De eerste klas, toen ik nog een klein drolletje was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach wilde toen geen onvoldoende omdat ik dan bang was dat ik niet overging ditdat
Oh, laat dan maar zitten ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen tegen iemand die al een jaar in een kliniek gezeten heeft wegens anorexia en daar nog lang niet vanaf is, kan wel eens desastreuze gevolgen hebben
Ja tijd gaat snel, alweer 8-7 jaar geledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De eerste klas, toen ik nog een klein drolletje was.
#Rijm #Swek #Yolo
Voor mij nu... 5-6 jaar geledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja tijd gaat snel, alweer 8-7 jaar geleden
Deed je havo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms mis ik die tijd wel, met 2 vingers in mijn neus dat examen gehaald
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Rezania het volgende:
Ik word gewoon een deken later. Een beetje de hele dag op bed liggen, heerlijk.
Ze zeiden dat ik alles kon worden wat ik wilde dus werd ik maar een dekenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef Rezania het volgende:
Ik word gewoon een deken later. Een beetje de hele dag op bed liggen, heerlijk.
Nee ik mocht geen havo doen omdat ik voor rekenen slecht scoorde op de cito, (discalculie en bende)quote:
Vroeg je gister ook al, is niet zo dat m'n mening nu veranderd isquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke drama
beide banken kunnen wat later opgehaald worden totdat ik op kamers zit
en ik kan nog steeds geen keuze maken welke bank ik moet nemen
120 euro, U vorm, ligt totaal uit de route dus er zou 50 euro bij opkomen voor de verhuiswagen, maar wel wit:
http://www.marktplaats.nl(...)ie-witte-u-bank.html
300 euro, L vorm, ligt wel in de route voor de verhuiswagen, antractiet:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer
Geef toe, dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ik alles kon worden wat ik wilde dus werd ik maar een deken
Ah zo, vmbo-b lijkt me wel heel makkelijk jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik mocht geen havo doen omdat ik voor rekenen slecht scoorde op de cito, (discalculie en bende)
Dus moest vmbo basis doen maar dat was eigenlijk echt TE makkelijk
Als je nog kan denken als een mens lijkt me dat een beetje saai worden je hele leven op een bed liggenquote:
Ja ik leerde echt nooit eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo, vmbo-b lijkt me wel heel makkelijk ja
Wanneer zijn al die data?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef arachide. het volgende:
Ik wil aan iedereen bekend maken dat ik ga samenwonen, maar wat is een goed moment?
Opkomende data:
1.5 jaar samen
Mijn verjaardag
Als de sleutels krijgen
Wat vinden jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |