Hoeren kan je niet eten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga liever voor die hoeren, zoals in het origineel
En dan heeft hij het over mijn hondquote:
Vissen zijn lekker glad, ik hou niet van ruwe seks.quote:
Voordeel van scheren aan de achterkant.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vissen zijn lekker glad, ik hou niet van ruwe seks.
Hij beschuldigde mij ervan dat mijn hond vieze dingetjes deed met mijquote:
Je wekt lust op.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
Hoezo gaat het hier altijd binnen 10 posts over seks als ik hier binnenkom?
Andrelon houdt het ook zacht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voordeel van scheren aan de achterkant.
o hehquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij beschuldigde mij ervan dat mijn hond vieze dingetjes deed met mijTerwijl hij vissen neukt
Jongens, ik hoor net dat ik binnenkort kip ga eten.quote:
echt nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
psst, ik zit in de TC met jordy met de naam 'ezelltje' en hij heeft het niet door
hihihihiquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
psst, ik zit in de TC met jordy met de naam 'ezelltje' en hij heeft het niet door
Godverdommequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oeh ja, Angela is wel een stouterd in bed denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo geil.Check dat pijpbekkie dan.
Welke dan? Ik zie je niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
echtquote:
Ik denk dat ze best wel dominant is, ze is wel zo'n type die van macht houdt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh ja, Angela is wel een stouterd in bed denk ik
ik wilde het gesprek kopieren om hier te plakken als reply op jouw post, maar toen besloot TC te hangen en moest ik internet afsluiten enzo en nu ben ik weer eruitquote:
Zou de hond nog van d'r af trappenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aaaawhquote:
Jezus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hij ging er net uit voordat jij kwam
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die op mannen gaat zitten enzo, en over hun heen pist bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wel dominant is, ze is wel zo'n type die van macht houdt.
Iewl, doe eens beschaafd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die op mannen gaat zitten enzo, en over hun heen pist bedoel je?
Dit is dubieusquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hij ging er net uit voordat jij kwam
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongens, ik hoor net dat ik binnenkort kip ga eten.
Ken ik ook nietquote:
Ja, ik probeer me een beetje Angela in te denken nu, sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iewl, doe eens beschaafd.Nee, ik bedoel met zwepen en zo.
Is hetzelfde meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |