Vrouwenquote:
Ze liegen alles bij elkaar. Ben klaar met ze.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
![]()
Kan er zo een aantal opnoemen diezijn
Ik heb ook mijn mindere ervaringen met ze, maar tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze liegen alles bij elkaar. Ben klaar met ze.
Hmm oke oke. Ik zie wel wat zij aanradenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
C is gewoon de wat gemakkelijkere variant van A
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef Etsu het volgende:
opgelost.
ezell is een oud-klasgenoot van mij op havo. en is gek genoeg om in rotterdam naar school te gaan terwijl ze daar niet woont en naar groningen te gaan voor mij.
quote:
Ik vroeg vanmiddag aan een 'vriendin' of ze vanavond uit wilde. Ze wist het nog niet. Prima.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg vanmiddag aan een 'vriendin' of ze vanavond uit wilde. Ze wist het nog niet. Prima.
Ik appte d'r net: "En, weet je het nu wel?"
"Ik ga met vrienden ergens anders naar toe"terwijl ik eerder was
En als ik eerder vraag, weten ze het nooit of zeggen ze dat ik te vroeg ben.
Daar is ze dus ONTZETTEND slecht in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:39 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Laat haar volgende keer het initiatief nemen.
The Movequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, favoriete tent/kroeg/club in Arnhem?
Slim!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, zijn er mensen van je middelbare op je HW? Zo nee, dan zijn wij dat.
THE MOOOOOVVEEquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
The Move
En op donderdag de baron, want karaoke. Gaan we een keer uit in Arnhem op donderdag?![]()
En de buik na 5 uur, want als enige nog open.
Doe maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
Etsu, als je een leuk verhaaltje over onze 'ontmoeting' gaat verzinnen. Mag ik dan meehelpen?
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, zijn er mensen van je middelbare op je HW? Zo nee, dan zijn wij dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |