Wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig was ik het nooit om mee te beginnen.
Schijnbaar niet, sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig was ik het nooit om mee te beginnen.
[..]
Jij hebt niet op lopen letten.
Als ik een nicht ben, ben jij een supernicht. gr grquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die foto's op WhatsApp zeiden wat anders. gr.
Deal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik een nicht ben, ben jij een supernicht. gr gr
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
Als ik een nicht was, was ik een mislukte nicht. Ik hou niet van JB, studeer geen rechten, heb geen geweldige modesmaak, zwaai niet met mijn handjes, zeg niet steeds OMG, etc.
Je bent dus zo'n undercover homo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
Als ik een nicht was, was ik een mislukte nicht. Ik hou niet van JB, studeer geen rechten, heb geen geweldige modesmaak, zwaai niet met mijn handjes, zeg niet steeds OMG, etc.
Ja. Als ik uit de kast kom krijg ik meestal reacties in de trant van 'Jij, echt?' en dat keer 10.quote:
Wat is er gay aan rechten studeren dan, faggot.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
Het is geen bètawetenschap, dus gayyyyyyyy!quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat is er gay aan rechten studeren dan, faggot.
Zegt hij omdat hij mij wil dissen (wat niet lukt).quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat is er gay aan rechten studeren dan, faggot.
Volgende keer stop ik wel wat ik je mond, ben je ook stil.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zegt hij omdat hij mij wil dissen (wat niet lukt).
Ik had net een komkommer op, moest toen aan jou denken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgende keer stop ik wel wat ik je mond, ben je ook stil.
Nigger please, ik ben bang voor bètawetenschappen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is geen bètawetenschap, dus gayyyyyyyy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |