ooh hahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las iemands posts in EXA. Ik dacht: hmm. Opeens dacht ik: hmm, hmmm. Ik spreek iemand op facebook aan. Ik zo: "Heb jij een 3.8 voor bio?" "En ga je naar .... dit jaar?" (vakantie) hij: HAHAHA FOK FORUM
Sorryquote:
da's niet logisch, alsof ik iedereens mattie uitnodigquote:
Ok ok, examentraining dan. Ik deed geschiedenis omdat mijn docent halverwege het jaar ophield met ademen (serieus gebeurd). Stof gemist en daardoor extra steun nodig, ok?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
da's niet logisch, alsof ik iedereens mattie uitnodig
Ara en VA zijn ookal een mattie van DV.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok ok, examentraining dan. Ik deed geschiedenis omdat mijn docent halverwege het jaar ophield met ademen (serieus gebeurd). Stof gemist en daardoor extra steun nodig, ok?
Wie is Sander?quote:
UL.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet jij wel even vertellen wat jij voor training toen deed en waar.
Ok, is te onthouden.quote:
Gewoon alle afspraken annuleren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, is te onthouden.
Ik heb even mijn agenda gecheckt voor die dag en hoogstwaarschijnlijk gaat het wel lukken. Maar er is nog een kansje dat het niet lukt, dus pin mij er nog maar niet op vast.
Een agenda gebruikenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, is te onthouden.
Ik heb even mijn agenda gecheckt voor die dag en hoogstwaarschijnlijk gaat het wel lukken. Maar er is nog een kansje dat het niet lukt, dus pin mij er nog maar niet op vast.
Oh ik dacht een anderequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
post hier niet. was ooit bekend op FOK! (ken hem wel in t echt hoor)
Wat is mijn rol?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jong. Heb je gelezen hoe we 't gaan doen?
WEL AAN JE ROL HOUDEN HOOR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |