Heb de afgelopen weken geen agenda gebruikt en ben nu dus echt totaal het overzicht kwijt met afspraken, deadlines en studie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik gebruik al sinds de 2e geen agenda meer
Ik gebruik een elektronische agenda op m'n Mac/iPhone.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb de afgelopen weken geen agenda gebruikt en ben nu dus echt totaal het overzicht kwijt met afspraken, deadlines en studie.
HEEEEE SANDER JONGEH!!!! HOE IS IE MATTIE?? NOG WAT GEDAAN? WHAHAH WEET JE NOG VORIG JAAR TOEN WE SO FKN DRONKE WARE XDDDDDquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Etsu het volgende:
nouja. als FOK!kers binnenkomen, moet je ze niet bij voor/usernaam aanspreken en doen alsof je ze niet kent en nog nooit van gehoord hebt.
Ik heb een mooie agenda van leer. Kostte 80 euro.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik gebruik een elektronische agenda op m'n Mac/iPhone.
Aan het begin van het jaar had ik een agenda gekocht, toen lekte een flesje water in mn tas en was mn agenda niet meer te gebruikenToen kon ik alle afspraken, deadlines, huiswerk, etc. overtypen. Hele dag mee bezig geweest.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HEEEEE SANDER JONGEH!!!! HOE IS IE MATTIE?? NOG WAT GEDAAN? WHAHAH WEET JE NOG VORIG JAAR TOEN WE SO FKN DRONKE WARE XDDDDD
Ik kan ook niet zonder agenda hoor. Die deadlines, college's etc. kan je gewoon niet bijhouden hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een mooie agenda van leer. Kostte 80 euro.Wel superchill ding.
Inderdaad. Snap ook niet hoe sommige mensen het zonder doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonder agenda hoor. Die deadlines, college's etc. kan je gewoon niet bijhouden hoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Als je dat doet, geen bitterballen voor jou.
Niet heel moeilijk hoor..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap ook niet hoe sommige mensen het zonder doen.
Gewoon alles in je hoofd opslaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Ik zou het echt niet kunnen. Moet buiten schooltijd ook best veel afspraken maken voor mijn studie.quote:
Trouwens, Jordy liegt. De een na laatste keer toen ik bij hem was, hielp ik hem met wiskunde en toen had hij een agenda. Erin geschreven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
Bij ons zetten sommige docenten het in Magister en sommige niet, maar wat er niet op staat vraag ik wel aan anderen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Drabit het volgende:
Mijn school heeft een site waar ze al het huiswerk op zetten zodat de leerlingen het niet kunnen 'vergeten' in hun agenda te schrijven. Sinds dit jaar zelfs voor de bovenbouwIs heel makkelijk, zeker voor de luie mensen.
Ik vergeet gewoon allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou het echt niet kunnen. Moet buiten schooltijd ook best veel afspraken maken voor mijn studie.
Mijn school heeft het nieuwe: SOMToday, laatst een keer gecrasht waardoor er stond dat alle lessen niet door gingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij ons zetten sommige docenten het in Magister en sommige niet, maar wat er niet op staat vraag ik wel aan anderen.
Agenda dit jaar nauwelijks gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |