quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat je een punt aftrek krijgt voor gebrek aan inzicht en logisch redeneren.
Ben net op de helft, moet er nog drie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zijn jullie al klaar dan met de examens?
Geen idee, ik heb niet naar het correctiemodel gekeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik heb wel die vraag fout met die moeder die kaartjes gaat kopen ofzo, verkeerde p gepakt
_!! wat heb jij fout?
Havo > vwoquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben al 2 jaar klaar. En toch nog geen stap verder dan jullie
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
motiverend praatjequote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet naar het correctiemodel gekeken.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik een dikke voldoende heb, meer heb ik niet nodig.quote:
Gelukkig heb je nog paar maandjes. Ga je nu wel echt studeren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bio. Maar niks is zeker. Vandaar ook dat eigenlijk geen stap verder
Kon het niet laten even te kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik een dikke voldoende heb, meer heb ik niet nodig.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit jaar is het plan om hem niet 6 dagen voordat het studiejaar begint schijt te hebben en weg te gaan nee. Heb wel zin in nog een keer introweek!
Je moet gewoon even in je achterhoofd houden dat het volgend jaar een stuk duurder is, dat motiveert je waarschijnlijk wel om te gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit jaar is het plan om hem niet 6 dagen voordat het studiejaar begint schijt te hebben en weg te gaan nee. Heb wel zin in nog een keer introweek!
Dat had ik bij natuurkunde, weg goede gevoel, bijna de nacht over wakker gelegen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kon het niet laten even te kijken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet gewoon even in je achterhoofd houden dat het volgend jaar een stuk duurder is, dat motiveert je waarschijnlijk wel om te gaan.
Ja, 13.000 euro gratis geld help idd wel mee met mijn keuze maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet gewoon even in je achterhoofd houden dat het volgend jaar een stuk duurder is, dat motiveert je waarschijnlijk wel om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |