Nee, want ik wil geen advocaat worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Probeer eens wat te weerleggen dan, meneer de advocaat in spe.
Dan kan je nog wel weerleggen, ga je gang.quote:
R&B, lijkt me voldoendequote:Op donderdag 23 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Probeer eens wat te weerleggen dan, meneer de advocaat in spe.
Nee. Want het is verdomme 01:39, dan heb ik er geen zin in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel weerleggen, ga je gang.
Nee, nichten (lees Etsu) luisteren naar JB en 1D, dat is geen R&B.quote:
Ik luister geen muziek. Wist niet of je wist dat ik doof ben?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, nichten (lees Etsu) luisteren naar JB en 1D, dat is geen R&B.
DAN MOET JE OOK NIET ZEGGEN DAT ER ONWAARHEDEN INSTAAN!quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Want het is verdomme 01:39, dan heb ik er geen zin in.
Ik print wel even een geitenoor voor je volgend jaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik luister geen muziek. Wist niet of je wist dat ik doof ben?
Ik was mannelijk pissig, niet vrouwelijk hysterisch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Rez, je kan niet hysterisch doen?
Nah, ik kan een aantal discussies tussen ons herinneren waarbij je wel hysterisch aan het doen was.
Nah, het is dat ik geen berichten mag citeren uit ABO.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik print wel even een geitenoor voor je volgend jaar.
[..]
Ik was mannelijk pissig, niet vrouwelijk hysterisch.
Ja, ik weet dat je er meer mee kunt. Mag een mens ook nog een gokje wagen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen die denken dat rechten studeren automatisch betekent dat je advocaat wilt worden. Lekker kortzichtig altijd.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, het is dat ik geen berichten mag citeren uit ABO.
R&B, dan ben je duidelijk gay hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, nichten (lees Etsu) luisteren naar JB en 1D, dat is geen R&B.
Jij dus ook, (geen) kut voor jou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
R&B, dan ben je duidelijk gay hoor
Jammer wel, ik ben je vriendje-in-wording, en dan weet je niet wat ik later wil worden. Heel jammer, Rez. Heel jammer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je er meer mee kunt. Mag een mens ook nog een gokje wagen?
Gok dan voortaan gewoon op jurist ofzo, weet ik veel. Advocaat is altijd het eerste waar mensen aan denken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je er meer mee kunt. Mag een mens ook nog een gokje wagen?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer wel, ik ben je vriendje-in-wording, en dan weet je niet wat ik later wil worden. Heel jammer, Rez. Heel jammer.
Ja, want een advocaat doet shit met rechten, jwtz.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gok dan voortaan gewoon op jurist ofzo, weet ik veel. Advocaat is altijd het eerste waar mensen aan denken.
Ik wil van alles worden, maar geen advocaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gok dan voortaan gewoon op jurist ofzo, weet ik veel. Advocaat is altijd het eerste waar mensen aan denken.
Ik vind van wel en daar zou je het mee moeten doen, gr gr.quote:
Jurist ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want een advocaat doet shit met rechten, jwtz.
Je wilde toch Gordon opvolgen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]! Net alsof jij weet wat ik wil worden.
Mij lijkt reclassering of iets dergelijks wel vet, en dan niet het ''maatschappelijk werk'' gedeelte dat ik boodschappen mag doen met de (ex)delinquentjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil van alles worden, maar geen advocaat.
Rechter lijkt me wel vet.Notaris ook wel. Fiscalist ook wel, maar begin nu te neigen naar notaris.
Noem eens R&B namenquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind van wel en daar zou je het mee moeten doen, gr gr.
Dit klinkt best wel smerig als jij het zegt.quote:
Nee, een 'Die flikker heeft geen gelijk en nu wil ik hem klappen'-gezicht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Kut-hij-heeft-gelijk-maar-ik-wil-niet-toegeven'-gezichtje.
Je moet gewoon niet zo doordenken, viezerik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel smerig als jij het zegt.
Mij voor flikker uitmaken terwijl je zelf een flikker bentquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, een 'Die flikker heeft geen gelijk en nu wil ik hem klappen'-gezicht.
Iets met biologie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:47 schreef Rezania het volgende:
Nou, wat denk jij dat ik later wil worden? Doe eens serieus een gok.
Het gaat nu om jou, niet om mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en jij wil iets doen met rechten. Wat zijn we weer slim. [ afbeelding ]
Iewl.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij voor flikker uitmaken terwijl je zelf een flikker bent!
Ik poep in je aarsch.
Oh wacht, Neyo is R&B hè, dat was het.quote:
Tropisch landbouwkundige.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en jij wil iets doen met rechten. Wat zijn we weer slim. [ afbeelding ]
Is dat iets?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iewl.
[..]
Oh wacht, Neyo is R&B hè, dat was het.
Noem vijf argumenten waarom.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:49 schreef Etsu het volgende:
Maar Rezje, we zouden wel een mooi stel kunnen zijn.
Denk je dat ik dingen zou verzinnen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat iets?En nee, ik zei al eerder dat ik macrobiologie saai vind.
Er staat ook gewoon D&B op mijn YouTube account, ik snap niet hoe ik aan R&B kom.quote:
Dat is ook macro, alles wat je met het blote oog kunt zien is macro.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Denk je dat ik dingen zou verzinnen?Tuurlijk is dat een beroep. Dierenarts?
- We passen goed bij elkaar.quote:
Die laatste is niet waar, want ik ben geen nicht. Verzin maar een nieuwe.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
- We passen goed bij elkaar.
- Vmbo-havo-vwo-universiteit.
- FOK!kers.
- Beide homo.
- Beide nichten.
Renzo begint met een R en eindigt met een O.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die laatste is niet waar, want ik ben geen nicht. Verzin maar een nieuwe.
Dit ziet eruit als een kansberekeningopgave.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Renzo begint met een R en eindigt met een O.
Oscar begint met een O en eindigt met een R.
RO
OR
Denken dat dat een foute combi isquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, we passen goed bij elkaar? Wat een bullshit. Alfa en bèta, net alsof dat goed gaat.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een kansberekeningopgave.
Ja, want ik weet het altijd beter, terwijl jij dat denkt dat je het altijd beter weet. Dat gaat fout, gegarandeerd.quote:
Andersom juist. grgrquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want ik weet het altijd beter, terwijl jij dat denkt dat je het altijd beter weet. Dat gaat fout, gegarandeerd.
Ik moest net mijn notes showen aan Jordy. Ja, ook die ene note die jij gegeven hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:55 schreef Rezania het volgende:
Nu is Etsu druk aan het googlen wat plasmides zijn en wat PCR is.
Ja, had ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Rez, wat had jij bij die opgave waar je het aantal mogelijkheden teams moest uitrekenen ofzo?
ik had gewoon 3 nCr 1 * 22 nCr 10 en dan die hele uitkomst uitgeschreven
Als ze me daar niet de volle punten voor geven sla ik de examenmakers op de bek
Ban.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest net mijn notes showen aan Jordy. Ja, ook die ene note die jij gegeven hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, die tabel met die Hammingafstanden, wat een levenloze gozer.
Oh, ik had (276²-276)/2. Ik wist wel dat er een snellere manier was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Daar had ik ook gewoon 267 nCr 2, hoezo de fuck moet je daar beredenering bij geven volgens dat correctievoorschrift?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik had (276²-276)/2. Ik wist wel dat er een snellere manier was.
Ik had geen idee hoe hij moest, dus toen heb eerst die 15 proberen te berekenen en toen heb ik de variabelen aangepast.quote:
Gewoon 5+4+3+2+1, dat was 15quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had geen idee hoe hij moest, dus toen heb eerst die 15 proberen te berekenen en toen heb ik de variabelen aangepast.
KOEEEEEK!!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eerst keer dat ik ooit in deze SC kijk. Ik voel me opgelicht
Zouden er mensen zijn die dat met 276 hebben gedaan?quote:
Baasquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eerst keer dat ik ooit in deze SC kijk. Ik voel me opgelicht
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat, wist niet eens dat ik jouw op FB had![]()
Tering, dan schrijf je veel opquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die dat met 276 hebben gedaan?![]()
ik huilquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat, wist niet eens dat ik jou op FB had![]()
Mij op FB hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jij bent daarintegen moeilijk te missen.
Ik denk dat je een punt aftrek krijgt voor gebrek aan inzicht en logisch redeneren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tering, dan schrijf je veel op![]()
achja, heb je wel een goed antwoord
![]()
Allang.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zijn jullie al klaar dan met de examens?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat je een punt aftrek krijgt voor gebrek aan inzicht en logisch redeneren.
Ben net op de helft, moet er nog drie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zijn jullie al klaar dan met de examens?
Geen idee, ik heb niet naar het correctiemodel gekeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik heb wel die vraag fout met die moeder die kaartjes gaat kopen ofzo, verkeerde p gepakt
_!! wat heb jij fout?
Havo > vwoquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben al 2 jaar klaar. En toch nog geen stap verder dan jullie
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
motiverend praatjequote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet naar het correctiemodel gekeken.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik een dikke voldoende heb, meer heb ik niet nodig.quote:
Gelukkig heb je nog paar maandjes. Ga je nu wel echt studeren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bio. Maar niks is zeker. Vandaar ook dat eigenlijk geen stap verder
Kon het niet laten even te kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik een dikke voldoende heb, meer heb ik niet nodig.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit jaar is het plan om hem niet 6 dagen voordat het studiejaar begint schijt te hebben en weg te gaan nee. Heb wel zin in nog een keer introweek!
Je moet gewoon even in je achterhoofd houden dat het volgend jaar een stuk duurder is, dat motiveert je waarschijnlijk wel om te gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit jaar is het plan om hem niet 6 dagen voordat het studiejaar begint schijt te hebben en weg te gaan nee. Heb wel zin in nog een keer introweek!
Dat had ik bij natuurkunde, weg goede gevoel, bijna de nacht over wakker gelegen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kon het niet laten even te kijken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet gewoon even in je achterhoofd houden dat het volgend jaar een stuk duurder is, dat motiveert je waarschijnlijk wel om te gaan.
Ja, 13.000 euro gratis geld help idd wel mee met mijn keuze maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet gewoon even in je achterhoofd houden dat het volgend jaar een stuk duurder is, dat motiveert je waarschijnlijk wel om te gaan.
Jij bent sowieso een faal, want Jordy doet niet moeilijk over om 4 uur te reizen naar mijn housewarming en jij begint te miepen met je 3 uur.quote:
wanneer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een faal, want Jordy doet niet moeilijk over om 4 uur te reizen naar mijn housewarming en jij begint te miepen met je 3 uur.
Ik reis meestal maar 10 minuten met de trein, en dan ben ik het al zat. Die drukte.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een faal, want Jordy doet niet moeilijk over om 4 uur te reizen naar mijn housewarming en jij begint te miepen met je 3 uur.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Fuu, 7 juni zit in in het buitenland. Ik had er net zin in om compleet bezopen te raken met onbekenden.
Geef toe, jij zou me graag palen in Hyde Park.quote:
Nee, want je pener is klein.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef toe, jij zou me graag palen in Hyde Park.
Voordat je dat kan, heb ik dat al gedaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:22 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik mij maar van de lijst haal.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:23 schreef Rezania het volgende:
Gewoon de hele augustus een privémeet houden, jwtz.
We passen bij elkaar, ik heb een pener en jij hebt een pener. Ergo seks.quote:
Bah.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
We passen bij elkaar, ik heb een pener en jij hebt een pener. Ergo seks.
Bèta > Alfa, daarom mag jij de bottom zijn.quote:
mijne ging 1 sept in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wanneer krijgen nieuwe studenten gratis OV?
Dacht het niet. Mijn huis, mijn regels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bèta > Alfa, daarom mag jij de bottom zijn.
Regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht het niet. Mijn huis, mijn regels.
Seks >>>>>> alles!quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Subtiele onderwerpsswitch was niet succesvol
Denken dat ik nog maagd ben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden.Evenals jouw maagdenvlies.
Dan plak ik er wel een plak ham op, beetje ketchup erbij, voila.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan plak ik er wel een plak ham op, beetje ketchup erbij, voila.
Oké. * Rezania pakt koekje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:27 schreef Etsu het volgende:
Guys, ik ga slapen.
Veel plezier met elkaar. grgr
Jij ging slapen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:34 schreef Etsu het volgende:
Ezell, hoe zit t eigenlijk met je rijbewijs?
Oké!quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ben alles tijdelijk aan het uitstellen.
Fappen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:37 schreef Etsu het volgende:
Ik wil ook niet slapen maar moet morgen echt lerendus wil niet te laat leren, anders komt er niks meer van.
Wat te doen?
slapenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:37 schreef Etsu het volgende:
Ik wil ook niet slapen maar moet morgen echt lerendus wil niet te laat leren, anders komt er niks meer van.
Wat te doen?
1ste tentamen is 3 juni, dus ik heb nog even.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:39 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, dan had je ook wel eerder kunnen leren, just saying.
Hoe wilde je dat doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:40 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik ga je slaan als je niet gaat slapen.
Wat? Hoe lang heb jij vakantie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
1ste tentamen is 3 juni, dus ik heb nog even.
Gister laatste college gehad, nu tentamens op 3, 7 en 14 juni, dan vakantie (tenzij ik hertentamen heb).quote:
1 juni pas leren dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gister laatste college gehad, nu tentamens op 3, 7 en 14 juni, dan vakantie (tenzij ik hertentamen heb).
Gaat niet goedkomen, heb sinds februari niks meer uitgevoerd en moet dus allemaal nog doornemen.quote:
Nu beginnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat niet goedkomen, heb sinds februari niks meer uitgevoerd en moet dus allemaal nog doornemen.
Blijkbaar niet, anders had je voor gevoel geen 7.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Geschiedenis enkel de twee dagen van tevoren twee keer drie uur geleerd, ik wist alles
Dat zijn van die bronnen vragenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had je voor gevoel geen 7.
Geen lesbrief open gehad voor economie. Voor mijn gevoel had ik zeker een 8, totdat ik ging nakijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:43 schreef Rezania het volgende:
Ik heb eco een dag van te voren doorgenomen, 3 punten erbij.
Overduidelijk maandagquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
Ik heb dinsdag M&O, wanneer zal ik beginnen met leren?
Niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
Ik wel, meerdere zelfs, was verplicht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen lesbrief open gehad voor economie. Voor mijn gevoel had ik zeker een 8, totdat ik ging nakijken
Over 1 minuut.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
Het wordt sowieso druk de komende dagen in dat M&O topicquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
Kom op, deze keer wil ik wel een voldoende.quote:
Verplicht?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel, meerdere zelfs, was verplicht.Maar samenvatting > alles.
Heb jij een samenvatting?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het wordt sowieso druk de komende dagen in dat M&O topic
Present!quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het wordt sowieso druk de komende dagen in dat M&O topic
Ja, boek was rond december uit, en toen moesten we in de les lesbrieven maken.quote:
Halfuur van te voren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom op, deze keer wil ik wel een voldoende.
Activa.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, wel het boekje van samengevat.
Welke methode heb je voor m&o?
Jammerquote:
Uitwerkingen heb ik ook gewoon, maar daar heb ik niet veel aan. Ik moet termen leren, berekeningen lukken wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb alle uitwerkingen voor de methode van Stoffels en iemand anders alle van In Balans
Ja, tot over twee minuten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben blij dat ik jullie tot elkaar heb gebracht.
Rez, veel plezier met je nieuwe vent.
Jor, pas n beetje op voor hem.
Grgr
Gratis punten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Beter krijgen we een opdracht over fifo en lifo
Inderdaad, die formules worden gewoon gegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die rentabiliteit en solvabiliteit, dat is ook puur punten pakken
Dat, en ik vergeet vaak detail, zoals rekening houden met preferent aandelen kapitaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind m&o helemaal niet zo moeilijk, maar toen ik een examen oefende las ik alles verkeerd en verklootte ik het totaal
Of ik lees: er is 9% dividend beschikbaar en dan bereken ik dat over het dividendbedrag in plaats van het geplaatste aandelenvermogen ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat, en ik vergeet vaak detail, zoals rekening houden met preferent aandelen kapitaal.
Da's niet zo slim.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat, en ik vergeet vaak detail, zoals rekening houden met preferent aandelen kapitaal.
Leg jij nou eens uit wat ik met dat percentage moet doen?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Of ik ben te dom om in een opgave door te hebben dat als je ergens heen gaat je ook weer terug moet gaan en dan doe ik dus niet * 2 ofzo
Jij moet examen doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leg jij nou eens uit wat ik met dat percentage moet doen?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leg jij nou eens uit wat ik met dat percentage moet doen?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Of ik lees: er is 9% dividend beschikbaar en dan bereken ik dat over het dividendbedrag in plaats van het geplaatste aandelenvermogen ofzo
Bedankt, M&O-held.quote:
Ik snap hem niet.quote:
Havo? Wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga eerst havo 2013 maken, misschien pept dat het vertrouwen een beetje
Ik heb het toch ook over dat percentagequote:Op donderdag 23 mei 2013 02:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, M&O-held.
[..]
Ik snap hem niet.
Oh, het lijkt allemaal op elkaar en toch weer niet en zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over dat percentage
Tering, hoe klein is je school?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:57 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, toen ik M&O examen op de havo deed was ik de enige. Zit je dan, in een gymzaal, met twee examinatoren, in je eentje.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:57 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, toen ik M&O examen op de havo deed was ik de enige. Zit je dan, in een gymzaal, met twee examinatoren, in je eentje.
300 leerlingen.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Paar dagen geleden op het afvoerputje van het web
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Paar dagen geleden op het afvoerputje van het web
Ik ken Tchock al jaren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:59 schreef Etsu het volgende:
Ik zal jullie maar even aan elkaar voorstellen.
Dit is Tchock, m'n broeder die ook rechten studeert.
Dit is Rezania, die beweert dat rechten studeren iets voor nichten is.
Zo.
Volgensmij zitten er bij ons bij vwo Nederlands alleen al 300 leerlingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
300 leerlingen.
[..]Niet zo erg, er lag wel gewoon tapijt en er stonden tafels en zo. En onze gymzaal is een stuk kleiner.
Doen alsof ik Rezania niet kenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:59 schreef Etsu het volgende:
Ik zal jullie maar even aan elkaar voorstellen.
Dit is Tchock, m'n broeder die ook rechten studeert.
Dit is Rezania, die beweert dat rechten studeren iets voor nichten is.
Zo.
Nee, lik mijn reet maar.quote:
Hoe past dat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij zitten er bij ons bij vwo Nederlands alleen al 300 leerlingen
Wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen alsof ik Rezania niet kenBitch plz. Ik heb Rez aan een baan geholpen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |