1000 euro uit kunnen geven zomaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik liever heb hoor.
zelfde zijn als jullie of een zintuig minder en een dikke rekening,
omdat ik er wel mee kan leven, zijn jouw keuzes tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom bood je je dan aan om mee te gaan.
ja preciesquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan al echt een kwartier twijfelen als een jurkje 30 euro kost. Tis gewoon 2 weekenden naar vriendlief, of 5 pakjes peuken, of een keertje uit eten, of inschrijfkosten voor kamernet, of retourtje groningen.
Ja niet als ik danquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik liever heb hoor.
zelfde zijn als jullie of een zintuig minder en een dikke rekening,
zoals ik al zei. als ik een keuze had, had ik t ook niet gewild.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef arachide. het volgende:
En lieve Etsu, ik lever verder geen kritiek. Om eerlijk te zijn zou ik niet met je willen ruilen, ik kan een heel verhaal houden waarom, maar daar schiet jij niks mee op. Geld maakt niet gelukkig en het geeft ons niks terug. Geld maakt leven makkelijker, en als je geldproblemen kent, ben je bereid om je ziel aan de duivel te verkopen.
Geld is een bitch.
Maar geniet ervan, want je hebt het.
Het haalt niets terug, maar het is wel hendig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik voel etsu wel.
ik heb 1 ouder minder maar wel 250 eu meer stufi per maand dan iemand met 2 ouders
je moet er het positieve uit halen
Maar ik ga je leren dansen, en misschien snap je daar helemaal niks van, misschien ook wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
zoals ik al zei. als ik een keuze had, had ik t ook niet gewild.
maar zo is het gelopen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef arachide. het volgende:
Weet wel dat ik je tof vind. Doof of niet, rijk of niet.
kussiekussie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar ik ga je leren dansen, en misschien snap je daar helemaal niks van, misschien ook wel.
Weet wel dat ik je tof vind. Doof of niet, rijk of niet.
Jij balletquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil ook dansen, ik kan alleen ballet
Dan ga ik jou ook de chachacha lerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
en twerken
en jumpstyle
Jumpstyle kan ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
en twerken
en jumpstyle
oh mag ik dan je handje vasthoudenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook de chachacha leren
Oh ja das waar ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |