quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is bij jou je jaar ook niet bijna afgelopen?
(Uhmm, jij was die met die onderbroek op je hoofd toch?)
[..]
Dan heb ik het iets langer uitgehouden, maar mijn cijfers gaan wel naar beneden, Dat begint al na de eerste periode.
[..]
Omdat mijn toetsen 2 uur duren en ik best veel vakken heb. Ook gaan de leraren schooluitjes tussen de toetsen door plakken waardoor hij langer wordt...
Over 4 weken naar Rome met school!
Toen ik nog een papieren agenda had, ging ik met kleurtjes werken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
Agenda'sAlles mooi bijhouden en afstrepen als je het af hebt
Ze heeft het leuk en is moe van de reisquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ook al geen updates van zwerty dus
denk t nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
Ga je met de vavo ook naar het buitenland?
Agenda'squote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
Agenda'sAlles mooi bijhouden en afstrepen als je het af hebt
Wij hebben elk jaar reisweek, 1e ging ik op brugklaskamp, 2e naar Londen, 3e naar Trier en nu naar Romequote:
oke, mogen we kaarten sturen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze heeft het leuk en is moe van de reis
Dat is ook leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik nog een papieren agenda had, ging ik met kleurtjes werken.![]()
Geel = gedaan.
Blauw = werken.
Roze = toets/examen.
Groen = heel belangrijk.
En dan zeggen ze: ECONOMISCHE CRISIS OMG WE MOETEN BEZUINIGEN!!11!! EINZ ZWei Drei POLIZEI!121!!1XWquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wij hebben elk jaar reisweek, 1e ging ik op brugklaskamp, 2e naar Londen, 3e naar Trier en nu naar RomeMensen met Latijn worden daar niet voor uitgeloot
Heb jij niet elk jaar een reisweek? Bij ons kan je je inschrijven voor verschillende reizen elk jaar.
OMG papa en mama betalen mijn reis wel gewoon hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: ECONOMISCHE CRISIS OMG WE MOETEN BEZUINIGEN!!11!! EINZ ZWei Drei POLIZEI!121!!1XW
riep u?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: ECONOMISCHE CRISIS OMG WE MOETEN BEZUINIGEN!!11!! EINZ ZWei Drei POLIZEI!121!!1XW
DREI VIER GRENADIERquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt boobies, je krijgt ze eerder overgehaald om te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |