Het is dan ook echt een ouwe teringzooi.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:12 schreef Ezell het volgende:
Rez, het klinkt echt alsof jouw school een emogif op de voordeur heeft hangen als logo.
Groningen is best een leuke stad. Het is oprecht jammer dat het zo geisoleerd in het noorden van het land ligt want als het op de plek van Hilversum lag was het knetterpopulair geweest.quote:
True. Maar dat afgelegenheid maakt de stad zo leuk en uniek. Als het daar zou liggen bv, zou het zoals worden als UvA en verdwijnt het gevoel. Ofzo. Kan t niet uitleggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen is best een leuke stad. Het is oprecht jammer dat het zo geisoleerd in het noorden van het land ligt want als het op de plek van Hilversum lag was het knetterpopulair geweest.
Maar het is wel écht ver weg. Vanaf Zwolle is het al net zo ver als naar Utrecht, laat staan voor mensen vanuit de Randstad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
True. Maar dat afgelegenheid maakt de stad zo leuk en uniek. Als het daar zo liggen bv, zou het zoals worden als UvA en verdwijnt het gevoel. Ofzo. Kan t niet uitleggen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een ouwe teringzooi.Zit al 7 jaar lang in noodgebouwen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:13 schreef Rezania het volgende:
In de eerste zat ik in van die containers. In de tweede in oudere containers. Toen ging ik na zes weken naar de derde en kwamen in een gebouw midden in een groot park terecht. Echt geweldig, zoveel rust en groen.En nu zit ik in een ouwe basisschool met drie verschillende gebouwen, dus je mag altijd lekker lopen als je iemand zoekt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:14 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, en iemand heeft tussen de gebouwen in een flat voor ouderen neergezet, dus je mag ook nog eens omlopen.
Die 2,5 uur treinen ben ik nu wel gewend hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het is wel écht ver weg. Vanaf Zwolle is het al net zo ver als naar Utrecht, laat staan voor mensen vanuit de Randstad.
Amsterdam is echt een prachtige stad. En half mijn klas ging al naar Groningen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die 2,5 uur treinen ben ik nu wel gewend hoor.
Waarom koos jij niet RuG dan? Is voor jou dichterbij dan UvA.
Mijn school heeft een nieuw gebouw, een brug over de weg met heel wat zooi erin en een nieuwer gebouwdquote:Op donderdag 23 mei 2013 03:13 schreef Rezania het volgende:
In de eerste zat ik in van die containers. In de tweede in oudere containers. Toen ging ik na zes weken naar de derde en kwamen in een gebouw midden in een groot park terecht. Echt geweldig, zoveel rust en groen.En nu zit ik in een ouwe basisschool met drie verschillende gebouwen, dus je mag altijd lekker lopen als je iemand zoekt.
Ik ben naar beide gaan kijken en had al gauw een 'mwah' gevoel in Amsterdam. Voelde me niet echt thuis, itt Groningen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Amsterdam is echt een prachtige stad. En half mijn klas ging al naar Groningen.Ben daar ook helemaal niet gaan kijken voor een oriëntatie of zo.
Ik ben naar de UvA, VU, UU en UT geweest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben naar beide gaan kijken en had al gauw een 'mwah' gevoel in Amsterdam. Voelde me niet echt thuis, itt Groningen.
Ligt vooral aan de persoon zelf denk ik dan
Binnen no-time verlang je terug naar de tijd dat je nog lopend van het ene gebouw naar het andere konquote:Op donderdag 23 mei 2013 03:18 schreef Rezania het volgende:
Daarom kan ik ook niet wachten totdat ik naar de uni mag, eindelijk goede faciliteiten en zo.En zowel in Leiden als Delft worden er nieuwe gebouwen gebouwd.
Ik naar UvA, RuG, UL en EUR.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben naar de UvA, VU, UU en UT geweest.
Ik heb geluk, de bètafaculteit heeft de grootste zalen, dus alle tentamens zullen daar worden afgenomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Binnen no-time verlang je terug naar de tijd dat je nog lopend van het ene gebouw naar het andere konTussen die twee tentamenlocaties die ik net postte zit 15 km of zo
VU was gewoon een pokkebende. Afschuwelijk gebouw, waardeloze uitleg, rotplek. Was niets leuks aan. Ze hebben geloof ik in de tussentijd wel een nieuwe rechtenfaculteit gebouwd maar die heb ik niet gezien in elk geval.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik naar UvA, RuG, UL en EUR.
Waarom vielen laatste drie af dan?
UU-systeem als in EUR-systeem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
VU was gewoon een pokkebende. Afschuwelijk gebouw, waardeloze uitleg, rotplek. Was niets leuks aan. Ze hebben geloof ik in de tussentijd wel een nieuwe rechtenfaculteit gebouwd maar die heb ik niet gezien in elk geval.
De UT is heel afgelegen. Ligt ver buiten de stad op een campus met supermarkt, kroegjes, huizen en faculteiten. Dat trok me echt totaal niet.Ik wilde heel graag naar een stad toe; daar woon je eigenlijk alsnog niet op jezelf.
En de UU was eng. Op zich wel een goede universiteit, maar ze waren daar heel streng dat schoolse systeem aan het invoeren wat zo kut is. Hoorde er veel slechte dingen over en de kennismakingsdag kon me niet overhalen.
Dus.
Ze wilden keihard gaan filteren en zorgen dat er veel meer mensen afvielen heel snel en dubbele BSA (halverwege het jaar én aan het eind) en BSA ophogen en van alles en nog wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |