Ze moet hem gewoon kopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja.500 euro. 6 weken oud. ik wil hem, maar ik woon niet meer thuis dus heb niks meer over te zeggen aldus mn ouders
maar mn ma wilt het ook hebben, maar mn stiefpa doet moeilijk
![]()
net op Facebook zei ze dat ze in 'bewerkingsfase' zit (overhalen), dus hoop dat t lukt
Bestaat er ook appelsapcolaquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik ga dan liever voor een lekkere koude coca-cola
http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/wasmachinesquote:
Ja kloptquote:whut
De naaktfoto's bevielen nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
ezell, va wilt wel komen. maar jordy negeert je. wat heb je misdaan?
Geen idee; kan gebeuren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
ezell, va wilt wel komen. maar jordy negeert je. wat heb je misdaan?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De naaktfoto's bevielen niet
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze moet hem gewoon kopenMijn moeder heeft ooit ook een cavia voor ons gekocht terwijl mijn vader het niet wilde
kwam ze opeens met een cavia thuis
Nee niet koudquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik ga dan liever voor een lekkere koude coca-cola
Blijft een core i3. Ik weet niet wat je er mee doet maar een i5 lijkt me net wat beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/wasmachines
[..]
Ja kloptFoutje van de wehkamp
Deze laptop stond op Tweakers.net in het aanbiedingentopic
Maar als hij hem in het echt ziet dan is ie toch zo verkochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk dat mn stiefpa dat niet gaat waarderen.
Neem dan gewoon colasiroop, ik heb bij weinigprikcola altijd het idee heel oude cola te drinkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet kouden gewoon euroshopper, want minder prik
Ja beetje FOK!kenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blijft een core i3. Ik weet niet wat je er mee doet maar een i5 lijkt me net wat beter
Oeh klinkt chill. Toch geen last van irritante maar geniale werknemers in de keuken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
eigen bedrijfje, restaurant met unieke burgers
Dit. Bij cola hoort prik, anders is het zo smaakloosquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Neem dan gewoon colasiroop, ik heb bij weinigprikcola altijd het idee heel oude cola te drinken
Je doet toch examen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja beetje FOK!kenMaar vraag me af wanneer ik nou een laptop zal gaan gebruiken..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |