Jij bent sowieso een faal, want Jordy doet niet moeilijk over om 4 uur te reizen naar mijn housewarming en jij begint te miepen met je 3 uur.quote:
wanneer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een faal, want Jordy doet niet moeilijk over om 4 uur te reizen naar mijn housewarming en jij begint te miepen met je 3 uur.
Ik reis meestal maar 10 minuten met de trein, en dan ben ik het al zat. Die drukte.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een faal, want Jordy doet niet moeilijk over om 4 uur te reizen naar mijn housewarming en jij begint te miepen met je 3 uur.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Fuu, 7 juni zit in in het buitenland. Ik had er net zin in om compleet bezopen te raken met onbekenden.
Geef toe, jij zou me graag palen in Hyde Park.quote:
Nee, want je pener is klein.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef toe, jij zou me graag palen in Hyde Park.
Voordat je dat kan, heb ik dat al gedaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:22 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik mij maar van de lijst haal.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:23 schreef Rezania het volgende:
Gewoon de hele augustus een privémeet houden, jwtz.
We passen bij elkaar, ik heb een pener en jij hebt een pener. Ergo seks.quote:
Bah.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
We passen bij elkaar, ik heb een pener en jij hebt een pener. Ergo seks.
Bèta > Alfa, daarom mag jij de bottom zijn.quote:
mijne ging 1 sept in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wanneer krijgen nieuwe studenten gratis OV?
Dacht het niet. Mijn huis, mijn regels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bèta > Alfa, daarom mag jij de bottom zijn.
Regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht het niet. Mijn huis, mijn regels.
Seks >>>>>> alles!quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Subtiele onderwerpsswitch was niet succesvol
Denken dat ik nog maagd ben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden.Evenals jouw maagdenvlies.
Dan plak ik er wel een plak ham op, beetje ketchup erbij, voila.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan plak ik er wel een plak ham op, beetje ketchup erbij, voila.
Oké. * Rezania pakt koekje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:27 schreef Etsu het volgende:
Guys, ik ga slapen.
Veel plezier met elkaar. grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |