Jong zou geen leeftijd moeten uitmaken. 18 is een mooie leeftijd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
op dat eerste heb ik niet gereageerd, wou daar niet ruzie gaan staan maken
en op de tweede een berichtje terug gestuurd:
[..]
Dat is dan een goed puntquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met C kom je geen eind verder en vallen daarmee veel studies af.
Stukke beter!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat 't al beter met je gebit?
[..]
Gaat goed, bij jou?
Wat was er fout?quote:
Echt zulke mensenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jong zou geen leeftijd moeten uitmaken. 18 is een mooie leeftijd.
Goeie mail en ik verwacht dat je niks meer op krijgt.
Een keertje trouwens. Had ik ook gereageerd op een kamer, die was 750 euro ofz. Toen mailde ik dat ik graag wilde bezichtigen, die dag nog omdat ik in Groningen was voor open dag op de RuG. Toen kreeg ik een mail: "het kost 750...".
Ik zo: "Dat zie ik. Lukt het om vandaag te bezichtigen, anders moet ik de volgende keer weer 5 uur reizen".
Niks meer op gehoordSuckers.
Mwah, niet echt super. Beetje een ''ik ben maurice en ik ben boos'' dag vandaag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat 't al beter met je gebit?
[..]
Gaat goed, bij jou?
SCHAAAAAALDIER.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUS
Zelfde als A, maar kortere verhaaltjesquote:
Was er iets fout dan?quote:
What's up thenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah, niet echt super. Beetje een ''ik ben maurice en ik ben boos'' dag vandaag.
[..]
SCHAAAAAALDIER.
jaaaaquote:
Voor een andere school gegaan dus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als je het in een jaar wilt doen of als ik het op mn oude school wilde gaan doen.
Moet misschien mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker heeft, en we hebben hem nog maar anderhalf jaar. Heb er erg veel moeite mee omdat mijn hond me toen echt een beetje uit een ''depressie'' heeft weten te halen. Voel me een beetje ''machteloos'' zeg maar.quote:
bel morgen wel even weer, zal wel niet veel voorstellen, kamer van 20m2 aan de achterkant van t huis, keuken en sanitair gedeeld met 4 pers ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
alles komt goed sabien. hoe zit t met die kamer aan heresingel?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Moet misschien mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker heeft, en we hebben hem nog maar anderhalf jaar. Heb er erg veel moeite mee omdat mijn hond me toen echt een beetje uit een ''depressie'' heeft weten te halen. Voel me een beetje ''machteloos'' zeg maar.
awquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Moet misschien mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker heeft, en we hebben hem nog maar anderhalf jaar. Heb er erg veel moeite mee omdat mijn hond me toen echt een beetje uit een ''depressie'' heeft weten te halen. Voel me een beetje ''machteloos'' zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |