Ik vind het engels LGBT dan beterquote:
wat betekent die T danquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het engels LGBT dan beter
dan niet hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat mag ik wel
Hoezo mag ik ineens in jouwbed?
Transgender. Maar dat zal hier neit van toepassing zijn?quote:
neequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Transgender. Maar dat zal hier neit van toepassing zijn?
beetje lullig als ik iedereen op luchtbed/bank laat slapenquote:
Ik wil wel bij je in bed liggen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
beetje lullig als ik iedereen op luchtbed/bank laat slapen
en ik alleen in bed terwijl t een twijfelaar is he.
is sterk afhankelijk of dv een kamer heeft of niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je in bed liggen hoor
Mag ik dan de bank claimen? Ik heb geen luchtbed. Wel slaapzak enzo, maar geen luchtbedquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
is sterk afhankelijk of dv een kamer heeft of niet.
die heeft jordy al.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mag ik dan de bank claimen? Ik heb geen luchtbed. Wel slaapzak enzo, maar geen luchtbed
Oke, dan slaap ik in bad. Ik heb altijd al een keer in een badkuip willen slapen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
die heeft jordy al.
ik zal paar dagen voor 7 juni luchtbedden enzo regelen.
ik zorg voor 2 luchtbedden. en 3 dekbedden. moet nog even kijken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, dan slaap ik in bad. Ik heb altijd al een keer in een badkuip willen slapen.
zou fijn zijn. dan heb ik hier wat meer ruimte ipv dat alle vloer bezet is met mensen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
als ik een kamer heb kan er tegen die tijd ook wel iemand in mijn kamer slapen
ligt eraan of mn kamer al ingericht is dan
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:06 schreef Etsu het volgende:
de hoek bij de koelkast is ook bezet trouwens. door va.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Emogiffen op spellcheckers.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |