rome, zin in
Ik niet, maar mijn vriend welquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAT LEEUKKKK.
Ik ga ook naar Rotterdam zaterdag.
Nooit van gehoord, lijkt me flink kut als je bij die 5 hoortquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, als er niet geloot werd dan gingen er 100 naar Parijs en 5 naar Haderslev (Denemarken)
nopequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef chapel24 het volgende:
1e: cambridge
2e: Porto
3e: normandie
4e: Londen
5e: Istanbul
Jaloers iemand?
jammerrrrrrquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat sabine precies komt op dat tijdstip
Daarom wordt er ook gelootquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, lijkt me flink kut als je bij die 5 hoort
Jij bent niet naar Berlijn en Parijs geweest, nee hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef chapel24 het volgende:
Jaloers iemand?
Nog nooit van Porto gehoord.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef chapel24 het volgende:
Jaloers iemand?
Ik ben ook nog nooit met vliegtuig geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
Naar Rome wordt mijn eerste keer met het vliegtuig
Komt nog welquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit met vliegtuig geweest
Was de eerste keer eng?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef Etsu het volgende:
VliegtuigBazen ding. Zeker zo'n 10x in geweest ongeveer.
Haha, komt doordat ik TTO doe.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha nee ik ben wel een beetje jaloers hoorwas het leuk?
VWO neem ik aan omdat je 6 jaar moetquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha, komt doordat ik TTO doe.
Cambridge niet veel aan. Porto uitwisseling was erg leuk. Normandie niks aan, londen wel leuk, maar Istanbul zeker. Vooral met uitwisselingstudenten die de hele tijd ineens weg zijn. Sta je dan in zo'n wereldstad... En in nederland gingen ze elke coffeshop binnen
quote:
gezelligquote:
Als ik over gaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
gezelligdan gaan we volgend jaar tegelijk vwo 5 doen
Als ik word toegelatenquote:
haha succes nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef chapel24 het volgende:
[..]
6vwo, bezig met die heerlijke examens
Thanks! Niet echt, alles valt tegen. Tot nu toe voor maar 1 vak hoger dan mn gemiddelde gehaald. Maar heb er nog 2, als ik voor allebei een 5.5 haal ben ik geslaagdquote:
Nee nog nietquote:
welke vakken nog?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Thanks! Niet echt, alles valt tegen. Tot nu toe voor maar 1 vak hoger dan mn gemiddelde gehaald. Maar heb er nog 2, als ik voor allebei een 5.5 haal ben ik geslaagd
3D Printers hebben zo zijn nadelen maar ook zeker zijn voordelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
OMG
http://nos.nl/artikel/509902-3dprinter-redt-baby-in-ademnood.html
Monster is jakkie bahquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
shiiit ik heb zin in monster. maar hij is op. Heb er 24 uur mee gedaan
De geschiedenis stof voor de examens wordt constant veranderdquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
Examenblad:
Het examen geschiedenis, vwo wordt als regulier examen afgenomen vanaf 2015 en als pilot-examen in 2013 en 2014.
In 2014 wordt wel een gelijknamig examen afgenomen, maar volgens een ander examenprogramma:
HUH
Niet als je om het half uur een slokje neemtquote:
Ik wil nu al weten waar het over gaat, maar helaasquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De geschiedenis stof voor de examens wordt constant veranderd
awel ikquote:
Neem dan appelsapquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet als je om het half uur een slokje neemt
Nee ik ga dan liever voor een lekkere koude coca-colaquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet als je om het half uur een slokje neemt
ja.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
http://www.wehkamp.nl/hui(...)A1=772110&VA2=776026
Mooi laptopje dit
whutquote:
Ze moet hem gewoon kopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja.500 euro. 6 weken oud. ik wil hem, maar ik woon niet meer thuis dus heb niks meer over te zeggen aldus mn ouders
maar mn ma wilt het ook hebben, maar mn stiefpa doet moeilijk
![]()
net op Facebook zei ze dat ze in 'bewerkingsfase' zit (overhalen), dus hoop dat t lukt
Bestaat er ook appelsapcolaquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik ga dan liever voor een lekkere koude coca-cola
http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/wasmachinesquote:
Ja kloptquote:whut
De naaktfoto's bevielen nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
ezell, va wilt wel komen. maar jordy negeert je. wat heb je misdaan?
Geen idee; kan gebeuren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
ezell, va wilt wel komen. maar jordy negeert je. wat heb je misdaan?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De naaktfoto's bevielen niet
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze moet hem gewoon kopenMijn moeder heeft ooit ook een cavia voor ons gekocht terwijl mijn vader het niet wilde
kwam ze opeens met een cavia thuis
Nee niet koudquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik ga dan liever voor een lekkere koude coca-cola
Blijft een core i3. Ik weet niet wat je er mee doet maar een i5 lijkt me net wat beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/wasmachines
[..]
Ja kloptFoutje van de wehkamp
Deze laptop stond op Tweakers.net in het aanbiedingentopic
Maar als hij hem in het echt ziet dan is ie toch zo verkochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk dat mn stiefpa dat niet gaat waarderen.
Neem dan gewoon colasiroop, ik heb bij weinigprikcola altijd het idee heel oude cola te drinkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet kouden gewoon euroshopper, want minder prik
Ja beetje FOK!kenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blijft een core i3. Ik weet niet wat je er mee doet maar een i5 lijkt me net wat beter
Oeh klinkt chill. Toch geen last van irritante maar geniale werknemers in de keuken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
eigen bedrijfje, restaurant met unieke burgers
Dit. Bij cola hoort prik, anders is het zo smaakloosquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Neem dan gewoon colasiroop, ik heb bij weinigprikcola altijd het idee heel oude cola te drinken
Je doet toch examen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja beetje FOK!kenMaar vraag me af wanneer ik nou een laptop zal gaan gebruiken..
quote:
Ja maar dat vind ik juist lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Neem dan gewoon colasiroop, ik heb bij weinigprikcola altijd het idee heel oude cola te drinken
hij is bang dat dat katje alles kapot maaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar als hij hem in het echt ziet dan is ie toch zo verkochtik bedoel, dat hij hem dan wel wilt houden
Ik heb ge edit, doet etsu dat ook?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
En afkomst hoef je hier niet te plaatsen.
Dan ga je toch volgend jaar een vervolgopleiding doen? Stel de aankoop even uit tot je weet wat je nodig hebtquote:
In Duitsland hebben ze dat spul overal!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo lang niet meer gehad en ik zie ze ook nooit in winkels behalve bij Jumbo
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ge edit, doet etsu dat ook?
Sorry schat, niet bij nagedacht
Aaah, als jullie al andere katten hebben is het toch juist leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is bang dat dat katje alles kapot maaktmaar ik vind dat dat niet zo is want als mn ouders thuis zijn, kunnen ze t in gaten houden. en als ze niet thuis zijn, zitten de andere 2 katten ook in de gang + slaapkamers, dus niks aan het handje.
Jup, accountantcy op het HBO. Geen idee of je daar een laptop voor nodig hebt maar geloof het niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga je toch volgend jaar een vervolgopleiding doen? Stel de aankoop even uit tot je weet wat je nodig hebt
Plus in Arnhem had het laatst en de Coop in zutphen ook een aantal maanden geledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo lang niet meer gehad en ik zie ze ook nooit in winkels behalve bij Jumbo
Ja daar hebben ze ook MezzoMix een mix van cola en sinasquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze dat spul overal!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, accountantcy op het HBO. Geen idee of je daar een laptop voor nodig hebt maar geloof het niet.
Tuurlijk wel. Aantekeningen en shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, accountantcy op het HBO. Geen idee of je daar een laptop voor nodig hebt maar geloof het niet.
Plus en Coop hebben wij niet whehequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plus in Arnhem had het laatst en de Coop in zutphen ook een aantal maanden geleden
MezzoMix vond ik tegenvallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook MezzoMix een mix van cola en sinas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |