Echt saaiquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ieper ben ik ook geweest, saaie stad
ieper?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
1e: brugklaskamp
2e: een dagje naar ieper
3e: weekje Praag
4e: niks
5e: weekje Parijs
Ik gaf me voor vorig jaar op voor Parijs, maar werd uitgeloot. Toen maar naar Trier gegaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja ik wil zo graag met school naar Londen, of wat langer naar Parijs.
Berlijn was wel echt geweldig, dat dan weer wel
1e: meerssenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
1e: brugklaskamp
2e: een dagje naar ieper
3e: weekje Praag
4e: niks
5e: weekje Parijs
Ja in België.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
ieper?
[..]
Ik gaf me voor vorig jaar op voor Parijs, maar werd uitgeloot. Toen maar naar Trier gegaan
(Sindsdien ben ik voor sommige mensen: "Gekke boer harms")
Egh dan hadden wij wel weer geluk.quote:
Oh wij kregen een rondleiding over de oorlog enzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Egh dan hadden wij wel weer geluk.
Maar het enige wat we daar in de tijd 16.00-20.00 hebben gedaan is patat gegeten, doelloes in de lege straten rondgelopen en heel vaak ijsjes gekocht, puur uit verveling.
Om 20.00 moesten we onder die poort staan.
Serieus, moet je je daarvoor loten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
ieper?
[..]
Ik gaf me voor vorig jaar op voor Parijs, maar werd uitgeloot. Toen maar naar Trier gegaan
(Sindsdien ben ik voor sommige mensen: "Gekke boer harms")
Het probleem is dat het een heel project is waarbij je heel veel moet voorbereiden, presentaties moet geven voordat je gaat, en als je terug komt. Dat is niet echt mijn ding.. Onze school bouwt een kindertehuis daar met geld dat wordt opgehaald door acties (Sluit je snuit, 24 uur gesponsort niet eten, sponsorloop enz..)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's echt heel vet. Gewoon doen (mits je er geld voor hebt natuurlijk).
Wij ook, ook door de omgeving en dan op allerlei begraafplaatsen stoppen. Saai.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wij kregen een rondleiding over de oorlog enzo
En dat staat verrekte goed op je CV neem ik aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het probleem is dat het een heel project is waarbij je heel veel moet voorbereiden, presentaties moet geven voordat je gaat, en als je terug komt. Dat is niet echt mijn ding.. Onze school bouwt een kindertehuis daar met geld dat wordt opgehaald door acties (Sluit je snuit, 24 uur gesponsort niet eten, sponsorloop enz..)
Ja, als er niet geloot werd dan gingen er 100 naar Parijs en 5 naar Haderslev (Denemarken)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Serieus, moet je je daarvoor loten?
Wij hebben gewoon samen met havo in de 3e een dag Parijs en in de 4e een week Berlijn, dat was het wel. En dan vwo in de 6e nog een weekje Rome, zin in
Ik niet, maar mijn vriend welquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAT LEEUKKKK.
Ik ga ook naar Rotterdam zaterdag.
Nooit van gehoord, lijkt me flink kut als je bij die 5 hoortquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, als er niet geloot werd dan gingen er 100 naar Parijs en 5 naar Haderslev (Denemarken)
nopequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef chapel24 het volgende:
1e: cambridge
2e: Porto
3e: normandie
4e: Londen
5e: Istanbul
Jaloers iemand?
jammerrrrrrquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat sabine precies komt op dat tijdstip
Daarom wordt er ook gelootquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, lijkt me flink kut als je bij die 5 hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |