Optie twee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Ik wil aan iedereen bekend maken dat ik ga samenwonen, maar wat is een goed moment?
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
Nu op FB gooien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Ik wil aan iedereen bekend maken dat ik ga samenwonen, maar wat is een goed moment?
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
Whut weten je ouders t nog niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
ja alleen er spelen nu 2 extra dingen mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vroeg je gister ook al, is niet zo dat m'n mening nu veranderd is
Joints er bij dan en de hele dag denken dat bomen relaxt zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je nog kan denken als een mens lijkt me dat een beetje saai worden je hele leven op een bed liggen
kan een deken blowen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Joints er bij dan en de hele dag denken dat bomen relaxt zijn.
sleutels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
Dat ding van South Park kan het ook, dus waarom niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan een deken blowen dan?
een deken met een mond
dat is een handdoek, maar je hebt gelijk, zou wel geniaal zijn thoughquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ding van South Park kan het ook, dus waarom niet.
Tuurlijk wel, maar ik bedoel wereldkundig voor IEDEREENquote:
Ik heb nog een extra datumquote:
Do you wanna get high?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ding van South Park kan het ook, dus waarom niet.
13 juni danquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik bedoel wereldkundig voor IEDEREEN
[..]
Ik heb nog een extra datum
1.5 samen: 26 mei
als ik hoor of ik geslaagd/gezakt ben 13 juni
verjaardag: 13 juli
Als we de sleutel krijgen (we gokken op 1 juli)
Ik heb dan Nederlands, Engels, Rekenen, Geschiedenis en Wiskunde A en dan kies ik Frans, Duits en Tekenen en Maatschappijwetenschappen erbij. Enige nieuwe vakken zijn dan Wiskunde en Rekenenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En wat houdt dat precies in?
Ik heb daar geen ervaring mee ditdat
pff wiskunde en rekenenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb dan Nederlands, Engels, Rekenen, Geschiedenis en Wiskunde A en dan kies ik Frans, Duits en Tekenen en Maatschappijwetenschappen erbij. Enige nieuwe vakken zijn dan Wiskunde en Rekenen
Ah tof, dus je bent dit jaar al klaar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha logisch wel
Ik ga na deze opleiding waarschijnlijk stoppen en zoveel mogelijk werken en kijken of er doorgroeimogelijkheden zijn,
Mocht dat niet mogelijk zijn kijk ik voor een cursus management naast het werk of iets dergelijks
Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus dat was niet 1000 euro per vak?
Nja in Oktober ja, heb de diplomering uitgesteld wegens verslagen die vertraging haddenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah tof, dus je bent dit jaar al klaar?En een cursus is altijd wel goed om te doen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |