Ah oke dan valt het niet op neequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit wat over gehoordheel veel mensen in mijn omgeving zeggen wel eens waarvoor
de postbode belde laatst aan, moest ik in m'n spongebob pyjama snel naar benedenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben tot eind van de middag alleen thuis, maar mijn vader's cadeau kan elk moment bezorgd worden dus ik moet een broek aan
Nee vind het ook niet zo raar, meer van waarvoor doe je dat ofzo, ja weet niet, zit er denk ik zo ingebakken dat ik het niet meer raar vind, geenideequote:
Eigenlijk best raar als je het zo leestquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee vind het ook niet zo raar, meer van waarvoor doe je dat ofzo, ja weet niet, zit er denk ik zo ingebakken dat ik het niet meer raar vind, geenidee
Ja maar dat is geen onderbroekquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de postbode belde laatst aan, moest ik in m'n spongebob pyjama snel naar beneden
Ja maar in spreektaal klinkt het weer niet gek imoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar als je het zo leest
waarvoor waarvoor waarvoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie weet een leuke tekst + plaatje voor op een trui voor een man van 48?
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
Nee grapjequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
YOLOquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
hahahaaquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je het niet meer trekt moet je duwen
zo slecht
waarquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
osuchi met die rekensom
100 gram van de 250 gram, hoeveel procent is dat
450, dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
osuchi met die rekensom
op whatsapp toen ze een toets hadquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar
valt me wel op dat de sfeer beduidend beter is geworden nu ze weg is
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
op whatsapp toen ze een toets had
we hebben alweer nieuwe nieuwelingen toch, sebesse en fey.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar
valt me wel op dat de sfeer beduidend beter is geworden nu ze weg is
gisteravond niet gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
we hebben alweer nieuwe nieuwelingen toch, sebesse en fey.
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
osuchi met die rekensom
100/250 x 100= 40 (zo uit mijn blote hoofd.)quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
osuchi met die rekensom
heb je ook toegang tot crewfora?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
omg omg omg omg ik wordTTTTTTT crewlid
Ik zou het niet weten, ben nou niet echt een vooraanstaand crewlid danquote:
volgens mij dan alleen tot de FP crewforaquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ben nou niet echt een vooraanstaand crewlid dan
KPTquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij dan alleen tot de FP crewfora
Er is geen apart forum voor FP crewquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij dan alleen tot de FP crewfora
krijgt VA dan ook toegang tot crewfora?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er is geen apart forum voor FP crew
ow dacht dat toen wel te zien. mja zal wel danquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er is geen apart forum voor FP crew
nou?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
osuchi met die rekensom
Oh wacht, die kan er wel zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow dacht dat toen wel te zien. mja zal wel dan
ja weet ik ik zit op vliegtuig wifiquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij ramptoerist :S :S
Je baasje is trouwens op 'vakantie' naar Spanje
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu heeft dan gewoon meerdere crewleden op zijn HW de lucky bastard
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu heeft dan gewoon meerdere crewleden op zijn HW de lucky bastard
huh een meisje uit mijn oude klas staat daarmee op de fotoquote:
Ik dacht het wel hoor maar kan me vergissenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh wacht, die kan er wel zijnWant er is ook een aparte voor forum crew
Nicequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja weet ik ik zit op vliegtuig wifi
LB is ook mee
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara gaat dan iedereen modereren op wat ze zeggen en ik ga hun grammatica verbeteren
Janeeeeeequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara gaat dan iedereen modereren op wat ze zeggen en ik ga hun grammatica verbeteren
quote:
Doe haar de groetjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zit op dit moment op haar schoot in het vliegtuig
LB zit naast ons en drinkt bier
pics in DM
Oke, ik ben een vriendin van DV, en jullie kennen elkaar via het uitgaan. En VA is weer een vriend van mij, ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:57 schreef Etsu het volgende:
ara dv va
we gaan wel onze mond houden dat we elkaar kennen van t internet he, hoeft niet te sprake komen.
LB die drinktquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zit op dit moment op haar schoot in het vliegtuig
LB zit naast ons en drinkt bier
pics in DM
ik heb al eens gezegd tegen een vriendin (die dv ook gezien heeft) dat ik dr ken van school.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, ik ben een vriendin van DV, en jullie kennen elkaar via het uitgaan. En VA is weer een vriend van mij, ofzo
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:57 schreef Etsu het volgende:
ara dv va
we gaan wel onze mond houden dat we elkaar kennen van t internet he, hoeft niet te sprake komen.
Succesquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 gaat er zo vandoor, biologie examen maken
Succesquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Toto69 het volgende:
succes!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Toto69 het volgende:
wrmquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:57 schreef Etsu het volgende:
ara dv va
Ik vind het allemaal bestquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, ik ben een vriendin van DV, en jullie kennen elkaar via het uitgaan. En VA is weer een vriend van mij, ofzo
Oke, dan ken je mij en VA via uitgaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al eens gezegd tegen een vriendin (die dv ook gezien heeft) dat ik dr ken van school.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Sof maar wat wil je eigenlijk gaan doen na je opleiding dan?
hahahaahquote:
Ja maar hoe ken ik etsu dan? Is zijn HWquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik ken etsu van school
etsu en ik kennen faye van uitgaan
en va is mijn neefje die faye ook kent
fixed
Weet ik nog niet johquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee doen dan?
Journalistiek ofzo?
je verbeterde zijn scriptie op spelfoutenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar hoe ken ik etsu dan? Is zijn HW
jij ehmquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar hoe ken ik etsu dan? Is zijn HW
haha klinkt goed hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik nog niet johIets met schrijven, uitgeverij ofzo.
VA was erbij toen ik etsu leerde kennenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik ken etsu van school
etsu en ik kennen faye van uitgaan
en va is mijn neefje die faye ook kent
fixed
Oh ik ben gewoon een aanhangsel dat gedoogd wordtquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij ehm
jij logeert bij mij en moet dus mee
nee nee, je kent etsu via mij via uitgaan en etsu vond jou ook tof, dus jij bent ook welkomquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik ben gewoon een aanhangsel dat gedoogd wordt
Met jou, want jij kent mij, via een vakantie van 12953285 jaar geleden, daarom zagen we elkaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee dit wil niet want
met wie was etsu toen hij faye en va leerde kennen tijdens uitgaan? was hij alleen?
zou jij ook je klas binnenkomen met Faye en zeggen: "HOI! dit is faye en ik ken haar van t internet, zeg eens gedag".quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu wees gewoon eerlijk, t zijn je vrienden maar
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou jij ook tegen je klas binnenkomen met Faye en zeggen: "HOI! dit is faye en ik ken haar van t internet, zeg eens gedag".
ja want mijn klas zou dat accepterenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou jij ook je klas binnenkomen met Faye en zeggen: "HOI! dit is faye en ik ken haar van t internet, zeg eens gedag".
Nu krijg ik zo'n pakket dat ik weer ingevuld moet opsturen en kopieën van rapporten en cijferlijst moet bijvoegen en dan nog intake gesprek. Pffff.quote:
Oud klasgenoot. Klaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef Etsu het volgende:
waarom zo moeilijk doen.
ik ken dv van school en we gingen eens uit. ze nam ara en va mee.
en toen hield ik contact en nodigde ik ze uit.
jordy is een vriend van mij en ziet jullie nu ook voor t eerst.
nu ezell nog.
toch is het raarquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja want mijn klas zou dat accepteren
heb je nooit filmpjes gezien
Komt goed, ze willen alleen maar dat je goed voorbereid begintquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu krijg ik zo'n pakket dat ik weer ingevuld moet opsturen en kopieën van rapporten en cijferlijst moet bijvoegen en dan nog intake gesprek. Pffff.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezell kwam je mee aan de praat toen je een loempia kocht
ezell kwam je tegen in ierland en jullie had een leuk gesprek over trollsquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef Etsu het volgende:
waarom zo moeilijk doen.
ik ken dv van school en we gingen eens uit. ze nam ara en va mee.
en toen hield ik contact en nodigde ik ze uit.
jordy is een vriend van mij en ziet jullie nu ook voor t eerst.
nu ezell nog.
Ja dat is zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Komt goed, ze willen alleen maar dat je goed voorbereid begint
Dit zo vaak gehadquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
op familieverjaardagen;
en hoe kennen jullie elkaar?
'ja eh, feestje'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ermahgerd, verandering.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
zo vaak gehad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
op familieverjaardagen;
en hoe kennen jullie elkaar?
'ja eh, feestje'
http://www.nsmbl.nl/onlosmakelijke-liefde-op-een-brug-in-parijs/quote:We danken Anja voor deze prachtige inzending en de foto's.
ook ik heb instagramquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.nsmbl.nl/onlosmakelijke-liefde-op-een-brug-in-parijs/
Prachtige inzending en foto's? Als ze nou op het goede scherp waren gesteld, maar dat was al te veel moeite. Jezus, wat een prutswerk
Nee, ik was echt supermoe.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is zo
Heb je nog HSM gekeken?
uhhhhhhhh.... internet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo vaak gehad.
genoeg vragen gehad hoe ik jordy kende enzo.
'euhm.. ja.. internet.'
kon anders niet verklaren dat hij in limburg woont.
Oh, wel een keer doen hequote:
Echt hequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
het is teveel moeite om op dat roosje te klikken
Ooooh, dat moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 hele maanden daarvoor
watquote:Wel vragen wij een inschrijving voordat er kan worden bezichtigd.
Dit dekt onze kosten omdat wij geen bemiddelingskosten vagen.
Bijgevoegd zit een inschrijfformulier, de kosten hiervan zijn ¤ 19,95,-
:S vreemdquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
mailtje van makelaar:
[..]
watdit heb ik nog nooit gehoord
onzinquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
mailtje van makelaar:
[..]
Makelaars doen dat soort dingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
mailtje van makelaar:
[..]
huh wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
mailtje van makelaar:
[..]
whutquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:18 schreef Etsu het volgende:
ik was 1905 euro kwijt om dit appartement te kunnen krijgen.
bwuh.
oh ik dacht alquote:
ja dat was taks toch?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
635 euro huur
635 euro borg
635 euro bemiddelingskosten
andere optie was er niet.
ja ja :S :Squote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gingen we hem samen bellen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gingen we hem samen bellen
ik verkoop drugsquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]echt veel. Waar haal jij elke maand 635 euro vandaan voor je huur?
Staatsgeheimquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]echt veel. Waar haal jij elke maand 635 euro vandaan voor je huur?
Heeft ie jullie al aangeklaagd voor lastigvallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja helemaal hoe hij dan boos wordt in het topic
En daarom, lieve kinders, zoek ik iets via kamernet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
635 euro huur
635 euro borg
635 euro bemiddelingskosten
andere optie was er niet.
ik had zo snel mogelijk een nieuwe appartement nodig. daarom.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
En daarom, lieve kinders, zoek ik iets via kamernet.
nee volgens mij nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ie jullie al aangeklaagd voor lastigvallen
Ik niet, en ik heb er het geld ook niet voorquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had zo snel mogelijk een nieuwe appartement nodig. daarom.
Ik wil echt nooit met jou shoppenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:28 schreef Etsu het volgende:
dv wanneer gaan we shoppen
ik krijg binnen nu en een week 1100 euro van mn oude huisbaas.
en dat moet uitgegeven worden. dus. kom met een datum.
snap ik. ben je de hele dag bezig.quote:
Ik wel, kan ik misschien nog wat van lerenquote:
nadat ik een kamer hebquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:28 schreef Etsu het volgende:
dv wanneer gaan we shoppen
ik krijg binnen nu en een week 1100 euro van mn oude huisbaas.
en dat moet uitgegeven worden. dus. kom met een datum.
ik geef nog niet eens 100 euro uit voor een broek/schoenen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik 100 euro uitgeef, is het veel. Ik zou me alleen maar irriteren.
idd, etsu koop die 300eu bank even voor mequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vraag even of Etsu een bank voor je wil kopen, hij heeft nog 1100 euro over
tja, smaken verschillen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor 100 euro kan ik 2 broeken, 1 paar schoenen 2 shirtjes en wat accesoires van kopen
Ik heb het over een totaalbedrag hequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik geef nog niet eens 100 euro uit voor een broek/schoenen.
snap ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het over een totaalbedrag heEn daar koop ik dan 2 jurkjes, een paar schoenen, een broek en een tas van.
Ik heb geen andere keuze. Ik draag geen dingen die uitstralen dat ze waardeloze kwaliteit zijn, maar ik kan gewoon niks duurs betalen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik.
maar goedkope kleding enzo vind ik niet mooi/bij mij staan.
suresurequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef arachide. het volgende:
DV, als ik in Rotterdam woon, gaan we een keer goed shoppen, oke?Jij snapt me tenminste.
en daarin verschillen wij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keuze. Ik draag geen dingen die uitstralen dat ze waardeloze kwaliteit zijn, maar ik kan gewoon niks duurs betalen.
ik wel. een keer met jordy geweest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
suresure
ik ben nog nooit bij de primark geweest
Moet je je niet aangevallen voelenquote:
Ik 2 broekenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor 100 euro kan ik 2 broeken, 1 paar schoenen 2 shirtjes en wat accesoires van kopen
Ik gun het je ook, ik kan het alleen niet aanzien omdat ik het niet kan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
en daarin verschillen wij.
dus ik snap niet waarom je zou aan moet irriteren.
het is toch mijn keuze en mijn smaak. als ik t kan betalen, dan zou je t me moeten gunnen.
Dan gaan we een keer op een dinsdag, want in het weekend, oh mijn, wat een ellende.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
suresure
ik ben nog nooit bij de primark geweest
Ik ben ook het leifst de enige klant in een winkel, al die andere mensenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan gaan we een keer op een dinsdag, want in het weekend, oh mijn, wat een ellende.
ik weet wel wat ik liever heb hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet je je niet aangevallen voelenIk ben blij voor je dat jij geld hebt, maar ik heb het niet en het maakt me stervensjaloers dat ik niet geld over de bank kan smijten. Ik zou het ook wel willen . (al zou ik liever op een leuke manier rijk worden, je snapt me.)
waarom bood je je dan aan om mee te gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
t zou meer het idee zijn dat als jij voor 500 euro kleding koopt en je maar met 2 broeken, twee paar schoenen en een paar shirtjes/overhemden wegloopt dat zij dan het idee krijgt dat ze zoveel voor dat geld had kunnen krijgen en jij gewoon wegloopt met die paar kledingstukken.
dan zou ik me ook irrteren
Ik kan al echt een kwartier twijfelen als een jurkje 30 euro kost. Tis gewoon 2 weekenden naar vriendlief, of 5 pakjes peuken, of een keertje uit eten, of inschrijfkosten voor kamernet, of retourtje groningen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
t zou meer het idee zijn dat als jij voor 500 euro kleding koopt en je maar met 2 broeken, twee paar schoenen en een paar shirtjes/overhemden wegloopt dat zij dan het idee krijgt dat ze zoveel voor dat geld had kunnen krijgen en jij gewoon wegloopt met die paar kledingstukken.
dan zou ik me ook irrteren
1000 euro uit kunnen geven zomaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik liever heb hoor.
zelfde zijn als jullie of een zintuig minder en een dikke rekening,
omdat ik er wel mee kan leven, zijn jouw keuzes tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom bood je je dan aan om mee te gaan.
ja preciesquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan al echt een kwartier twijfelen als een jurkje 30 euro kost. Tis gewoon 2 weekenden naar vriendlief, of 5 pakjes peuken, of een keertje uit eten, of inschrijfkosten voor kamernet, of retourtje groningen.
Ja niet als ik danquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik liever heb hoor.
zelfde zijn als jullie of een zintuig minder en een dikke rekening,
zoals ik al zei. als ik een keuze had, had ik t ook niet gewild.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef arachide. het volgende:
En lieve Etsu, ik lever verder geen kritiek. Om eerlijk te zijn zou ik niet met je willen ruilen, ik kan een heel verhaal houden waarom, maar daar schiet jij niks mee op. Geld maakt niet gelukkig en het geeft ons niks terug. Geld maakt leven makkelijker, en als je geldproblemen kent, ben je bereid om je ziel aan de duivel te verkopen.
Geld is een bitch.
Maar geniet ervan, want je hebt het.
Het haalt niets terug, maar het is wel hendig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik voel etsu wel.
ik heb 1 ouder minder maar wel 250 eu meer stufi per maand dan iemand met 2 ouders
je moet er het positieve uit halen
Maar ik ga je leren dansen, en misschien snap je daar helemaal niks van, misschien ook wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
zoals ik al zei. als ik een keuze had, had ik t ook niet gewild.
maar zo is het gelopen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef arachide. het volgende:
Weet wel dat ik je tof vind. Doof of niet, rijk of niet.
kussiekussie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar ik ga je leren dansen, en misschien snap je daar helemaal niks van, misschien ook wel.
Weet wel dat ik je tof vind. Doof of niet, rijk of niet.
Jij balletquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil ook dansen, ik kan alleen ballet
Dan ga ik jou ook de chachacha lerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
en twerken
en jumpstyle
Jumpstyle kan ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
en twerken
en jumpstyle
oh mag ik dan je handje vasthoudenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook de chachacha leren
Oh ja das waar ookquote:
nee en neequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:50 schreef Etsu het volgende:
dv moet je niet naar school
en heb je vandaag bezichtigingen?
Leukhe, en jij mag het mannetje zijn, kan je ook mijn heup vasthoudenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh mag ik dan je handje vasthouden
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leukhe, en jij mag het mannetje zijn, kan je ook mijn heup vasthouden
asdfghjlquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leukhe, en jij mag het mannetje zijn, kan je ook mijn heup vasthouden
Wat dan toch behoorlijk boven gemiddeld isquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:53 schreef Etsu het volgende:
volgens mij zijn aantal homo's/bi's/lesbinnies in meerderheid op mn hw.
edit; toch niet
10 van de 30.
heyquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:54 schreef Sebesse het volgende:
Etsu heeft geld te besteden, en hij wil liever geen geld te besteden hebben, en arachide, die eigenlijk geen geld te besteden heeft, wil ook niet meer geld.
Wat een omgekeerde wereld, zeg!
op dit moment komen er 9 zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat dan toch behoorlijk boven gemiddeld is
Anders koop jij de kaartjes en dan fixen we zelf de verkleedshitquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t=plan_mall_activity
FAYE ZE ZEGGEN DAT HET BIJNA UITERVKOCHT IS
ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef arachide. het volgende:
Deze ga je leren etsu, niet zo mooi als zij het doen, maar dat kan de pret niet drukken
hequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t=plan_mall_activity
FAYE ZE ZEGGEN DAT HET BIJNA UITERVKOCHT IS
maar ik kan niet printen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Anders koop jij de kaartjes en dan fixen we zelf de verkleedshit
Die termquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
op dit moment komen er 9 zeker
waarvan 5 holebi
VERRADERquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef Etsu het volgende:
ara.
na een zorgvuldig beraad heb ik besloten dat jij in mijn bed komt te slapen.
of mag dat niet van vh?
Dat mag ik welquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef Etsu het volgende:
ara.
na een zorgvuldig beraad heb ik besloten dat jij in mijn bed komt te slapen.
of mag dat niet van vh?
als ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij ging naar je eigen kamer als je die had.
Ik vind het engels LGBT dan beterquote:
wat betekent die T danquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het engels LGBT dan beter
dan niet hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat mag ik wel
Hoezo mag ik ineens in jouwbed?
Transgender. Maar dat zal hier neit van toepassing zijn?quote:
neequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Transgender. Maar dat zal hier neit van toepassing zijn?
beetje lullig als ik iedereen op luchtbed/bank laat slapenquote:
Ik wil wel bij je in bed liggen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
beetje lullig als ik iedereen op luchtbed/bank laat slapen
en ik alleen in bed terwijl t een twijfelaar is he.
is sterk afhankelijk of dv een kamer heeft of niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je in bed liggen hoor
Mag ik dan de bank claimen? Ik heb geen luchtbed. Wel slaapzak enzo, maar geen luchtbedquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
is sterk afhankelijk of dv een kamer heeft of niet.
die heeft jordy al.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mag ik dan de bank claimen? Ik heb geen luchtbed. Wel slaapzak enzo, maar geen luchtbed
Oke, dan slaap ik in bad. Ik heb altijd al een keer in een badkuip willen slapen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
die heeft jordy al.
ik zal paar dagen voor 7 juni luchtbedden enzo regelen.
ik zorg voor 2 luchtbedden. en 3 dekbedden. moet nog even kijken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, dan slaap ik in bad. Ik heb altijd al een keer in een badkuip willen slapen.
zou fijn zijn. dan heb ik hier wat meer ruimte ipv dat alle vloer bezet is met mensen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
als ik een kamer heb kan er tegen die tijd ook wel iemand in mijn kamer slapen
ligt eraan of mn kamer al ingericht is dan
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:06 schreef Etsu het volgende:
de hoek bij de koelkast is ook bezet trouwens. door va.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Emogiffen op spellcheckers.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |