Ja, maar dan heb ik wel wiskunde dus ik kan ook nog altijd een hbo opleiding doen. Maar ik wil graag Nederlands studeren op dit momentquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarna universiteit. Is wel heel anders dan HBO he. Moet je je wel beseffen voor je straks kostbare jaren weggooit
En waarom haal je dan niet wiskunde op havo niveau?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik wel wiskunde dus ik kan ook nog altijd een hbo opleiding doen. Maar ik wil graag Nederlands studeren op dit moment
omdat ik niet weet van welke studie en ik heb geen zin in een studie, maar wel in middelbarequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
VWO
Waarom doe je niet 1 jaar HBO? Sneller en geeft dezelfde mogelijkheden toch?
Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom haal je dan niet wiskunde op havo niveau?En dan HBO die je leuk vindt, je P halen en dan kan je altijd nog Nederlands doen.
heftigquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo fotogeniek en kunstzinnig. [ afbeelding ]
omdat mensen zeiden dat ze dan vwo kennis mist waar WO op verdergaat oid..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom haal je dan niet wiskunde op havo niveau?En dan HBO die je leuk vindt, je P halen en dan kan je altijd nog Nederlands doen.
Alleen jij kunt het natuurlijk bepalen inderdaad. Ik was even nieuwsgierig, that's allquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet weet van welke studie en ik heb geen zin in een studie, maar wel in middelbare
Dat kost ook twee jaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je denkt dat je universiteit aan kan? Naja succesquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo fotogeniek en kunstzinnig. [ afbeelding ]
Wat is er.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een beetje depressief vanavond, dus niet op mij letten.
VWO is alleen zinvol als je perse Universiteit wil doen. Zoiets besluit je lijkt mij niet in een dagquote:
Nah, geen zin om erover te hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inbox voor depressies staat momenteel open.
Ach, we hebben allemaal wel eens een wat mindere dag johquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een beetje depressief vanavond, dus niet op mij letten.
Of je weet niet wat je wil gaan doen. Genoeg mensen die het zo kiezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VWO is alleen zinvol als je perse Universiteit wil doen. Zoiets besluit je lijkt mij niet in een dagMaarja, kan dat mis hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |