Halfuur van te voren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom op, deze keer wil ik wel een voldoende.
Activa.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, wel het boekje van samengevat.
Welke methode heb je voor m&o?
Jammerquote:
Uitwerkingen heb ik ook gewoon, maar daar heb ik niet veel aan. Ik moet termen leren, berekeningen lukken wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb alle uitwerkingen voor de methode van Stoffels en iemand anders alle van In Balans
Ja, tot over twee minuten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben blij dat ik jullie tot elkaar heb gebracht.
Rez, veel plezier met je nieuwe vent.
Jor, pas n beetje op voor hem.
Grgr
Gratis punten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Beter krijgen we een opdracht over fifo en lifo
Inderdaad, die formules worden gewoon gegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die rentabiliteit en solvabiliteit, dat is ook puur punten pakken
Dat, en ik vergeet vaak detail, zoals rekening houden met preferent aandelen kapitaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind m&o helemaal niet zo moeilijk, maar toen ik een examen oefende las ik alles verkeerd en verklootte ik het totaal
Of ik lees: er is 9% dividend beschikbaar en dan bereken ik dat over het dividendbedrag in plaats van het geplaatste aandelenvermogen ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat, en ik vergeet vaak detail, zoals rekening houden met preferent aandelen kapitaal.
Da's niet zo slim.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat, en ik vergeet vaak detail, zoals rekening houden met preferent aandelen kapitaal.
Leg jij nou eens uit wat ik met dat percentage moet doen?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Of ik ben te dom om in een opgave door te hebben dat als je ergens heen gaat je ook weer terug moet gaan en dan doe ik dus niet * 2 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |