Ja, het is gewoon niet mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus dat een smiley ook als punt gezien wordt
Nu wil ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
ohmijn.
een sigaret als eerste als je uit bed komt.
ik kwijl weg.
quote:
Ik voorspel een volle maan vlak na examens.quote:
Het is de waarheid. Maandag nog:quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er altijd zo wakker van
Broodje Ananasquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok ik moet nog ontbijten, wat zal ik maken
vind jijquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Lijkt mij goor als je net wakker bent en die rook enzo
Ja dat is een dingetje wat ik vaak fout doe, maar door jou let ik er wel opquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Maandag nog:
[..]
omgquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik, in de tweede klas. Één keer en daarna nooit weer, nog nooit zo hard afgestraft
Ik wil ook, maar mijn vader is thuis, dus ik kan nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
ohmijn.
een sigaret als eerste als je uit bed komt.
ik kwijl weg.
waarneerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
omg
ik schreef vroeger altijd waarneer in plaats van wanneer. En het werd altijd fout gerekend, maar niemand zei dan hoe ik het dan moest schrijven
je rookte toch stiekem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar mijn vader is thuis, dus ik kan niet
We hebben geen ananas, tevens lijkt hem me zo zompig wordenquote:
Op geroosterd brood is het best lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben geen ananas, tevens lijkt hem me zo zompig worden
Ja, als ze slapen, niet als ze wakker zijn en ieder moment naar binnen kunnen lopenquote:
Heb ik ook een keer gedaan, voor een open raam, maar het sloeg net te veel naar binnen, ouders pissig en de hele nacht aan het hoestenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, als ze slapen, niet als ze wakker zijn en ieder moment naar binnen kunnen lopen
quote:
jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik zeg heel vaak waarvoor ipv waarom. Hebben jullie dat ook?
daarom rook ik in de badkamer en staat mn raam 24/7 open.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, voor een open raam, maar het sloeg net te veel naar binnen, ouders pissig en de hele nacht aan het hoesten
Waarvoor doe je dat :S :Squote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik zeg heel vaak waarvoor ipv waarom. Hebben jullie dat ook?
daarom rook ik niet meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom rook ik in de badkamer en staat mn raam 24/7 open.
Ik doe het heel vaak, maar sinds kort zit er een broedende duif voor mijn raam, dus nu moet het raam op de kier, daardoor ging het laatst bijna mis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, voor een open raam, maar het sloeg net te veel naar binnen, ouders pissig en de hele nacht aan het hoesten
Sommige mensen spreken mij daarop aanquote:
Ik heb er nog nooit wat over gehoordquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Sommige mensen spreken mij daarop aanze vinden het grappig ofzo
:S :S gaat vanzellufquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |