SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ermahgerd, verandering.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
zo vaak gehad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
op familieverjaardagen;
en hoe kennen jullie elkaar?
'ja eh, feestje'
http://www.nsmbl.nl/onlosmakelijke-liefde-op-een-brug-in-parijs/quote:We danken Anja voor deze prachtige inzending en de foto's.
ook ik heb instagramquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.nsmbl.nl/onlosmakelijke-liefde-op-een-brug-in-parijs/
Prachtige inzending en foto's? Als ze nou op het goede scherp waren gesteld, maar dat was al te veel moeite. Jezus, wat een prutswerk
Nee, ik was echt supermoe.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is zo
Heb je nog HSM gekeken?
uhhhhhhhh.... internet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo vaak gehad.
genoeg vragen gehad hoe ik jordy kende enzo.
'euhm.. ja.. internet.'
kon anders niet verklaren dat hij in limburg woont.
Oh, wel een keer doen hequote:
Echt hequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
het is teveel moeite om op dat roosje te klikken
Ooooh, dat moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 hele maanden daarvoor
watquote:Wel vragen wij een inschrijving voordat er kan worden bezichtigd.
Dit dekt onze kosten omdat wij geen bemiddelingskosten vagen.
Bijgevoegd zit een inschrijfformulier, de kosten hiervan zijn ¤ 19,95,-
:S vreemdquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
mailtje van makelaar:
[..]
watdit heb ik nog nooit gehoord
onzinquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
mailtje van makelaar:
[..]
Makelaars doen dat soort dingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
mailtje van makelaar:
[..]
huh wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
mailtje van makelaar:
[..]
whutquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:18 schreef Etsu het volgende:
ik was 1905 euro kwijt om dit appartement te kunnen krijgen.
bwuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |