Nee, want ik wil geen advocaat worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Probeer eens wat te weerleggen dan, meneer de advocaat in spe.
Dan kan je nog wel weerleggen, ga je gang.quote:
R&B, lijkt me voldoendequote:Op donderdag 23 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Probeer eens wat te weerleggen dan, meneer de advocaat in spe.
Nee. Want het is verdomme 01:39, dan heb ik er geen zin in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel weerleggen, ga je gang.
Nee, nichten (lees Etsu) luisteren naar JB en 1D, dat is geen R&B.quote:
Ik luister geen muziek. Wist niet of je wist dat ik doof ben?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, nichten (lees Etsu) luisteren naar JB en 1D, dat is geen R&B.
DAN MOET JE OOK NIET ZEGGEN DAT ER ONWAARHEDEN INSTAAN!quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Want het is verdomme 01:39, dan heb ik er geen zin in.
Ik print wel even een geitenoor voor je volgend jaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik luister geen muziek. Wist niet of je wist dat ik doof ben?
Ik was mannelijk pissig, niet vrouwelijk hysterisch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Rez, je kan niet hysterisch doen?
Nah, ik kan een aantal discussies tussen ons herinneren waarbij je wel hysterisch aan het doen was.
Nah, het is dat ik geen berichten mag citeren uit ABO.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik print wel even een geitenoor voor je volgend jaar.
[..]
Ik was mannelijk pissig, niet vrouwelijk hysterisch.
Ja, ik weet dat je er meer mee kunt. Mag een mens ook nog een gokje wagen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen die denken dat rechten studeren automatisch betekent dat je advocaat wilt worden. Lekker kortzichtig altijd.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, het is dat ik geen berichten mag citeren uit ABO.
R&B, dan ben je duidelijk gay hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, nichten (lees Etsu) luisteren naar JB en 1D, dat is geen R&B.
Jij dus ook, (geen) kut voor jou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
R&B, dan ben je duidelijk gay hoor
Jammer wel, ik ben je vriendje-in-wording, en dan weet je niet wat ik later wil worden. Heel jammer, Rez. Heel jammer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je er meer mee kunt. Mag een mens ook nog een gokje wagen?
Gok dan voortaan gewoon op jurist ofzo, weet ik veel. Advocaat is altijd het eerste waar mensen aan denken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je er meer mee kunt. Mag een mens ook nog een gokje wagen?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer wel, ik ben je vriendje-in-wording, en dan weet je niet wat ik later wil worden. Heel jammer, Rez. Heel jammer.
Ja, want een advocaat doet shit met rechten, jwtz.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gok dan voortaan gewoon op jurist ofzo, weet ik veel. Advocaat is altijd het eerste waar mensen aan denken.
Ik wil van alles worden, maar geen advocaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gok dan voortaan gewoon op jurist ofzo, weet ik veel. Advocaat is altijd het eerste waar mensen aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |