1e klas niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wij hebben elk jaar reisweek, 1e ging ik op brugklaskamp, 2e naar Londen, 3e naar Trier en nu naar RomeMensen met Latijn worden daar niet voor uitgeloot
Heb jij niet elk jaar een reisweek? Bij ons kan je je inschrijven voor verschillende reizen elk jaar.
Straks word ik niet toegelaten. En danquote:Als alle formulieren door de toelatingscommissie zijn ontvangen, wordt er pas beslist over de toelating. Indien je toelaatbaar bent, word je opgeroepen voor een intakegesprek. In andere gevallen ontvang je een bericht. De intake start medio juni.
om 22:39 uur?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
Ik ben nu al ongeduldig. Ze mogen wel nu al contact met me opnemen!!!!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt boobies, je krijgt ze eerder overgehaald om te komen.
JA !!quote:
Dan heb ik het wel goed op mijn school jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
1e klas niks
2e klas 3 dagen kamp
3e klas 1 dag Parijs (meer uur in de bus dan in de stad zelf)
4e klas week Berlijn
5e klas niks
6e klas week Rome
Pauperschool
DM werkt effectiever.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
VA en Jordy, zin in TC of niet? Meld je nu of zwijg voor altijd.
Zo blij?
bel ze op de huistelefoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Zo blij?
Ja ik wil zo graag met school naar Londen, of wat langer naar Parijs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel goed op mijn school jaIk heb zelfs nog een speciaal Cambridge programma waardoor ik in de 5e wss al ongeveer native engels spreek.
Ik heb het getroffen met mijn school merk ik wel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
Ik had niet eens een reisje naar het buitenland.Behalve een 3 daagse kamp in Rotterdam (en we zaten in Rotterdam op school) in een hostel en moesten we activiteiten doen in de stad voor CKV en LO.
Mogen wij niet komen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Zo blij?
Gastquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
nee dat is effectiever want dan haalt hun moeder ze over snap je
Ieper ben ik ook geweest, saaie stadquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
1e: brugklaskamp
2e: een dagje naar ieper
3e: weekje Praag
4e: niks
5e: weekje Parijs
Da's echt heel vet. Gewoon doen (mits je er geld voor hebt natuurlijk).quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb het getroffen met mijn school merk ik wel!Als ik zou willen kan ik me zelfs nog opgeven voor een weekje India.
strppunkoartquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt boobies, je krijgt ze eerder overgehaald om te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |