zou jij ook je klas binnenkomen met Faye en zeggen: "HOI! dit is faye en ik ken haar van t internet, zeg eens gedag".quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu wees gewoon eerlijk, t zijn je vrienden maar
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou jij ook tegen je klas binnenkomen met Faye en zeggen: "HOI! dit is faye en ik ken haar van t internet, zeg eens gedag".
ja want mijn klas zou dat accepterenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou jij ook je klas binnenkomen met Faye en zeggen: "HOI! dit is faye en ik ken haar van t internet, zeg eens gedag".
Nu krijg ik zo'n pakket dat ik weer ingevuld moet opsturen en kopieën van rapporten en cijferlijst moet bijvoegen en dan nog intake gesprek. Pffff.quote:
Oud klasgenoot. Klaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef Etsu het volgende:
waarom zo moeilijk doen.
ik ken dv van school en we gingen eens uit. ze nam ara en va mee.
en toen hield ik contact en nodigde ik ze uit.
jordy is een vriend van mij en ziet jullie nu ook voor t eerst.
nu ezell nog.
toch is het raarquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja want mijn klas zou dat accepteren
heb je nooit filmpjes gezien
Komt goed, ze willen alleen maar dat je goed voorbereid begintquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu krijg ik zo'n pakket dat ik weer ingevuld moet opsturen en kopieën van rapporten en cijferlijst moet bijvoegen en dan nog intake gesprek. Pffff.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezell kwam je mee aan de praat toen je een loempia kocht
ezell kwam je tegen in ierland en jullie had een leuk gesprek over trollsquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:07 schreef Etsu het volgende:
waarom zo moeilijk doen.
ik ken dv van school en we gingen eens uit. ze nam ara en va mee.
en toen hield ik contact en nodigde ik ze uit.
jordy is een vriend van mij en ziet jullie nu ook voor t eerst.
nu ezell nog.
Ja dat is zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Komt goed, ze willen alleen maar dat je goed voorbereid begint
Dit zo vaak gehadquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
op familieverjaardagen;
en hoe kennen jullie elkaar?
'ja eh, feestje'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |