Reageer eens op wat ik zei achter Rez' naam.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen alsof ik Rezania niet kenBitch plz. Ik heb Rez aan een baan geholpen man.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké oké ik ken je gewoon. Moest er toch iets van maken.
Foto van vorig jaar:quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, lik mijn reet maar.
[..]
Hoe past dat?
Je verdraait het, als een echte advocaat btw. Ik zei dat ik geen nicht was, omdat ik o.a. geen rechten studeer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reageer eens op wat ik zei achter Rez' naam.
Laat me, zeiksnol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je verdraait het, als een echte advocaat btw. Ik zei dat ik geen nicht was, omdat ik o.a. geen rechten studeer.
Ik ben inmiddels wel gewend dat iedereen op rechten loopt te zeiken en als ze een keer de auto/schedel/minderjarige dochter van de buurman raken ze met de staart tussen de poten ons op komen zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reageer eens op wat ik zei achter Rez' naam.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel gewend dat iedereen op rechten loopt te zeiken en als ze een keer de auto/schedel/minderjarige dochter van de buurman raken ze met de staart tussen de poten ons op komen zoeken.
Ik zat midden in een examen en toen bedacht ik me dat de stoelen bij de mac zo gemaakt zijn dat je zo snel mogelijk weer weggaat en toen schoot ik in mijn eentje in de lach.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Die stoelen zitten trouwens verdomd kut, zal wel een koopje zijn geweest
M'n tentamenzaal is 5x zo groter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Foto van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Doe mij zo'n gymzaal. Wij konden niet eens normaal voetballen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Foto van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Ja. Zelfs een tentamenhal.quote:
We hebben twee gymzalenquote:Op donderdag 23 mei 2013 03:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe mij zo'n gymzaal. Wij konden niet eens normaal voetballen.Wel dezelfde tafels en stoelen btw.
[ afbeelding ]
Ik had dezelfde gymzaal op mijn basisschool. Alleen lager, denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe mij zo'n gymzaal. Wij konden niet eens normaal voetballen.Wel dezelfde tafels en stoelen btw.
[ afbeelding ]
Het is een basisschool waar wij in zitten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gymzaal op mijn basisschool. Alleen lager, denk ik.
Elke universiteit heeft tentamenzalen. Denk je dat ze duizend studenten tegelijk in de gymzaal laten zitten?quote:
Ik dacht gewoon aan de leslokalen. Zo hebben wij het in ieder geval. Maar ja, hbo hč.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke universiteit heeft tentamenzalen. Denk je dat ze duizend studenten tegelijk in de gymzaal laten zitten?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:05 schreef Rezania het volgende:
Niet eens een fucking scheikundelokaal.Maar wel een springkussen, jippie.
Nee, die mogen hun examen in de infotheek op de computer maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor dyslectische leerlingen geloof ik.
Bij mij kregen de dyslecten zo'n ding.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, die mogen hun examen in de infotheek op de computer maken.
Wij hebben voor de gewone tentamens drie van deze:quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan de leslokalen. Zo hebben wij het in ieder geval. Maar ja, hbo hč.
Welkom op de uni.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:08 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die stoelen zo kut.
Bioscoop?quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welkom op de uni.
Heb dit jaar bijna alleen maar college gehad in de bioscoop
Net een kippenhokquote:Op donderdag 23 mei 2013 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben voor de gewone tentamens drie van deze:
[ afbeelding ]
En voor de herkansingen twee van deze:
[ afbeelding ]
En dan nog een sloot sportzalen als er te veel tentamens tegelijk zijn.
Ziet er gezellig uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel handiger dan leslokalen. Ik vind die van mij altijd met moeite, want ze worden vaak ook in andere faculteiten gegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knettergezellig. Vooral die onderste; het zijn zalen voor modeshows die dus normaal gesproken helemaal kaal en beton zijn. En zo groot dat ze nooit vol zijn dus dan zit je weer ongeveer zoals jij in je eentje in zo'n gymzaal.quote:
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 03:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bioscoop?
Trouwens, ik moest naar voren in zo'n collegezaal, kreeg serieus het gevoel dat iedereen op mij ging donderen.
Welke uni?quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:10 schreef Rezania het volgende:
Eerste keer dat ik op de uni kwam 'Wow, wat is alles groot!'
De gangen zijn even breed als de lokalen lang zijn bij mij op school.
Het is dan ook echt een ouwe teringzooi.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:12 schreef Ezell het volgende:
Rez, het klinkt echt alsof jouw school een emogif op de voordeur heeft hangen als logo.
Groningen is best een leuke stad. Het is oprecht jammer dat het zo geisoleerd in het noorden van het land ligt want als het op de plek van Hilversum lag was het knetterpopulair geweest.quote:
True. Maar dat afgelegenheid maakt de stad zo leuk en uniek. Als het daar zou liggen bv, zou het zoals worden als UvA en verdwijnt het gevoel. Ofzo. Kan t niet uitleggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen is best een leuke stad. Het is oprecht jammer dat het zo geisoleerd in het noorden van het land ligt want als het op de plek van Hilversum lag was het knetterpopulair geweest.
Maar het is wel écht ver weg. Vanaf Zwolle is het al net zo ver als naar Utrecht, laat staan voor mensen vanuit de Randstad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
True. Maar dat afgelegenheid maakt de stad zo leuk en uniek. Als het daar zo liggen bv, zou het zoals worden als UvA en verdwijnt het gevoel. Ofzo. Kan t niet uitleggen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een ouwe teringzooi.Zit al 7 jaar lang in noodgebouwen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:13 schreef Rezania het volgende:
In de eerste zat ik in van die containers. In de tweede in oudere containers. Toen ging ik na zes weken naar de derde en kwamen in een gebouw midden in een groot park terecht. Echt geweldig, zoveel rust en groen.En nu zit ik in een ouwe basisschool met drie verschillende gebouwen, dus je mag altijd lekker lopen als je iemand zoekt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:14 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, en iemand heeft tussen de gebouwen in een flat voor ouderen neergezet, dus je mag ook nog eens omlopen.
Die 2,5 uur treinen ben ik nu wel gewend hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het is wel écht ver weg. Vanaf Zwolle is het al net zo ver als naar Utrecht, laat staan voor mensen vanuit de Randstad.
Amsterdam is echt een prachtige stad. En half mijn klas ging al naar Groningen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die 2,5 uur treinen ben ik nu wel gewend hoor.
Waarom koos jij niet RuG dan? Is voor jou dichterbij dan UvA.
Mijn school heeft een nieuw gebouw, een brug over de weg met heel wat zooi erin en een nieuwer gebouwdquote:Op donderdag 23 mei 2013 03:13 schreef Rezania het volgende:
In de eerste zat ik in van die containers. In de tweede in oudere containers. Toen ging ik na zes weken naar de derde en kwamen in een gebouw midden in een groot park terecht. Echt geweldig, zoveel rust en groen.En nu zit ik in een ouwe basisschool met drie verschillende gebouwen, dus je mag altijd lekker lopen als je iemand zoekt.
Ik ben naar beide gaan kijken en had al gauw een 'mwah' gevoel in Amsterdam. Voelde me niet echt thuis, itt Groningen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Amsterdam is echt een prachtige stad. En half mijn klas ging al naar Groningen.Ben daar ook helemaal niet gaan kijken voor een oriëntatie of zo.
Ik ben naar de UvA, VU, UU en UT geweest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben naar beide gaan kijken en had al gauw een 'mwah' gevoel in Amsterdam. Voelde me niet echt thuis, itt Groningen.
Ligt vooral aan de persoon zelf denk ik dan
Binnen no-time verlang je terug naar de tijd dat je nog lopend van het ene gebouw naar het andere konquote:Op donderdag 23 mei 2013 03:18 schreef Rezania het volgende:
Daarom kan ik ook niet wachten totdat ik naar de uni mag, eindelijk goede faciliteiten en zo.En zowel in Leiden als Delft worden er nieuwe gebouwen gebouwd.
Ik naar UvA, RuG, UL en EUR.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben naar de UvA, VU, UU en UT geweest.
Ik heb geluk, de bčtafaculteit heeft de grootste zalen, dus alle tentamens zullen daar worden afgenomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Binnen no-time verlang je terug naar de tijd dat je nog lopend van het ene gebouw naar het andere konTussen die twee tentamenlocaties die ik net postte zit 15 km of zo
VU was gewoon een pokkebende. Afschuwelijk gebouw, waardeloze uitleg, rotplek. Was niets leuks aan. Ze hebben geloof ik in de tussentijd wel een nieuwe rechtenfaculteit gebouwd maar die heb ik niet gezien in elk geval.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik naar UvA, RuG, UL en EUR.
Waarom vielen laatste drie af dan?
UU-systeem als in EUR-systeem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
VU was gewoon een pokkebende. Afschuwelijk gebouw, waardeloze uitleg, rotplek. Was niets leuks aan. Ze hebben geloof ik in de tussentijd wel een nieuwe rechtenfaculteit gebouwd maar die heb ik niet gezien in elk geval.
De UT is heel afgelegen. Ligt ver buiten de stad op een campus met supermarkt, kroegjes, huizen en faculteiten. Dat trok me echt totaal niet.Ik wilde heel graag naar een stad toe; daar woon je eigenlijk alsnog niet op jezelf.
En de UU was eng. Op zich wel een goede universiteit, maar ze waren daar heel streng dat schoolse systeem aan het invoeren wat zo kut is. Hoorde er veel slechte dingen over en de kennismakingsdag kon me niet overhalen.
Dus.
Ze wilden keihard gaan filteren en zorgen dat er veel meer mensen afvielen heel snel en dubbele BSA (halverwege het jaar én aan het eind) en BSA ophogen en van alles en nog wat.quote:
Wow, dat is echt gigantisch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn school van bovenaf
[ afbeelding ]
Allemaal school, alleen de tweede gymzaal en twee voetbalvelden staan er niet op
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze wilden keihard gaan filteren en zorgen dat er veel meer mensen afvielen heel snel en dubbele BSA (halverwege het jaar én aan het eind) en BSA ophogen en van alles en nog wat.
Voor een middelbare school is het best groot ja, het is hier echt niet 'iedereen kent iedereen'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij op school wel, het is eigenlijk best wel erg, roddels zijn al binnen een half uurtje de school rond.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor een middelbare school is het best groot ja, het is hier echt niet 'iedereen kent iedereen'
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:18 schreef Toto69 het volgende:
Wat is deze, 2 uur niet gepost en ik kom net weer van school. Stelletje luiwammesen
edit: oh hey ara post net![]()
Was een behoorlijk pittig examen, maar ging wel mwah op zich. Straks nog biologie. Oh en, dit liedje kwam erin voor dus dat scheelde alweer:quote:
ik ben zo moe dat ik er niks van snap sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:18 schreef Toto69 het volgende:
Wat is deze, 2 uur niet gepost en ik kom net weer van school. Stelletje luiwammesen
edit: oh hey ara post net![]()
dan hou ik het simpel, hey promiquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben zo moe dat ik er niks van snap sorry
Hopen op het beste dan maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was een behoorlijk pittig examen, maar ging wel mwah op zich. Straks nog biologie. Oh en, dit liedje kwam erin voor dus dat scheelde alweer:
En hoeis't met jou?
Pak je rustquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hopen op het beste dan maar
Gaat wel, ik ben even aan het genieten van mijn rust, dus ik heb 11 uur geslapen en ben nog steeds moe.
opzich wel goed hoor alleen heb van 23.30-07:00 echt geslapen en tot 09:00 in mn nest gelegen maar voel me zo moe als een hondquote:
Wat is dat toch met iedereen die zich moe voelt, zal wel aan het weer liggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
opzich wel goed hoor alleen heb van 23.30-07:00 echt geslapen en tot 09:00 in mn nest gelegen maar voel me zo moe als een hond
naw als ik om 02:00 slaap en om 07:00 wakker word ben ik nog minder moe, ligt eerder aan het onrustig slapen omdat alleen slapenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen die zich moe voelt, zal wel aan het weer liggen
Whehequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw als ik om 02:00 slaap en om 07:00 wakker word ben ik nog minder moe, ligt eerder aan het onrustig slapen omdat alleen slapen![]()
Op zich wel redelijk, ik heb straks nog biologiequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar gaat het goed met je examens enzo?
awh biologie is wel tof, moet je nog veel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op zich wel redelijk, ik heb straks nog biologie
same herequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
opzich wel goed hoor alleen heb van 01.30-08:00 echt geslapen en tot 08:00 in mn nest gelegen maar voel me zo moe als een hond
Woesdagquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pak je rust, wanneer heb je weer examen?
mwah, alleen biologie nog vanmiddag & dan morgen nog engels en AKquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh biologie is wel tof, moet je nog veel?
ow dus het schiet al opquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mwah, alleen biologie nog vanmiddag & dan morgen nog engels en AK
Nee vavoquote:
Als het echt is wat je heel graag wil en dat al weet zou ik me wel al inschrijven jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef supersof het volgende:
Ik heb woensdag nog een meeloopdag ergotherapie, maar ik weet wel bijna zeker dat ik vwo wil gaan doen. Ik ga wel meelopen, want is met een vriendin en heb toch niks te doen. Maar zal ik me nu al wel inschrijven?
CMquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Goed van je zeg
Welke richting ga je dan op met vwo?
Ja ik heb zin om me in te schrijven hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als het echt is wat je heel graag wil en dat al weet zou ik me wel al inschrijven ja
En wat houdt dat precies in?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
CMalle vakken van vorig jaar en dan nog rekenen en wiskunde erbij!
Haha logisch welquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb zin om me in te schrijven haha
te ver weg, doe het zelf maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Rezania het volgende:
Wil iemand mij uit bed trappen? Bedankt.
Dat kind staat verdorie allemaal negens op d'r SE lijst, leert geloof ik al maanden voor de CE's en zou me niet verbazen als ze cum laude slaagt, maar nóg moet ze zo'n status neerzetten.quote:Dat wordt nog een jaar @***** #ikgazakken #geenvertrouwen meer
dat zijn dezelfde mensen die gaan janken bij een 6.5quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
Op FB:
[..]
Dat kind staat verdorie allemaal negens op d'r SE lijst, leert geloof ik al maanden voor de CE's en zou me niet verbazen als ze cum laude slaagt, maar nóg moet ze zo'n status neerzetten.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
te ver weg, doe het zelf maar
aandacht vragen ditdatquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
Op FB:
[..]
Dat kind staat verdorie allemaal negens op d'r SE lijst, leert geloof ik al maanden voor de CE's en zou me niet verbazen als ze cum laude slaagt, maar nóg moet ze zo'n status neerzetten.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde mensen die gaan janken bij een 6.5
Een beetje wel jaquote:
Ik ken ook zo'n type. Ik snap dat soort mensen nooit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
Op FB:
[..]
Ik ook niet, dit is gewoon echt een (mijns inziens onnodige) schreeuw om aandacht, en frustrerend voor mensen die echt weleens kunnen zaken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n type. Ik snap dat soort mensen nooit.
Whehequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de 1e ging ik huilen om een 5
Zeg haar dat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit is gewoon echt een (mijns inziens onnodige) schreeuw om aandacht, en frustrerend voor mensen die echt weleens kunnen zaken.
Ach wilde toen geen onvoldoende omdat ik dan bang was dat ik niet overging ditdatquote:
ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de 1e ging ik huilen om een 5
Laten we dat maar niet doen tegen iemand die al een jaar in een kliniek gezeten heeft wegens anorexia en daar nog lang niet vanaf is, kan wel eens desastreuze gevolgen hebbenquote:
De eerste klas, toen ik nog een klein drolletje was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach wilde toen geen onvoldoende omdat ik dan bang was dat ik niet overging ditdat
Oh, laat dan maar zitten ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen tegen iemand die al een jaar in een kliniek gezeten heeft wegens anorexia en daar nog lang niet vanaf is, kan wel eens desastreuze gevolgen hebben
Ja tijd gaat snel, alweer 8-7 jaar geledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De eerste klas, toen ik nog een klein drolletje was.
#Rijm #Swek #Yolo
Voor mij nu... 5-6 jaar geledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja tijd gaat snel, alweer 8-7 jaar geleden
Deed je havo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms mis ik die tijd wel, met 2 vingers in mijn neus dat examen gehaald
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Rezania het volgende:
Ik word gewoon een deken later. Een beetje de hele dag op bed liggen, heerlijk.
Ze zeiden dat ik alles kon worden wat ik wilde dus werd ik maar een dekenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Rezania het volgende:
Ik word gewoon een deken later. Een beetje de hele dag op bed liggen, heerlijk.
Nee ik mocht geen havo doen omdat ik voor rekenen slecht scoorde op de cito, (discalculie en bende)quote:
Vroeg je gister ook al, is niet zo dat m'n mening nu veranderd isquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke drama
beide banken kunnen wat later opgehaald worden totdat ik op kamers zit
en ik kan nog steeds geen keuze maken welke bank ik moet nemen
120 euro, U vorm, ligt totaal uit de route dus er zou 50 euro bij opkomen voor de verhuiswagen, maar wel wit:
http://www.marktplaats.nl(...)ie-witte-u-bank.html
300 euro, L vorm, ligt wel in de route voor de verhuiswagen, antractiet:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer
Geef toe, dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ik alles kon worden wat ik wilde dus werd ik maar een deken
Ah zo, vmbo-b lijkt me wel heel makkelijk jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik mocht geen havo doen omdat ik voor rekenen slecht scoorde op de cito, (discalculie en bende)
Dus moest vmbo basis doen maar dat was eigenlijk echt TE makkelijk
Als je nog kan denken als een mens lijkt me dat een beetje saai worden je hele leven op een bed liggenquote:
Ja ik leerde echt nooit eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo, vmbo-b lijkt me wel heel makkelijk ja
Wanneer zijn al die data?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Ik wil aan iedereen bekend maken dat ik ga samenwonen, maar wat is een goed moment?
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
Optie twee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Ik wil aan iedereen bekend maken dat ik ga samenwonen, maar wat is een goed moment?
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
Nu op FB gooien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
Whut weten je ouders t nog niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
ja alleen er spelen nu 2 extra dingen mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vroeg je gister ook al, is niet zo dat m'n mening nu veranderd is
Joints er bij dan en de hele dag denken dat bomen relaxt zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je nog kan denken als een mens lijkt me dat een beetje saai worden je hele leven op een bed liggen
kan een deken blowen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Joints er bij dan en de hele dag denken dat bomen relaxt zijn.
sleutels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
Dat ding van South Park kan het ook, dus waarom niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan een deken blowen dan?
een deken met een mond
dat is een handdoek, maar je hebt gelijk, zou wel geniaal zijn thoughquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ding van South Park kan het ook, dus waarom niet.
Tuurlijk wel, maar ik bedoel wereldkundig voor IEDEREENquote:
Ik heb nog een extra datumquote:
Do you wanna get high?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ding van South Park kan het ook, dus waarom niet.
13 juni danquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik bedoel wereldkundig voor IEDEREEN
[..]
Ik heb nog een extra datum
1.5 samen: 26 mei
als ik hoor of ik geslaagd/gezakt ben 13 juni
verjaardag: 13 juli
Als we de sleutel krijgen (we gokken op 1 juli)
Ik heb dan Nederlands, Engels, Rekenen, Geschiedenis en Wiskunde A en dan kies ik Frans, Duits en Tekenen en Maatschappijwetenschappen erbij. Enige nieuwe vakken zijn dan Wiskunde en Rekenenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En wat houdt dat precies in?
Ik heb daar geen ervaring mee ditdat
pff wiskunde en rekenenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb dan Nederlands, Engels, Rekenen, Geschiedenis en Wiskunde A en dan kies ik Frans, Duits en Tekenen en Maatschappijwetenschappen erbij. Enige nieuwe vakken zijn dan Wiskunde en Rekenen
Ah tof, dus je bent dit jaar al klaar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha logisch wel
Ik ga na deze opleiding waarschijnlijk stoppen en zoveel mogelijk werken en kijken of er doorgroeimogelijkheden zijn,
Mocht dat niet mogelijk zijn kijk ik voor een cursus management naast het werk of iets dergelijks
Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus dat was niet 1000 euro per vak?
Nja in Oktober ja, heb de diplomering uitgesteld wegens verslagen die vertraging haddenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah tof, dus je bent dit jaar al klaar?En een cursus is altijd wel goed om te doen toch
Twee jaar. Ik heb de gemiddeldes niet voor 1 jaar en wiskunde zou dan te moeilijk zijn. Heb sinds de derde geen wiskunde meer gehadquote:
Oh oke, veel plezier enzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Twee jaar. Ik heb de gemiddeldes niet voor 1 jaar en wiskunde zou dan te moeilijk zijn. Heb sinds de derde geen wiskunde meer gehad
Ik kan het op zich wel, als ik me echt inzet ervoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff wiskunde en rekenen
Goed van je hoor
Aaah oke, nog steeds dit jaar tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nja in Oktober ja, heb de diplomering uitgesteld wegens verslagen die vertraging hadden
haha ja dan is het wel leuk,quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan het op zich wel, als ik me echt inzet ervoor
Dankjequote:
quote:
Ik krijg heel misschien en tagjequote:
welk tagjequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg heel misschien en tagje
een hashtagje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg heel misschien en tagje
Heerlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, eerst in de zomer even lekker vaak werken om te sparen
Wat?quote:
achja heb ¤5000 nodig en heb maandag ongeveer ¤1,750 dus moet nog evenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Heerlijkmoneyz
Nog maar drie maanden fulltime bij de AH. Best jammerMaar daarna school. En ik heb er zin in
Hoe vaak ik jou wel niet verbeterquote:
Fappen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:27 schreef Toto69 het volgende:
Voor de examengangers:
EXA / Ontspanning na de examens
Oh, dan moet je nog wel even. Maar je hebt een leuk doel, dus goede motivatiequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
achja heb ¤5000 nodig en heb maandag ongeveer ¤1,750 dus moet nog even
Geen idee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Was daar niet een discussie over dat mensen smileys zagen als een punt? :p
Niet in de SC, ik bewaar mijn spellcheck-powers voor de FPquote:
Ja precies en als ik gemiddeld 32 uur per week kan werken loop ik binnenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dan moet je nog wel even. Maar je hebt een leuk doel, dus goede motivatie![]()
Ik let er hier voor geen zak op jaquote:
Nee, dat is niet mooi met een smiley erachter.quote:
ik wordtquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik let er hier voor geen zak op ja
Nou en.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mooi met een smiley erachter.
Zie je?
Dat bedoelde ik dus dat een smiley ook als punt gezien wordtquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mooi met een smiley erachter.
Zie je?
Ja, het is gewoon niet mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus dat een smiley ook als punt gezien wordt
Nu wil ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
ohmijn.
een sigaret als eerste als je uit bed komt.
ik kwijl weg.
quote:
Ik voorspel een volle maan vlak na examens.quote:
Het is de waarheid. Maandag nog:quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er altijd zo wakker van
Broodje Ananasquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok ik moet nog ontbijten, wat zal ik maken
vind jijquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Lijkt mij goor als je net wakker bent en die rook enzo
Ja dat is een dingetje wat ik vaak fout doe, maar door jou let ik er wel opquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Maandag nog:
[..]
omgquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik, in de tweede klas. Één keer en daarna nooit weer, nog nooit zo hard afgestraft
Ik wil ook, maar mijn vader is thuis, dus ik kan nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
ohmijn.
een sigaret als eerste als je uit bed komt.
ik kwijl weg.
waarneerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
omg
ik schreef vroeger altijd waarneer in plaats van wanneer. En het werd altijd fout gerekend, maar niemand zei dan hoe ik het dan moest schrijven
je rookte toch stiekem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar mijn vader is thuis, dus ik kan niet
We hebben geen ananas, tevens lijkt hem me zo zompig wordenquote:
Op geroosterd brood is het best lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben geen ananas, tevens lijkt hem me zo zompig worden
Ja, als ze slapen, niet als ze wakker zijn en ieder moment naar binnen kunnen lopenquote:
Heb ik ook een keer gedaan, voor een open raam, maar het sloeg net te veel naar binnen, ouders pissig en de hele nacht aan het hoestenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, als ze slapen, niet als ze wakker zijn en ieder moment naar binnen kunnen lopen
quote:
jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik zeg heel vaak waarvoor ipv waarom. Hebben jullie dat ook?
daarom rook ik in de badkamer en staat mn raam 24/7 open.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, voor een open raam, maar het sloeg net te veel naar binnen, ouders pissig en de hele nacht aan het hoesten
Waarvoor doe je dat :S :Squote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik zeg heel vaak waarvoor ipv waarom. Hebben jullie dat ook?
daarom rook ik niet meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom rook ik in de badkamer en staat mn raam 24/7 open.
Ik doe het heel vaak, maar sinds kort zit er een broedende duif voor mijn raam, dus nu moet het raam op de kier, daardoor ging het laatst bijna mis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, voor een open raam, maar het sloeg net te veel naar binnen, ouders pissig en de hele nacht aan het hoesten
Sommige mensen spreken mij daarop aanquote:
Ik heb er nog nooit wat over gehoordquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Sommige mensen spreken mij daarop aanze vinden het grappig ofzo
:S :S gaat vanzellufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |