Mwah. Het ontwikkelt je op een breed vlak, en dat komt niet alleen op de universiteit van toepassing. Vooral omdat sof nu al wat ouder is en nu waarschijnlijk wel serieus bezig gaat zijn met schoolquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VWO is alleen zinvol als je perse Universiteit wil doen. Zoiets besluit je lijkt mij niet in een dagMaarja, kan dat mis hebben
Nee dat is zo inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je weet niet wat je wil gaan doen. Genoeg mensen die het zo kiezen.
Ga naar de koelkast van etsuquote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah. Het ontwikkelt je op een breed vlak, en dat komt niet alleen op de universiteit van toepassing. Vooral omdat sof nu al wat ouder is en nu waarschijnlijk wel serieus bezig gaat zijn met school
HAHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga naar de koelkast van etsu
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah. Het ontwikkelt je op een breed vlak, en dat komt niet alleen op de universiteit van toepassing. Vooral omdat sof nu al wat ouder is en nu waarschijnlijk wel serieus bezig gaat zijn met school
quote:
Wat lijk jij je druk te maken om Sofquote:
Wat ik ga doen ligt op dit moment niet in mijn handenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat lijk jij je druk te maken om Sof
Heb je zelf al besloten wat je wilt gaan doen dan?
Oooh, dat klinkt niet zo best eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ik ga doen ligt op dit moment niet in mijn handen
Oh, geen ideequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat klinkt niet zo best eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |