Wow, dat is echt gigantisch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn school van bovenaf
[ afbeelding ]
Allemaal school, alleen de tweede gymzaal en twee voetbalvelden staan er niet op
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze wilden keihard gaan filteren en zorgen dat er veel meer mensen afvielen heel snel en dubbele BSA (halverwege het jaar én aan het eind) en BSA ophogen en van alles en nog wat.
Voor een middelbare school is het best groot ja, het is hier echt niet 'iedereen kent iedereen'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij op school wel, het is eigenlijk best wel erg, roddels zijn al binnen een half uurtje de school rond.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor een middelbare school is het best groot ja, het is hier echt niet 'iedereen kent iedereen'
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:18 schreef Toto69 het volgende:
Wat is deze, 2 uur niet gepost en ik kom net weer van school. Stelletje luiwammesen
edit: oh hey ara post net![]()
Was een behoorlijk pittig examen, maar ging wel mwah op zich. Straks nog biologie. Oh en, dit liedje kwam erin voor dus dat scheelde alweer:quote:
ik ben zo moe dat ik er niks van snap sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:18 schreef Toto69 het volgende:
Wat is deze, 2 uur niet gepost en ik kom net weer van school. Stelletje luiwammesen
edit: oh hey ara post net![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |