Ik ken hetquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:24 schreef Drabit het volgende:
Mijn motivatie voor dit jaar is helemaal weg gezakt..En ik moet nog een paar weken + 2 toetsweken.
Mijne is al weg sinds februari.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:24 schreef Drabit het volgende:
Mijn motivatie voor dit jaar is helemaal weg gezakt..En ik moet nog een paar weken + 2 toetsweken.
Waarom twee toetsweken en niet gewoon een?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:24 schreef Drabit het volgende:
Is bij jou je jaar ook niet bijna afgelopen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ken het
Misschien woensdag stoppen met mn opleiding..
Dan heb ik het iets langer uitgehouden, maar mijn cijfers gaan wel naar beneden, Dat begint al na de eerste periode.quote:
Omdat mijn toetsen 2 uur duren en ik best veel vakken heb. Ook gaan de leraren schooluitjes tussen de toetsen door plakken waardoor hij langer wordt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom twee toetsweken en niet gewoon een?
Welke klas zat je ook alweer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is bij jou je jaar ook niet bijna afgelopen?
(Uhmm, jij was die met die onderbroek op je hoofd toch?)
[..]
Dan heb ik het iets langer uitgehouden, maar mijn cijfers gaan wel naar beneden, Dat begint al na de eerste periode.
[..]
Omdat mijn toetsen 2 uur duren en ik best veel vakken heb. Ook gaan de leraren schooluitjes tussen de toetsen door plakken waardoor hij langer wordt...
Over 4 weken naar Rome met school!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik het iets langer uitgehouden, maar mijn cijfers gaan wel naar beneden, Dat begint al na de eerste periode.
[..]
Omdat mijn toetsen 2 uur duren en ik best veel vakken heb. Ook gaan de leraren schooluitjes tussen de toetsen door plakken waardoor hij langer wordt...
Over 4 weken naar Rome met school!
Ik had vanavond rijst met kip op.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
Honger, maar geen fatsoenlijk eten in huis.
wat heb je wel in huis?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
Honger, maar geen fatsoenlijk eten in huis.
Of een krabburgerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat heb je wel in huis?
maak een tosti elvis(pindakaas en banaan)
Ja, zo'n beetje niks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat heb je wel in huis?
maak een tosti elvis(pindakaas en banaan)
4equote:
Ik was vanmiddag vergeten kip te ontdooien. Toen ging ik de ontdooifunctie in mijn magnetron uitproberen, werkte voor geen meter. Toen maar 10 minuten lang op gewarmd en nu toen was het doorgebakken en ontdooid.quote:
okequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje niks.Ga zo wel even een cup a soup maken of zo.
Ga trollen xdxdquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
okemogen we hier stemmen welke smaak?
ik verveel me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |