Ah oke dan valt het niet op neequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit wat over gehoordheel veel mensen in mijn omgeving zeggen wel eens waarvoor
de postbode belde laatst aan, moest ik in m'n spongebob pyjama snel naar benedenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben tot eind van de middag alleen thuis, maar mijn vader's cadeau kan elk moment bezorgd worden dus ik moet een broek aan
Nee vind het ook niet zo raar, meer van waarvoor doe je dat ofzo, ja weet niet, zit er denk ik zo ingebakken dat ik het niet meer raar vind, geenideequote:
Eigenlijk best raar als je het zo leestquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee vind het ook niet zo raar, meer van waarvoor doe je dat ofzo, ja weet niet, zit er denk ik zo ingebakken dat ik het niet meer raar vind, geenidee
Ja maar dat is geen onderbroekquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de postbode belde laatst aan, moest ik in m'n spongebob pyjama snel naar beneden
Ja maar in spreektaal klinkt het weer niet gek imoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar als je het zo leest
waarvoor waarvoor waarvoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie weet een leuke tekst + plaatje voor op een trui voor een man van 48?
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
Nee grapjequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
YOLOquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |