Maar sommigen kennen Jordy al (bij naam)quote:
Het zijn je bitches.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar sommigen kennen Jordy al (bij naam)
En ze weten dat ik hem ken van het internet.
Hoe moet ik 't verklaren dan?
Je hebt ons allemaal via Jordy leren kennen en we hielden contact blahblahquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar sommigen kennen Jordy al (bij naam)
En ze weten dat ik hem ken van het internet.
Hoe moet ik 't verklaren dan?
Ik denk er over na.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal via Jordy leren kennen en we hielden contact blahblah
Kan even niets verzinnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk er over na.
Misschien weet Ezell iets beters.
Ik had mijn ex via facebook leren kennen op een status over pannenkoeken bakken en kwam er toen ik haar ontmoette pas achter dat het een nichtje van een vriend van me wasquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk er over na.
Misschien weet Ezell iets beters.
Ik dacht anders examentraining van toen je de eerste keer vwo deed, maar dat kan dus niet vanwege niveauverschil.quote:
Ik moet wachten op de eerste trein. Wees solidairquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
THE MOOOOOVVEE
Ik vind het best, moet dan even kijken qua slaapplek enzo, ga niet naar huis fietsen, ben ik zo 2 ur bezig
Later vanavond misschien, grafkop is gaandequote:
Daarom havo middelbare.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht anders examentraining van toen je de eerste keer vwo deed, maar dat kan dus niet vanwege niveauverschil.
Dit is overigens een prima optie voor één persoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had mijn ex via facebook leren kennen op een status over pannenkoeken bakken en kwam er toen ik haar ontmoette pas achter dat het een nichtje van een vriend van me was [ afbeelding ]
je zou er niet meer over pratenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had mijn ex via facebook leren kennen op een status over pannenkoeken bakken en kwam er toen ik haar ontmoette pas achter dat het een nichtje van een vriend van me was [ afbeelding ]
Nee kom nuquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Later vanavond misschien, grafkop is gaande
Ezellquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is overigens een prima optie voor één persoon.
Met zijn tweeen wachten is dan prima te doen, voor mij is het 06:00quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet wachten op de eerste trein. Wees solidair
Leg het maar eens uit aan familie die geen computer heeft omdat het tegen het geloof isquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is overigens een prima optie voor één persoon.
Je bent gezakt voor havo en toen moest je een jaar overnieuw doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, da's veel te lastig. Ik ben van havo '11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |