Reageer eens op wat ik zei achter Rez' naam.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen alsof ik Rezania niet kenBitch plz. Ik heb Rez aan een baan geholpen man.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké oké ik ken je gewoon. Moest er toch iets van maken.
Foto van vorig jaar:quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, lik mijn reet maar.
[..]
Hoe past dat?
Je verdraait het, als een echte advocaat btw. Ik zei dat ik geen nicht was, omdat ik o.a. geen rechten studeer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reageer eens op wat ik zei achter Rez' naam.
Laat me, zeiksnol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je verdraait het, als een echte advocaat btw. Ik zei dat ik geen nicht was, omdat ik o.a. geen rechten studeer.
Ik ben inmiddels wel gewend dat iedereen op rechten loopt te zeiken en als ze een keer de auto/schedel/minderjarige dochter van de buurman raken ze met de staart tussen de poten ons op komen zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reageer eens op wat ik zei achter Rez' naam.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel gewend dat iedereen op rechten loopt te zeiken en als ze een keer de auto/schedel/minderjarige dochter van de buurman raken ze met de staart tussen de poten ons op komen zoeken.
Ik zat midden in een examen en toen bedacht ik me dat de stoelen bij de mac zo gemaakt zijn dat je zo snel mogelijk weer weggaat en toen schoot ik in mijn eentje in de lach.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Die stoelen zitten trouwens verdomd kut, zal wel een koopje zijn geweest
M'n tentamenzaal is 5x zo groter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Foto van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Doe mij zo'n gymzaal. Wij konden niet eens normaal voetballen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Foto van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Ja. Zelfs een tentamenhal.quote:
We hebben twee gymzalenquote:Op donderdag 23 mei 2013 03:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe mij zo'n gymzaal. Wij konden niet eens normaal voetballen.Wel dezelfde tafels en stoelen btw.
[ afbeelding ]
Ik had dezelfde gymzaal op mijn basisschool. Alleen lager, denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe mij zo'n gymzaal. Wij konden niet eens normaal voetballen.Wel dezelfde tafels en stoelen btw.
[ afbeelding ]
Het is een basisschool waar wij in zitten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gymzaal op mijn basisschool. Alleen lager, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |