Mwah. Het ontwikkelt je op een breed vlak, en dat komt niet alleen op de universiteit van toepassing. Vooral omdat sof nu al wat ouder is en nu waarschijnlijk wel serieus bezig gaat zijn met schoolquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VWO is alleen zinvol als je perse Universiteit wil doen. Zoiets besluit je lijkt mij niet in een dagMaarja, kan dat mis hebben
Nee dat is zo inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je weet niet wat je wil gaan doen. Genoeg mensen die het zo kiezen.
Ga naar de koelkast van etsuquote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah. Het ontwikkelt je op een breed vlak, en dat komt niet alleen op de universiteit van toepassing. Vooral omdat sof nu al wat ouder is en nu waarschijnlijk wel serieus bezig gaat zijn met school
HAHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga naar de koelkast van etsu
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah. Het ontwikkelt je op een breed vlak, en dat komt niet alleen op de universiteit van toepassing. Vooral omdat sof nu al wat ouder is en nu waarschijnlijk wel serieus bezig gaat zijn met school
quote:
Wat lijk jij je druk te maken om Sofquote:
Wat ik ga doen ligt op dit moment niet in mijn handenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat lijk jij je druk te maken om Sof
Heb je zelf al besloten wat je wilt gaan doen dan?
Oooh, dat klinkt niet zo best eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ik ga doen ligt op dit moment niet in mijn handen
Oh, geen ideequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat klinkt niet zo best eigenlijk
Nou ja, de tijd zal het dan wel lerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, geen ideeDaar hoop ik binnen nu en een tijdje achter te komen
Hoi mamquote:
Time will tellquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, de tijd zal het dan wel leren
Het is een reflectie van de maan in slootwater, zeker heftig ja.quote:
mwa gaat opzichquote:
Clubnaam?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben er al, kom je ook, voorzitster (hint)
geilquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een reflectie van de maan in slootwater, zeker heftig ja.
Nee, dat heb ik ook nooit leuk gevonden eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mwa gaat opzichi dont like biology
Hoeren kan je niet eten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga liever voor die hoeren, zoals in het origineel
En dan heeft hij het over mijn hondquote:
Vissen zijn lekker glad, ik hou niet van ruwe seks.quote:
Voordeel van scheren aan de achterkant.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vissen zijn lekker glad, ik hou niet van ruwe seks.
Hij beschuldigde mij ervan dat mijn hond vieze dingetjes deed met mijquote:
Je wekt lust op.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
Hoezo gaat het hier altijd binnen 10 posts over seks als ik hier binnenkom?
Andrelon houdt het ook zacht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voordeel van scheren aan de achterkant.
o hehquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij beschuldigde mij ervan dat mijn hond vieze dingetjes deed met mijTerwijl hij vissen neukt
Jongens, ik hoor net dat ik binnenkort kip ga eten.quote:
echt nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
psst, ik zit in de TC met jordy met de naam 'ezelltje' en hij heeft het niet door
hihihihiquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
psst, ik zit in de TC met jordy met de naam 'ezelltje' en hij heeft het niet door
Godverdommequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oeh ja, Angela is wel een stouterd in bed denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo geil.Check dat pijpbekkie dan.
Welke dan? Ik zie je niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
echtquote:
Ik denk dat ze best wel dominant is, ze is wel zo'n type die van macht houdt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh ja, Angela is wel een stouterd in bed denk ik
ik wilde het gesprek kopieren om hier te plakken als reply op jouw post, maar toen besloot TC te hangen en moest ik internet afsluiten enzo en nu ben ik weer eruitquote:
Zou de hond nog van d'r af trappenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aaaawhquote:
Jezus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hij ging er net uit voordat jij kwam
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die op mannen gaat zitten enzo, en over hun heen pist bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wel dominant is, ze is wel zo'n type die van macht houdt.
Iewl, doe eens beschaafd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die op mannen gaat zitten enzo, en over hun heen pist bedoel je?
Dit is dubieusquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hij ging er net uit voordat jij kwam
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongens, ik hoor net dat ik binnenkort kip ga eten.
Ken ik ook nietquote:
Ja, ik probeer me een beetje Angela in te denken nu, sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iewl, doe eens beschaafd.Nee, ik bedoel met zwepen en zo.
Is hetzelfde meisjequote:
Ja.quote:
Super leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als ik er klaar voor ben, ren maken, etc etc.
Dat wil je niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik probeer me een beetje Angela in te denken nu, sorry
Ken je haar persoonlijk?quote:
Nee, contact is eng, en straks weet je waar mijn huis woont.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja.
Kom van de week wel een tappie bij je halen. Goed idee?
Ja inderdaad, nu HEEL veel informatie opdoen, alles beetje opschrijven enzo.. En dan morgen denk ik hout, gaas etc kopen voor de ren.quote:
Nee, maar ze is de machtigste vrouw in de wereld, dat wordt je niet zomaar.quote:
Dat weet ik al. Naast Pimmetje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, contact is eng, en straks weet je waar mijn huis woont.
Pim.quote:
Tof dat je die zelf maaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu HEEL veel informatie opdoen, alles beetje opschrijven enzo.. En dan morgen denk ik hout, gaas etc kopen voor de ren.
Wiequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pim.! Die oetlul speelt altijd trompet als ik mijn wiskunde probeer te maken.
Ze heeft zich naar boven gebaft?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar ze is de machtigste vrouw in de wereld, dat wordt je niet zomaar.
Hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pim.! Die oetlul speelt altijd trompet als ik mijn wiskunde probeer te maken.
Denk je aan de buren? Die kutkippen van Pim waren namelijk schijtirritant.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu HEEL veel informatie opdoen, alles beetje opschrijven enzo.. En dan morgen denk ik hout, gaas etc kopen voor de ren.
Ja, maar wil eigenlijk geen grote kippen.. Dus tot een maand of 3/4 en dan doneren aan de kinderboerderij..quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Tof dat je die zelf maaktVriendin van mij heeft ook kuikentjes, zo leuk
haha, je mag hem niet he?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je aan de buren? Die kutkippen van Pim waren namelijk schijtirritant.
Buurjongen.quote:
Uiteraard.quote:
Niet veel nee.quote:
En dan weer nieuwe, of is het eenmalig?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar wil eigenlijk geen grote kippen.. Dus tot een maand of 3/4 en dan doneren aan de kinderboerderij..
Ze hadden een haan, een fucking haan! Midden in een woonwijk. En dan ook overal lampen in die achtertuin, waardoor het altijd licht is in mijn kamer. Fijn hoor.quote:
Tjackieequote:
en dan ook echt 6 mensen van JNG!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 22 mei 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 475 Etsu
02. 414 supersof
03. 292 Stuart
04. 271 Toto69
05. 263 Rezania
06. 261 Karina
07. 256 nodig
08. 251 VoornaamAchternaam
09. 236 Huppelmuts
10. 211 Dqod
7quote:
Weer nieuwe, dus alleen opvoeden, en dan doneren aan de kinderboerderij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan weer nieuwe, of is het eenmalig?
en dat terwijl ik gewoon een werkdag hadquote:
HALLO IK REKEN JOU MEE JA,quote:
Maar hoelang wil je dat gaan doen dan. Straks willen ze geen kippen meer van jequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weer nieuwe, dus alleen opvoeden, en dan doneren aan de kinderboerderij.
Omgquote:
Die is dicht muts. Heb ik nog niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
Rock, kom zuipen in het park. Neem je kuiken mee.
Ja, naja dan ga ik naar de volgende, en anders op de bbq.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar hoelang wil je dat gaan doen dan. Straks willen ze geen kippen meer van je
Je bent geen monogame FOK!-er?quote:
Nee dat is zielig. Verkoop ze op marktplaatsquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, naja dan ga ik naar de volgende, en anders op de bbq.
Mensen die niet weten van dat gat bij de AH in de buurt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die is dicht muts. Heb ik nog niet.
Oh. Oke. Haha, ja dat kan ook!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat is zielig. Verkoop ze op marktplaats
Ja, maar dan is tie alsnog dicht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet weten van dat gat bij de AH in de buurt.
Maar sws, weet de gemeente dat niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet weten van dat gat bij de AH in de buurt.
Gast bah. Ik heb gehoord dat je na alcohol handtastelijk word.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker rustig, alle bosjes voor onszelf.
http://goo.gl/maps/Tfx4yquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar sws, weet de gemeente dat niet?
Van wie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gast bah. Ik heb gehoord dat je na alcohol handtastelijk word.
Ja ik weet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/Tfx4y
Daar. Het is eigenlijk niet echt een gat, gewoon een erg laag hek.
Je lulde gewoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja jongen, dat weet ik toch niet meer
Ik schrok jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef Etsu het volgende:
net in prive TC chat
we hadden VA nodig, kregen zn aandacht niet
ik microfoon aan:
VOORNAAMACHTERNAAM
TYP EEN TWEE DRIE![]()
Wat ga je hate op me swag kilquote:
Die zwarte is Merkel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Katten SM, die witte is duidelijk onderdanig
Geniaalquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
BNW / Vreemde gebeurtenissen de laatste weken. ADVIES NODiG
Nogsteeds nee.quote:
NEE, DAT IS EEN CURSUS AFTREKKENquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu en Ezell zijn steen papier schaar aan het spelen
quote:
quote:
Steen wint, probeer maar eens iemand te vermoorden met een stukje papier en een schaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu en Ezell zijn steen papier schaar aan het spelen
Jawel.quote:
SNELLER ANDERS KOMT IE NOOITquote:
Nasty sneetjes kun je anders krijgen van een stuk papier, en een schaar ook trouwens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Steen wint, probeer maar eens iemand te vermoorden met een stukje papier en een schaar.
[..]
Jawel.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nasty sneetjes kun je anders krijgen van een stuk papier, en een schaar ook trouwens.
Jordy voelde zich helemaal ongemakkelijk bij de gedachte dat het zo sloom ging bij hemquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
goeie voorbereiding op mn housewarming
Luie oplossing, dat wel.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy voelde zich helemaal ongemakkelijk bij de gedachte dat het zo sloom ging bij hem
Er is een VIP versie van die remix, is ook supertof.quote:
Afblijven, mijnquote:
Even geluisterd, klinkt wel goed.quote:
quote:
quote:
quote:
Jongens, wat is dit opeens?quote:
Opeens?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jongens, wat is dit opeens?
Ja, al die adoratie en zo. Zomaar, bam, in mijn gezicht.quote:
Iets anders zo bam in je gezicht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, al die adoratie en zo. Zomaar, bam, in mijn gezicht.
Had je al tochquote:
Gelukkig was ik het nooit om mee te beginnen.quote:
Jij hebt niet op lopen letten.quote:
Wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig was ik het nooit om mee te beginnen.
Schijnbaar niet, sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig was ik het nooit om mee te beginnen.
[..]
Jij hebt niet op lopen letten.
Als ik een nicht ben, ben jij een supernicht. gr grquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die foto's op WhatsApp zeiden wat anders. gr.
Deal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik een nicht ben, ben jij een supernicht. gr gr
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
Als ik een nicht was, was ik een mislukte nicht. Ik hou niet van JB, studeer geen rechten, heb geen geweldige modesmaak, zwaai niet met mijn handjes, zeg niet steeds OMG, etc.
Je bent dus zo'n undercover homo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
Als ik een nicht was, was ik een mislukte nicht. Ik hou niet van JB, studeer geen rechten, heb geen geweldige modesmaak, zwaai niet met mijn handjes, zeg niet steeds OMG, etc.
Ja. Als ik uit de kast kom krijg ik meestal reacties in de trant van 'Jij, echt?' en dat keer 10.quote:
Wat is er gay aan rechten studeren dan, faggot.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
Het is geen bètawetenschap, dus gayyyyyyyy!quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat is er gay aan rechten studeren dan, faggot.
Zegt hij omdat hij mij wil dissen (wat niet lukt).quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat is er gay aan rechten studeren dan, faggot.
Volgende keer stop ik wel wat ik je mond, ben je ook stil.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zegt hij omdat hij mij wil dissen (wat niet lukt).
Ik had net een komkommer op, moest toen aan jou denken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgende keer stop ik wel wat ik je mond, ben je ook stil.
Nigger please, ik ben bang voor bètawetenschappen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is geen bètawetenschap, dus gayyyyyyyy!
Was hij 30cm lang ja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had net een komkommer op, moest toen aan jou denken.
Bètawetenschappen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nigger please, ik ben bang voor bètawetenschappen.
Nee. Rechten jonge. Etsu weet.quote:
Kom dan. Ik lust je (rauw).quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet aan deze discussie beginnen.
Ik heb ook niet zo veel zin, laten we het uitstellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet aan deze discussie beginnen.
Hah gaaaaaaaaaaaaaayquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
Maar ik ben geen nicht, want ik:
• Zwaai niet met mijn handjes.
• Zeg niet steeds omg.
• Kan niet hysterisch doen.
• Heb geen geweldige modesmaak.
• Vind wetenschap geweldig. (Echte wetenschap dan hè, niet dat sociale wetenschappen gedoe.)
• Luister hardstyle, trance en R&B.
• Luister geen JB.
• Fap met rechts.
Flink aantal onwaarheden in deze post.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
Maar ik ben geen nicht, want ik:
• Zwaai niet met mijn handjes.
• Zeg niet steeds omg.
• Kan niet hysterisch doen.
• Heb geen geweldige modesmaak.
• Vind wetenschap geweldig. (Echte wetenschap dan hè, niet dat sociale wetenschappen gedoe.)
• Luister hardstyle, trance en R&B.
• Luister geen JB.
• Fap met rechts.
Oh? Probeer eens wat te weerleggen dan, meneer de advocaat in spe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |