Hoe wilde je dat doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:40 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik ga je slaan als je niet gaat slapen.
Wat? Hoe lang heb jij vakantie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
1ste tentamen is 3 juni, dus ik heb nog even.
Gister laatste college gehad, nu tentamens op 3, 7 en 14 juni, dan vakantie (tenzij ik hertentamen heb).quote:
1 juni pas leren dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gister laatste college gehad, nu tentamens op 3, 7 en 14 juni, dan vakantie (tenzij ik hertentamen heb).
Gaat niet goedkomen, heb sinds februari niks meer uitgevoerd en moet dus allemaal nog doornemen.quote:
Nu beginnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat niet goedkomen, heb sinds februari niks meer uitgevoerd en moet dus allemaal nog doornemen.
Blijkbaar niet, anders had je voor gevoel geen 7.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Geschiedenis enkel de twee dagen van tevoren twee keer drie uur geleerd, ik wist alles
Dat zijn van die bronnen vragenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had je voor gevoel geen 7.
Geen lesbrief open gehad voor economie. Voor mijn gevoel had ik zeker een 8, totdat ik ging nakijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:43 schreef Rezania het volgende:
Ik heb eco een dag van te voren doorgenomen, 3 punten erbij.
Overduidelijk maandagquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
Ik heb dinsdag M&O, wanneer zal ik beginnen met leren?
Niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
Ik wel, meerdere zelfs, was verplicht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen lesbrief open gehad voor economie. Voor mijn gevoel had ik zeker een 8, totdat ik ging nakijken
Over 1 minuut.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
Het wordt sowieso druk de komende dagen in dat M&O topicquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
Kom op, deze keer wil ik wel een voldoende.quote:
Verplicht?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel, meerdere zelfs, was verplicht.Maar samenvatting > alles.
Heb jij een samenvatting?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het wordt sowieso druk de komende dagen in dat M&O topic
Present!quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het wordt sowieso druk de komende dagen in dat M&O topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |