Dit ziet eruit als een kansberekeningopgave.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Renzo begint met een R en eindigt met een O.
Oscar begint met een O en eindigt met een R.
RO
OR
Denken dat dat een foute combi isquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, we passen goed bij elkaar? Wat een bullshit. Alfa en bèta, net alsof dat goed gaat.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een kansberekeningopgave.
Ja, want ik weet het altijd beter, terwijl jij dat denkt dat je het altijd beter weet. Dat gaat fout, gegarandeerd.quote:
Andersom juist. grgrquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want ik weet het altijd beter, terwijl jij dat denkt dat je het altijd beter weet. Dat gaat fout, gegarandeerd.
Ik moest net mijn notes showen aan Jordy. Ja, ook die ene note die jij gegeven hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:55 schreef Rezania het volgende:
Nu is Etsu druk aan het googlen wat plasmides zijn en wat PCR is.
Ja, had ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Rez, wat had jij bij die opgave waar je het aantal mogelijkheden teams moest uitrekenen ofzo?
ik had gewoon 3 nCr 1 * 22 nCr 10 en dan die hele uitkomst uitgeschreven
Als ze me daar niet de volle punten voor geven sla ik de examenmakers op de bek
Ban.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest net mijn notes showen aan Jordy. Ja, ook die ene note die jij gegeven hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, die tabel met die Hammingafstanden, wat een levenloze gozer.
Oh, ik had (276²-276)/2. Ik wist wel dat er een snellere manier was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Daar had ik ook gewoon 267 nCr 2, hoezo de fuck moet je daar beredenering bij geven volgens dat correctievoorschrift?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik had (276²-276)/2. Ik wist wel dat er een snellere manier was.
Ik had geen idee hoe hij moest, dus toen heb eerst die 15 proberen te berekenen en toen heb ik de variabelen aangepast.quote:
Gewoon 5+4+3+2+1, dat was 15quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had geen idee hoe hij moest, dus toen heb eerst die 15 proberen te berekenen en toen heb ik de variabelen aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |