Denk dat ik A doe, meer keuze daarna. En verschil tussen A en C is niet heel groot toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze gaan afzeiken op je wiskundeEn dan sowieso wiskunde C doen
wtf?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver wat kan ik me toch dood ergeren aan sommige mensen
ik was laatst in een kamer en die vent zei 'hier kan je geen tweepersoonsbed in kwijt want er is niet genoeg ruimte daarvoor'
duidelijk wel want de kamer was 23m2?
en ik krijg net een mail met 'we denken dat het niet verantwoord is dat jij de kamer neemt vanwege je leeftijd en de prijs van de kamer, we zijn bang dat het te duur voor je is'
ik ben 18 en de kan de kamer prima betalen
wie zijn die mensen om dat te zeggenecht wat kan ik mij daar aan irriteren
Ja als je het in een jaar wilt doen of als ik het op mn oude school wilde gaan doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gister was je me nog aan het vertellen dat je een zeven moest hebben enzo?
Waar is ze dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
slaap lekker
[..]
beter dan hier en in bikinibroek
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef Etsu het volgende:
en ik wil vanavond uit, maar niemand reageert op whatsapp en nu ben ik vriendloos.
C is wel makkelijker. En je gaat er toch niks mee doen. Dus lijkt me de keuze logisch. Tenzij opleidingen het toch als vereiste stellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat ik A doe, meer keuze daarna. En verschil tussen A en C is niet heel groot toch?
nice. heeft ze vakantie dan? :Squote:
Met C kom je geen eind verder en vallen daarmee veel studies af.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
C is wel makkelijker. En je gaat er toch niks mee doen. Dus lijkt me de keuze logisch. Tenzij opleidingen het toch als vereiste stellen
op dat eerste heb ik niet gereageerd, wou daar niet ruzie gaan staan makenquote:
quote:Wie bent u om te zeggen dat de kamer te duur voor mij is? Als het te duur was had ik niet gereageerd. Erg onbeschoft als u het mij vraagt om zoiets te insinueren.
En te jong, oke daar kan ik me wat bij voorstellen.
Groet.
Waar gaat C dan over?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
C is wel makkelijker. En je gaat er toch niks mee doen. Dus lijkt me de keuze logisch. Tenzij opleidingen het toch als vereiste stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |