Ja maar dat vind ik juist lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Neem dan gewoon colasiroop, ik heb bij weinigprikcola altijd het idee heel oude cola te drinken
hij is bang dat dat katje alles kapot maaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar als hij hem in het echt ziet dan is ie toch zo verkochtik bedoel, dat hij hem dan wel wilt houden
Ik heb ge edit, doet etsu dat ook?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
En afkomst hoef je hier niet te plaatsen.
Dan ga je toch volgend jaar een vervolgopleiding doen? Stel de aankoop even uit tot je weet wat je nodig hebtquote:
In Duitsland hebben ze dat spul overal!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo lang niet meer gehad en ik zie ze ook nooit in winkels behalve bij Jumbo
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ge edit, doet etsu dat ook?
Sorry schat, niet bij nagedacht
Aaah, als jullie al andere katten hebben is het toch juist leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is bang dat dat katje alles kapot maaktmaar ik vind dat dat niet zo is want als mn ouders thuis zijn, kunnen ze t in gaten houden. en als ze niet thuis zijn, zitten de andere 2 katten ook in de gang + slaapkamers, dus niks aan het handje.
Jup, accountantcy op het HBO. Geen idee of je daar een laptop voor nodig hebt maar geloof het niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga je toch volgend jaar een vervolgopleiding doen? Stel de aankoop even uit tot je weet wat je nodig hebt
Plus in Arnhem had het laatst en de Coop in zutphen ook een aantal maanden geledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo lang niet meer gehad en ik zie ze ook nooit in winkels behalve bij Jumbo
Ja daar hebben ze ook MezzoMix een mix van cola en sinasquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze dat spul overal!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, accountantcy op het HBO. Geen idee of je daar een laptop voor nodig hebt maar geloof het niet.
Tuurlijk wel. Aantekeningen en shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, accountantcy op het HBO. Geen idee of je daar een laptop voor nodig hebt maar geloof het niet.
Plus en Coop hebben wij niet whehequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plus in Arnhem had het laatst en de Coop in zutphen ook een aantal maanden geleden
MezzoMix vond ik tegenvallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook MezzoMix een mix van cola en sinas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |