Jurist ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want een advocaat doet shit met rechten, jwtz.
Je wilde toch Gordon opvolgen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]! Net alsof jij weet wat ik wil worden.
Mij lijkt reclassering of iets dergelijks wel vet, en dan niet het ''maatschappelijk werk'' gedeelte dat ik boodschappen mag doen met de (ex)delinquentjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil van alles worden, maar geen advocaat.
Rechter lijkt me wel vet.Notaris ook wel. Fiscalist ook wel, maar begin nu te neigen naar notaris.
Noem eens R&B namenquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind van wel en daar zou je het mee moeten doen, gr gr.
Dit klinkt best wel smerig als jij het zegt.quote:
Nee, een 'Die flikker heeft geen gelijk en nu wil ik hem klappen'-gezicht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Kut-hij-heeft-gelijk-maar-ik-wil-niet-toegeven'-gezichtje.
Je moet gewoon niet zo doordenken, viezerik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel smerig als jij het zegt.
Mij voor flikker uitmaken terwijl je zelf een flikker bentquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, een 'Die flikker heeft geen gelijk en nu wil ik hem klappen'-gezicht.
Iets met biologie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:47 schreef Rezania het volgende:
Nou, wat denk jij dat ik later wil worden? Doe eens serieus een gok.
Het gaat nu om jou, niet om mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en jij wil iets doen met rechten. Wat zijn we weer slim. [ afbeelding ]
Iewl.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij voor flikker uitmaken terwijl je zelf een flikker bent!
Ik poep in je aarsch.
Oh wacht, Neyo is R&B hè, dat was het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |