nadat ik een kamer hebquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:28 schreef Etsu het volgende:
dv wanneer gaan we shoppen
ik krijg binnen nu en een week 1100 euro van mn oude huisbaas.
en dat moet uitgegeven worden. dus. kom met een datum.
ik geef nog niet eens 100 euro uit voor een broek/schoenen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik 100 euro uitgeef, is het veel. Ik zou me alleen maar irriteren.
idd, etsu koop die 300eu bank even voor mequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vraag even of Etsu een bank voor je wil kopen, hij heeft nog 1100 euro over
tja, smaken verschillen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor 100 euro kan ik 2 broeken, 1 paar schoenen 2 shirtjes en wat accesoires van kopen
Ik heb het over een totaalbedrag hequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik geef nog niet eens 100 euro uit voor een broek/schoenen.
snap ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het over een totaalbedrag heEn daar koop ik dan 2 jurkjes, een paar schoenen, een broek en een tas van.
Ik heb geen andere keuze. Ik draag geen dingen die uitstralen dat ze waardeloze kwaliteit zijn, maar ik kan gewoon niks duurs betalen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik.
maar goedkope kleding enzo vind ik niet mooi/bij mij staan.
suresurequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef arachide. het volgende:
DV, als ik in Rotterdam woon, gaan we een keer goed shoppen, oke?Jij snapt me tenminste.
en daarin verschillen wij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keuze. Ik draag geen dingen die uitstralen dat ze waardeloze kwaliteit zijn, maar ik kan gewoon niks duurs betalen.
ik wel. een keer met jordy geweest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
suresure
ik ben nog nooit bij de primark geweest
Moet je je niet aangevallen voelenquote:
Ik 2 broekenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor 100 euro kan ik 2 broeken, 1 paar schoenen 2 shirtjes en wat accesoires van kopen
Ik gun het je ook, ik kan het alleen niet aanzien omdat ik het niet kan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
en daarin verschillen wij.
dus ik snap niet waarom je zou aan moet irriteren.
het is toch mijn keuze en mijn smaak. als ik t kan betalen, dan zou je t me moeten gunnen.
Dan gaan we een keer op een dinsdag, want in het weekend, oh mijn, wat een ellende.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
suresure
ik ben nog nooit bij de primark geweest
Ik ben ook het leifst de enige klant in een winkel, al die andere mensenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan gaan we een keer op een dinsdag, want in het weekend, oh mijn, wat een ellende.
ik weet wel wat ik liever heb hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet je je niet aangevallen voelenIk ben blij voor je dat jij geld hebt, maar ik heb het niet en het maakt me stervensjaloers dat ik niet geld over de bank kan smijten. Ik zou het ook wel willen . (al zou ik liever op een leuke manier rijk worden, je snapt me.)
waarom bood je je dan aan om mee te gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
t zou meer het idee zijn dat als jij voor 500 euro kleding koopt en je maar met 2 broeken, twee paar schoenen en een paar shirtjes/overhemden wegloopt dat zij dan het idee krijgt dat ze zoveel voor dat geld had kunnen krijgen en jij gewoon wegloopt met die paar kledingstukken.
dan zou ik me ook irrteren
Ik kan al echt een kwartier twijfelen als een jurkje 30 euro kost. Tis gewoon 2 weekenden naar vriendlief, of 5 pakjes peuken, of een keertje uit eten, of inschrijfkosten voor kamernet, of retourtje groningen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
t zou meer het idee zijn dat als jij voor 500 euro kleding koopt en je maar met 2 broeken, twee paar schoenen en een paar shirtjes/overhemden wegloopt dat zij dan het idee krijgt dat ze zoveel voor dat geld had kunnen krijgen en jij gewoon wegloopt met die paar kledingstukken.
dan zou ik me ook irrteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |