dan hou ik het simpel, hey promiquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben zo moe dat ik er niks van snap sorry
Hopen op het beste dan maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was een behoorlijk pittig examen, maar ging wel mwah op zich. Straks nog biologie. Oh en, dit liedje kwam erin voor dus dat scheelde alweer:
En hoeis't met jou?
Pak je rustquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hopen op het beste dan maar
Gaat wel, ik ben even aan het genieten van mijn rust, dus ik heb 11 uur geslapen en ben nog steeds moe.
opzich wel goed hoor alleen heb van 23.30-07:00 echt geslapen en tot 09:00 in mn nest gelegen maar voel me zo moe als een hondquote:
Wat is dat toch met iedereen die zich moe voelt, zal wel aan het weer liggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
opzich wel goed hoor alleen heb van 23.30-07:00 echt geslapen en tot 09:00 in mn nest gelegen maar voel me zo moe als een hond
naw als ik om 02:00 slaap en om 07:00 wakker word ben ik nog minder moe, ligt eerder aan het onrustig slapen omdat alleen slapenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen die zich moe voelt, zal wel aan het weer liggen
Whehequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw als ik om 02:00 slaap en om 07:00 wakker word ben ik nog minder moe, ligt eerder aan het onrustig slapen omdat alleen slapen![]()
Op zich wel redelijk, ik heb straks nog biologiequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar gaat het goed met je examens enzo?
awh biologie is wel tof, moet je nog veel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op zich wel redelijk, ik heb straks nog biologie
same herequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
opzich wel goed hoor alleen heb van 01.30-08:00 echt geslapen en tot 08:00 in mn nest gelegen maar voel me zo moe als een hond
Woesdagquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pak je rust, wanneer heb je weer examen?
mwah, alleen biologie nog vanmiddag & dan morgen nog engels en AKquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh biologie is wel tof, moet je nog veel?
ow dus het schiet al opquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mwah, alleen biologie nog vanmiddag & dan morgen nog engels en AK
Nee vavoquote:
Als het echt is wat je heel graag wil en dat al weet zou ik me wel al inschrijven jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef supersof het volgende:
Ik heb woensdag nog een meeloopdag ergotherapie, maar ik weet wel bijna zeker dat ik vwo wil gaan doen. Ik ga wel meelopen, want is met een vriendin en heb toch niks te doen. Maar zal ik me nu al wel inschrijven?
CMquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Goed van je zeg
Welke richting ga je dan op met vwo?
Ja ik heb zin om me in te schrijven hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als het echt is wat je heel graag wil en dat al weet zou ik me wel al inschrijven ja
En wat houdt dat precies in?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
CMalle vakken van vorig jaar en dan nog rekenen en wiskunde erbij!
Haha logisch welquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb zin om me in te schrijven haha
te ver weg, doe het zelf maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Rezania het volgende:
Wil iemand mij uit bed trappen? Bedankt.
Dat kind staat verdorie allemaal negens op d'r SE lijst, leert geloof ik al maanden voor de CE's en zou me niet verbazen als ze cum laude slaagt, maar nóg moet ze zo'n status neerzetten.quote:Dat wordt nog een jaar @***** #ikgazakken #geenvertrouwen meer
dat zijn dezelfde mensen die gaan janken bij een 6.5quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
Op FB:
[..]
Dat kind staat verdorie allemaal negens op d'r SE lijst, leert geloof ik al maanden voor de CE's en zou me niet verbazen als ze cum laude slaagt, maar nóg moet ze zo'n status neerzetten.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
te ver weg, doe het zelf maar
aandacht vragen ditdatquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
Op FB:
[..]
Dat kind staat verdorie allemaal negens op d'r SE lijst, leert geloof ik al maanden voor de CE's en zou me niet verbazen als ze cum laude slaagt, maar nóg moet ze zo'n status neerzetten.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde mensen die gaan janken bij een 6.5
Een beetje wel jaquote:
Ik ken ook zo'n type. Ik snap dat soort mensen nooit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef Toto69 het volgende:
Op FB:
[..]
Ik ook niet, dit is gewoon echt een (mijns inziens onnodige) schreeuw om aandacht, en frustrerend voor mensen die echt weleens kunnen zaken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n type. Ik snap dat soort mensen nooit.
Whehequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de 1e ging ik huilen om een 5
Zeg haar dat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit is gewoon echt een (mijns inziens onnodige) schreeuw om aandacht, en frustrerend voor mensen die echt weleens kunnen zaken.
Ach wilde toen geen onvoldoende omdat ik dan bang was dat ik niet overging ditdatquote:
ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de 1e ging ik huilen om een 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |