Jij bent niet naar Berlijn en Parijs geweest, nee hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef chapel24 het volgende:
1e: cambridge
2e: Porto
3e: normandie
4e: Londen
5e: Istanbul
Jaloers iemand?
Nog nooit van Porto gehoord.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef chapel24 het volgende:
1e: cambridge
2e: Porto
3e: normandie
4e: Londen
5e: Istanbul
Jaloers iemand?
Ik ben ook nog nooit met vliegtuig geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef Drabit het volgende:
Naar Rome wordt mijn eerste keer met het vliegtuig
Komt nog welquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit met vliegtuig geweest
Was de eerste keer eng?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef Etsu het volgende:
VliegtuigBazen ding. Zeker zo'n 10x in geweest ongeveer.
Haha, komt doordat ik TTO doe.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha nee ik ben wel een beetje jaloers hoorwas het leuk?
VWO neem ik aan omdat je 6 jaar moetquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha, komt doordat ik TTO doe.
Cambridge niet veel aan. Porto uitwisseling was erg leuk. Normandie niks aan, londen wel leuk, maar Istanbul zeker. Vooral met uitwisselingstudenten die de hele tijd ineens weg zijn. Sta je dan in zo'n wereldstad... En in nederland gingen ze elke coffeshop binnen
quote:
gezelligquote:
Als ik over gaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
gezelligdan gaan we volgend jaar tegelijk vwo 5 doen
Als ik word toegelatenquote:
haha succes nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef chapel24 het volgende:
[..]
6vwo, bezig met die heerlijke examens
Thanks! Niet echt, alles valt tegen. Tot nu toe voor maar 1 vak hoger dan mn gemiddelde gehaald. Maar heb er nog 2, als ik voor allebei een 5.5 haal ben ik geslaagdquote:
Nee nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |