abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126924634
weswiladvies:

Hallo Bnw-ers.

Ik zal me even voorstellen, ik ben Wessel (dit is een fictieve naam), ik ben een kloon van een gebruiker op dit forum (zo dadelijk zal duidelijk worden waarvoor ik een kloon heb en deze gebruik.) Ik zit momenteel via een mobiele verbinding via een aantal proxy's om jullie mening te vragen, dit doe ik om mijn anonimiteit te behouden. Het kan zijn dat jullie het een lange lap tekst vinden maar ik weet echt even niet hoe ik het allemaal anders kan uitleggen of verwoorden, en toch een goedgevormde mening te krijgen van jullie.

Maar ik loop vooruit op de zaken, ik zal bij het begin beginnen. De volgende lap tekst heeft zich afgespeeld in de afgelopen 3weken

Een aantal weken geleden liep ik op straat in Enschede , gewoon een beetje winkelen in de stad. Het was tenslotte mooi weer en ik had een paar polotjes nodig voor de komende zomer.
Opeens hoorde ik een meisje mn naam roepen van een afstandje,Wessel!!
Ik keek uiteraard gelijk om en zag een meisje van zn 1.70 met lange blonde haren op me afstappen, ik moet heel eerlijk bekennen dat ze me totaal niet bekend voor kwam dus een beetje terleurgesteld draaide ik me weer om.Binnen een paar seconde stond ze naast me en gaf me een knuffel. Tergerlijkertijd fluisterde ze in mn oor iets wat klonk als 'ze kijken mee'. Nog voor ik kon vragen wie of wat ging ze gelijk in volle vaart verder en leidde het gesprek: hoe is het met je, tijd niet gezien!! Ik heb je gemist, zullen we binnenkort een drankje doen?

Er begon bij mij een lampje te branden en ik dacht misschien dat er een vriend of ex mee stond te kijken dus ik speelde het spelletje vrolijk mee. Uiteindelijk hadden we elkaars nummer uitgewisseld en ze ging weer weg. Voor de zekerheid vroeg ik heel smooth hoe ik dr naam moest spellen, D-a-p-h-n-e vertelde ze me.
We zouden elkaar de dag erna zien bij de grote markt op een terrasje om een drankje te drinken.

De dag ging voorbij en ik zat te twijfelen over het meisje, zou ik misschien echt een date met haar hebben? Deed ze het puur om iemand te jennen? Ik wist het niet maar nog voor etenstijd had ik een besluit genomen.. Ik zou de volgende dag op het terras gaan zitten op de afgesproken tijd. Misschien was ze wel niet zo gek als het leek en kon ze me echt nog wel ergens van, het was een mooi meisje om te zien dus daar wou ik graag een drankje mee drinken op een mooie zonnige terras dag. Al snel ging ik slapen zodat de tijd snel voorbij zou gaan. Tot nu toe was het een vreemde, maar leuke dag geweest.

De volgende dag ging de wekker al vroeg, we hadden om 13.00 afgesproken en ik wou er zeker voor zorgen dat mocht ze komen opdagen, ik er in ieder geval goed uitzag. Na het gebruikelijke routine van douchen scheren en tandentoetsen was het pas 10uur, ik besloot om maar alvast richting de stad te vertrekken, dan was ik daar 11uur en had ik mooi nog even 2uur om rond te kloten, sneakers te kopen en zeker weten op tijd te zijn (een echte gentleman zorgt er tenslotte voor dat hij altijd op tijd is).

Gelukkig ging het allemaal sneller dan verwacht en zat ik ruimschoots op tijd al op het afgesproken terras.
Zoals jullie al verwachtten kwam onze mooie blonde dame niet opdagen, rond 13:45 besloot ik dan toch (stiekem teleur gesteld) maar richting huis te gaan.

Precies op het moment dat ik opsta voel ik mn telefoon overgaan. Het is een smsje van daphne en er staat in.

BLIJ DAT JE GEKOMEN BENT; KIJK BIJ BOOM IN ROOSTER - HOLLAND CAS.
ik keek eens om me heen en begon het helemaal niet meer te vertrouwen, het lijkt of ik in een slechte film terecht ben gekomen en denzel washington me dalijk een remote van een bom geeft. Ik twijfelde even en nam misschien m'n tweede domme besluit in twee dagen tijd. Ik was te nieuwsgierig om niet te gaan kijken, ik liep naar de boom op nog geen 100mtr van waar ik zat, keek om me heen en zag in het rooster een fel wit a4-tje wat er zo te zien nog niet zo lang lag.Het was een briefje met het volgende erop;

Koop een simkaart,doe deze in een oude nonGPS telefoon.
sms de het nummer van de sim in 3-3-2 getallen naar de volgende nummers, en houd de volgorde aan.
Wij nemen contact met je op na dat dit gedaan is.

Veel gedachten raasden door me heen; maar een ding wist ik wel; ik ben zo ver gekomen, ook deze stap zou ik zetten. Gelijk rende ik door naar de Hema voor een simkaartje en thuis had ik nog wel een oude nokia liggen welke niet meer dan alleen bellen kan.
Nog voor bier-o-clock (5uur) had ik het nieuwe nummer naar naar de 3 eerdergenoemde telefoonnummers gesms't in servo's van 3 getallen per keer.

Rond 21:00 kreeg ik dan eindelijk een smsje, 'Ben je bekend met IRC?' stond er in.
Gelukkig had ik al wat vaker ermee gewerkt dus gaf aan dit programma wel te kennen. De volgende sms had een IRC server erin staan met een kanaal waar ik heen moest.
Hier aangekomen werd ik verwelkomt door een totaal van 5 gebruikers. Een ervan had de naam van het meisje met wie ik contact had en de 4 anderen hadden allemaal een naam die verwees naar een planeet (zoals jupiter; mars ; ect... nu ik er over nadenk kunnen het ook verwijzingen naar de griekse goden zijn..)

Uiteraard waren mijn eerste vragen;

Waar slaat dit allemaal op
Wat is er aan de hand
Wat willen jullie van me
Waarom deze geheimzinnigheid

Ik zal het kort samenvatten voor jullie.Bij mij duurde dit antwoord ongeveer 3 uur;
Al deze vragen zullen beantwoord worden als je met ons in zee wilt gaan, Wat ik moest weten waren de volgende dingen;
Volgens hun word ik al ruim acht maanden in de gaten gehouden / afgeluisterd. Hun hebben mij zelf pas drie maanden op het oog.
In deze drie maanden is ze duidelijk geworden dat ik van groot belang ben voor de organisatie die dit al langer doet. Een naam willen ze me op dit moment nog niet vertellen.
Ik kon volgens hun alle apparaten in het huis met een internetverbinding niet meer vertrouwen; dus mn telefoons ; PC ; en zelfs de playstation en Xbox. Via al deze apparaten zou namelijk in de gaten gehouden worden waar ik ben.
De IRC waar ze op zaten was beveiligd (? lijkt me gek als alles gemonitord word) maar toch wouden ze geen concrete antwoorden op mn vragen geven.
Tot slot vertelde ze me dat ik van het kanaal moest gaan; hun zouden hetzelfde doen en er zou nog contact met me komen.

Sinds dit gesprek ben ik goed op gaan letten op straat, in de woonwijk, als ik in de auto zit als dat ik iets raars om me heen zie... Het is me opgevallen dat er in de wijk geblindeerde busjes geparkeerd staan en als ik rondloop ik wel opeens verdacht veel mensen zie die me flinke stukken lijken te volgen.. Maarja; als je er op let dan hebben veel mensen dat al lijk me. Nu weet ik dus niet of het gewoon verschrikkelijke paranoïde waar ik aan begin te lijden of als het echt zo is dat ik achtervolgd word. Ik word er echt helemaal gek van ! Ik slaap niet meer, ik kan niet normaal meer in mn huis rondlopen zonder dat alle blindings voor de ramen zitten, ik durf niets meer over de telefoon te zeggen laat staat even te facebooken of iets wat er op lijkt.

In die afgelopen dagen heb ik ook meerdere smsjes gekregen, allemaal vanaf de 3 nummers naar welke ik mn eigen nummer gesmst had.
De eerste had twee woorden erin staan; Het antwoord:
De tweede tot zesde sms hadden allemaal getallen erin. Toen ik deze getallen in google achter elkaar plakte gaf het me de 'Military Grid Reference System Coordinates van een groot stuk bos/land in de buurt van de Veluwe.
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn

En nu komt het dat; het moment waar u als (nogsteeds?) lezende fokker op gewacht heb; het participatie onderdeel.

Wat zou ik nu doen? Zal ik terug smsen dat ik wil dat alles stopt; dat ik er niet aan mee doe.
Zijn er secte's oid bekend die dit soort praktijken hebben?
Wat moet ik hier allemaal mee? Zou het kunnen dat ik echt gevolgd word; en zo ja WAAROM; ik ben niets speciaals.. gewoon een normale gozer van 27 die nooit iets geflikt heeft of reden hiertoe heeft gehad.
Is het mogelijk dat er echt iets veel groters aan de gang is en raden jullie me aan om hier achter aan te gaan.
Zou het misschien allemaal 1 grote grap zijn van mn maten? (Zo ja, is ie wel echt veel te goed uitgewerkt maar ik zou het echt de beste grap ooit vinden gezien ik echt in mn broek zit te schijten momenteel en me sinds mn 14e niet meer zo onzeker heb gevoeld)

Ik zal proberen dit topic in de gaten te houden, momenteel doe ik dit dus alleen via een met een mobiele verbinding met een inmiddels 3e simkaart die ik gekocht heb.
Geef mij aub advies!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 23-05-2013 22:02:59 ]
pi_126924723
Ja, dat dit topic naar 3 verschillende forums gaat en vervolgens gesloten wordt in KLB is natuurlijk niet de bedoeling, zo kunnen we het einde van dit smakelijke sprookje nooit meemaken. :(
pi_126924778
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef illusions het volgende:
Ja, dat dit topic naar 3 verschillende forums gaat en vervolgens gesloten wordt in KLB is natuurlijk niet de bedoeling, zo kunnen we het einde van dit smakelijke sprookje nooit meemaken. :(
Daarom heb ik hem maar weer 'thuis'gehaald.
pi_126924885
Ga NIET meedoen.
Misschien aangifte een optie? Als je het echt eng vindt dan.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_126924936
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarom heb ik hem maar weer 'thuis'gehaald.
Ik hoop dat we TS niet kwijt zijn. :P
pi_126925106
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik hoop dat we TS niet kwijt zijn. :P
Ben ook benieuwd hoe zijn dag verlopen is.
Hoop dat hij het zo nog even komt vertellen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:02:06 #7
391606 AF_
AltijdKapot
pi_126925323
Mooi topic dit
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:04:33 #8
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_126925516
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef AF_ het volgende:
Mooi topic dit
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_126925615
Ben Cramer.
pi_126925667
Vergeet niet je alleminium hoedje op te zetten, en ohja die pillen van de dokter zijn niet bedoeld om je te vermoorden of iets dus neem ze maar gwn.
:')
pi_126925776
Gewoon er naar toe gaan, wie weet wat het oplevert. Maar zorg wel dat je backup hebt. We moeten natuurlijk wel weten hoe het afloopt :D
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 22:12:53 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_126926135
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef hollandFTW het volgende:
Gewoon er naar toe gaan, wie weet wat het oplevert. Maar zorg wel dat je backup hebt. We moeten natuurlijk wel weten hoe het afloopt :D
Ach, met mensen van DEF zit TS wel goed.
En dan nog wat voetballers voor de rugdekking ^O^
pi_126926144
Mensen die continue weer over een psychose beginnen waar TS last van zou hebben :').
Hij heeft foto's laten zien, en is zeer helder. En menig poster heeft geen enkel idee wat een psychose exact inhoudt (en vooral zo houden).

Wat is nu je plan? Morgen naar de veluwe of morgen niet naar de veluwe en op deze manier door blijven gaan (waar je uiteindelijk aan ten onder zal gaan, want dit houdt geen mens vol)?
Naar de politie gaan is in mijn ogen geen keuze, aangezien er geen strafbare feiten zijn gepleegd (tot dusver), en zij kunnen überhaupt niks voor je betekenen.
pi_126926255
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Wopper1 het volgende:
Mensen die continue weer over een psychose beginnen waar TS last van zou hebben :').
Hij heeft foto's laten zien, en is zeer helder. En menig poster heeft geen enkel idee wat een psychose exact inhoudt (en vooral zo houden).

Wat is nu je plan? Morgen naar de veluwe of morgen niet naar de veluwe en op deze manier door blijven gaan (waar je uiteindelijk aan ten onder zal gaan, want dit houdt geen mens vol)?
Naar de politie gaan is in mijn ogen geen keuze, aangezien er geen strafbare feiten zijn gepleegd (tot dusver), en zij kunnen überhaupt niks voor je betekenen.
Ik zeg van de postzegels afblijven. ;)
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 22:15:18 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_126926321
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik zeg van de postzegels afblijven. ;)
Niet aan likken . In geen geval :N
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:21:10 #16
391606 AF_
AltijdKapot
pi_126926750
Vanwaar eigenlijk dat dit topic in vbl stond?
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
pi_126926816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

waar kunnen we dan nog WEL aan likken verdikkie :(
pi_126927481
Ik wil een update van TS
pi_126927504
ik wil dat ts blauw wordt want ik ga hem zo niet herkennen :(
pi_126927536
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Altijd een sponsje gebruiken.
pi_126927685
Ik ben zo benieuwd! :(
pi_126928021
Weet niet wat die gesnoven heeft. :')
Ура для россии
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 22:39:51 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_126928111
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef AF_ het volgende:
Vanwaar eigenlijk dat dit topic in vbl stond?
We hoopten dat de mannen in VBL met goede adviezen zouden komen.
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 22:40:48 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_126928196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Nou, ik kan wel een paar dingen noemen hoor.
IJsjes en lollies en nog een paar dingen :P
pi_126928311
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Altijd een sponsje gebruiken.
weet je wel hoe lekker postzegel likken is :D als ik er met 1 begonnen heb maak ik zo het hele blaadje op :@
pi_126928343
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
pi_126928407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

weet je wel hoe lekker postzegel likken is :D als ik er met 1 begonnen heb maak ik zo het hele blaadje op :@
Als je het maar bij 1 blaadje houd dan! ;)
pi_126928460
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Als je het maar bij 1 blaadje houd dan! ;)
uit jouw mond klinkt dat zo pervers :(
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 23:23:39 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_126930886
Maaaar!!!

Waar is TS?
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:25:00 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_126930959
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
Maaaar!!!

Waar is TS?
Misschien is hij al het gebagger een beetje zat?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 23:27:24 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_126931090
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien is hij al het gebagger een beetje zat?
Zou kunnen.
Aan de andere kant twijfel ik nog steeds of het niet een opzet voor een boek is.

Enfin, we merken het wel. Hij zal wel terugkomen om ons op de hoogte te stellen van zijn laatste ervaringen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:31:24 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_126931298
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Lavenderr het volgende:

Zou kunnen.
Aan de andere kant twijfel ik nog steeds of het niet een opzet voor een boek is.
Dan nog, geef hem een kans.
Het heeft wmb zeker raakvlakken met waar dit subforum voor staat en er worden af en toe interessante links gepost waardoor je je weer verder in zaken kunt verdiepen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_126931375
Of niet natuurlijk, en lezen we over een tijdje dit:

quote:
Ongeluk op B54 bij Enschede

Op de Duitse autoweg B54 in het verlengde van de N35 bij Enschede is een eenzijdig auto-ongeluk gebeurd. De bestuurder is vermoedelijk onwel geworden maar is nog niet met zekerheid te stellen. Er heeft zich ook een getuige gemeld, een vrouw van 84 die aan de weg haar hond aan het uitlaten was. Die meld dat de auto van de weg af is geduwd door een snel passerende auto met geblindeerde ruiten. De politie onderzoekt het verhaal van de vrouw maar wacht ook autopsie af van de inmiddels overleden bestuurder, 27 jaar. Gevonden bij het lichaam van de jongeman waren alleen een mobiel en laptop.
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 23:36:29 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_126931517
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef APK het volgende:

[..]

Dan nog, geef hem een kans.
Het heeft wmb zeker raakvlakken met waar dit subforum voor staat en er worden af en toe interessante links gepost waardoor je je weer verder in zaken kunt verdiepen.
Mee eens.
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:46:56 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126931997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mee eens.
TS misschien het topic kwijt.. of is verder onder ander account meen dat hij een andere gebruikernaam hiervoor had aangemaakt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 23:49:25 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_126932110
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

TS misschien het topic kwijt.. of is verder onder ander account meen dat hij een andere gebruikernaam hiervoor had aangemaakt?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat kan ook nog.

Ben wel benieuwd wanneer hij zich weer komt melden.
En of hij morgen nog naar de Veluwe gaat.
pi_126933858
Als ik Wessel was zou ik in ieder geval zeker niet alleen door een bos gaan struinen op zoek naar het grote onbekende.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 07:43:20 #38
388664 crew  Dotteke
pi_126936721
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

_O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:07:10 #39
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126939008
Hallo bnw-ers.

Sorry dat ik niet zo veel online ben om alles en iedereen te beantwoorden, Ik leef momenteel in een nogal sociaal isolement. Ik heb mijn telefoon amper bij me, alleen voor echte noodgevallen. Momenteel ben ik weer even een uurtje of wat online.

Zoals een user hierboven al opmerkte dat ik er misschien niet was omdat ik het trollen zat was. Ik moet toegeven dat het niet fijn is om niet gelooft te worden maar ik snap verschrikkelijk goed dat niemand dit ‘verhaal’ gelooft, voor dat dit mij overkwam had ik net zo hard mee gedaan met mij als TS uit te lachen en als psychisch geval af te schilderen. Helaas zit ik nu wel met de problemen en ben ik een aantal users hier heel dankbaar dat hun mij goede tips geven en daadwerkelijk proberen te helpen. Hun zijn degene die me er doorheen slepen, de reden waarom ik het allemaal nog best wel trek op het constante angst gevoel na dat ik in de gaten gehouden wordt.

Bij deze dus een bedankje aan deze users. Jullie zijn echt helemaal top en blijf aub meehelpen, vooral Tingo enorm bedankt, ik heb echt wat aan je man. Als dit allemaal over is dan zou ik je graag op een biertje trakteren.

Ook heb ik in het topic gelezen dat mensen denken dat het hier over een film gaat of dat ik een boek aan het schrijven ben, ik moet zeggen dat ik dit een gigantisch compliment vind.. Misschien moet ik er maar eens aan beginnen, ik ben inmiddels een dagboek aan het bij houden als extra-tje op het dossier dat eerder werd aangeraden, wie weet dat ik als alles goed afloopt (daar ga ik wel van uit) ik eens kan kijken of ik wat luchtigers kas schrijven haha.

Ook had ik beloofd jullie up-to date te houden, ik moet bekennen dat het een bewogen anderhalve dag geweest zijn sinds ik hier het laatst gepost heb; ik zal beginnen bij het moment dat ik weg ging.

Ik klapte mijn laptop met een smak dicht en propte hem nogal onhandig in mijn tas.Het meisje achter de bar had me goed in de gaten gehouden en kwam gelijk met de rekening aan gelopen en een glaasje water.
‘ Hier, voor de schrik zei ze liefelijk tegen me ‘
‘ Dankjewel, en ik nam het water aan en dronk het in één grote teug op terwijl ik naar de inmiddels behoorlijke rekening keek. 44.90 voor een paar bakkies en een broodje. Ik pakte mn portemonnaie en smeet snel 50 euro op het bordje. ‘ Het is goed zo, sorry voor de overlast’ wist ik nog even snel uit m’n keel uit te krijgen terwijl ik in een stevige pas door liep naar buiten. Kut.. Het regende weer eens. In een kleine sprint ging ik naar mijn auto die een paar straten verder stond.
Tijdens het sprintje raasden de gedachten door mijn hoofd, maar een ding was zeker. Ik zou en moest voor het eind van de dag wat bedenken, ik had een plan nodig waarmee ik zeker kon weten of iemand me volgde of niet. Al snel dacht ik aan de vele films die ik gezien heb over de jaren. Wat zou een actieheld in deze situatie doen; Hij zou de confrontatie met ze aan gaan, maar dat is iets wat ik niet durfde... Er moest iets slimmers bedacht worden.

Terwijl ik in de verte de door de regen glimmende zwarte peugeot 206 zag staan welke ik mijn auto mag noemen kwam een idee mij te boven.
Ik zou ze kwijt rijden, elke rotonde die ik tegen kom ga ik drie keer nemen, met opzet door het rood rijden, eenrichtingswegen inslaan, de hele mikmak om te zien of iemand anders het zelfde zou doen.

Eenmaal aangekomen bij de auto keek ik stiekem, en zo voorzichtig en nonchalant mogelijk nog even door het raam naar mijn achterbank. Waarom ik het deed weet ik niet maar ik had een voorgevoel dat er iets (of iemand) kon liggen. Gelukkig zag ik alleen de lege lederen bank en de lege fles cola die ik er ooit weggemoffeld had voor het geval dat ik ooit moest pissen en nergens kon stoppen.

Ik stapte rustig de auto in en deed alles zo rustig mogelijk, in de hoop om iets te zien gebeuren. Terwijl ik mijn sleutel in het contact steek en deze een kwartslag draai valt me iets op. Een donkergroene volkswagen passaat staat drie autos verder stil met de lichten uit en er zitten twee mannen in, een van de mannen met lang blond haar zat op de bijrijders stoel en de andere met een typisch net niet kaalgeschoren hoofd. Het was misschien een vergissing maar ik zou zweren dat ze beiden naar me zaten te kijken.
Ik speel het slim dacht ik, ik deed mijn raampje open en griste snel een pakje sigareten van het dashboard af. Ik deed de sigaret in mijn mond en ging op zoek naar een aansteker. Mijn idee hier achter was simpel, ik doe net of ik rook terwijl ik hun in de gaten houd.
Slim was het helaas niet. Door de naar binnen slaande regen was de sigaret inmiddels zeik nat geworden en was hem nog aansteken zo nuttig als wesley sneijder met een jojo (Hoi VBL, ik vergat jullie bijna)

Tijd om mijzelf te vermannen, ik startte de auto en keek ze nog even aan. Pats, gelijk sprongen ook bij hun de lichten aan. Mijn hart zakte even naar mijn anus en linea recta terug naar mijn keel. Half verstijfd wist ik dat dit mijn moment was, het moment voor een beetje zekerheid.
Ik reed de auto uit het parkeervak en gaf even flink gas. Opgelucht zag ik dat de auto er niet aan kwam, het zal allemaal wel toeval zijn geweest bedacht ik mij... Gelijk schoot er nog een andere gedachten door mijn hoofd... Ben ik echt aan het lijden aan waanideeen of lijkt het alleen maar zo.

Een klein kwartiertje later reed ik inmiddels op de snelweg terug naar huis, nog steeds in gedachten bij de groene passaat, ik keek opvallend veel in mijn spiegels en was eigenlijk helemaal niet bezig met wat er op de weg gebeurde. Ik besloot dat ik mijn geluk eens uit ging proberen en reed de eerste de beste afslag af om te kijken of iemand mij achterna ging. In totaal gingen er vijf autos naar beneden de afrit af, maar ik besloot om verder te kijken en maakte gelijk een scherpe bocht naar links, zo de snelweg weer op. De mensen achter mij toeterde een paar keer en toen ik naar binnen keek zag ik een jongen niet veel ouder dan mijzelf zijn middelvinger naar me opsteken... Lekker belangrijk dacht ik en trapte gelijk het gas in, maar godverdomme wat zie ik in mijn achteruitkijk spiegel.. Een zwarte auto, ik gok dat het een volvo of iets was aan de gril te zien, maakt dezelfde manouvre als ik zelf maakte en zat voor ik het wist al weer achter mijn staart aan.

Honderden gedachten gingen door mijn hoofd heen. Wat is dit, wat zal ik doen, flink gassen of misschien juist rustig rijden... Het kan zomaar een undercover-neus zijn die mij zo aan de kant van de weg zet.. KAN HET NOG TOEVAL ZIJN?, gelijk besloot ik dat dit onmogelijk was.Fuck it als het de kit was! Het is het risico waard om wat zekerheid te krijgen.Ik zou en moest wegkomen... maar, wat als dit niet lukte..wat zou ik dan doen. Zover was mijn plan nog niet gekomen. Zou ik naar huis rijden en hier met een groot koksmes naar buiten rennen naar de auto die achter me rijd? Wat moet de buurt dan wel niet denken?

Nee ik had het, dit zou ik doen. Ik zou naar een open gebied rijden, zat landwegen hier. ALS ze mij dan nog achterna zitten stop ik de auto en ren ik gewoon op ze af, en ga verhaal halen. Dit zal en moet vandaag stoppen.
Achteraf gedacht was dit geen slim idee met alle dingen die hadden kunnen gebeuren, maar achteraf is dat altijd makkelijk gezegd, ik was dit gevoel zat. Mijn gevoelens van ontwetendheid en onzekerheid hadden inmiddels plaats gemaakt voor adrenaline en pure agressie. Zo opgefokt als nu had ik mij nog nooit gevoeld. Het voelde als dat ik de gehele wereld aan kan. In films zie je vaak bij grote veldslagen een man op een paard zijn troepen aanschreeuwen en motiveren.

Zo voelde ik mij, als een man op een paard met een leger achter mij aan, klaar om de strijd aan te gaan en deze kosten wat het kost te overwinnen.
Ik schakelde een versnelling terug en trapte het gas flink in. Met ware afro-jack snelheden reed ik daar dan,op zoek naar een stuk open land in de verte met hopelijk een smal weggetje waar ik ze te slim kon afzijn.. Hoe verder ik reed, hoe sneller ik ging rijden, hoe meer mijn lichaam ging schudden van de adrenaline. Ik stond er letterlijk stijf van en kon niet wachten om verhaal te gaan halen.Constant kijk ik in de achteruitkijk spiegel en zag dat de auto steeds dichterbij kwam, het was zeker voor me, OF ik ging nu mijn rijbewijs kwijtraken omdat dit de politie is, OF het zijn mensen die iets van me willen. Ik zie geen blauwe knipperende lichten dus voor mij was het al duidelijk.

Al snel kwam ik op een stuk wat leek op platteland, zowel links als rechts zag ik niets meer dan groene velden met hier en daar een slootje ertussen en een zandpaadje. Hier moest ik zijn!
Ik pakte de eerste afslag die ik zag en de zwarte volvo volgde al snel.
Na slechts een paar honderd meter zag ik al dat er een dorp begon, en met dik 120km pu reed ik de dorpsgrens binnen. Ik besloot een flink stuk af te remmen, hier zoekend naar een mooi inhammetje waar ik in kan duiken. Eindelijk zou ik mijn antworden krijgen.
Na nog geen 500mtr na deze gedachten zag ik hem dan, het perfecte paadje. Onverhard met aan beide kanten een sloot, ik schoot er snel in en gaf flink gas, door de regen was het pad flink glad geworden en ik voelde mijn banden wegglippen door de natte modderige substantie waar slechts de stenen die er verdwaald in liggen mij van grip voorzien. Ik had het mij anders voorgesteld, ik zag in mijn gedachten kwamen er dikke stofwolken in welke ik me kon verschuilen en a-la the transporter met een dikke drift de auto 90 graden kon draaien om zo de personen achter mij te verwarren.
Niet daarvan was werkelijkheid maar, als je zo stijf van de adrenaline staat dan beeld je je de mooiste scenarios in. Nee in plaats daarvan reed ik nu op een modderige weg waar ik amper grip had, laat staan mijn auto goed op de weg kon houden... maar het grote doel was bereikt.

Ik remde abrubt af in de hoop de opkomende auto te stoppen. Mijn inmiddels door de modder bruin geworden 206 schoot nog een flink stuk door en kwam uiteindelijk tot stilstand.Snel gooide ik mijn deur open en rende op de auto achter mij af. Ik hoorde het krassende geluid van de remmende bolide op het grind al van ver komen. Hij remde veel te laat! In een split seconde moet ik beslissen, of ik duik snel weg of ik laat de auto mij vol raken.
Sommige mensen zeggen dat je leven je voorbij flits op een moment waar je een snelle keuze moet maken in een gevaarlijke situatie, niets is minder waar. In de kleine drie seconden die ik ongeveer had schoten er beelden van mijn ouders en broer door mijn hoofd, en de grote vraag.. Hoe ben ik hier in beland, tergelijk besluit ik om naar links te gaan, de kant waar mijn auto staat.
Terwijl ik naar de zijkant spring voel ik een scherpe pijn in mij linker been boven op de knieschijf, en ik hoor een voor mij onbekend geluid, ik kan het het beste omschrijven als een keiharde doffe klap die je krijgt als iemand je hard op je rug slaat.

Ik val op de grond en zie de auto in alle macht het gras en riet in rijden naast de sloot. De auto staat inmiddels stil op een kleine afstand en ik probeer op te staan. Met alle kracht die ik probeer te zetten krijg ik amper mijn linker been omhoog maar sta inmiddels wel. De zwart-bruine volvo v80 staat midden op het pad, op nog geen 20 meter van mij auto. Ik wil een sprint trekken maar zak door mijn linker been, daar lig ik weer, in de modder, zo snel als ik kan probeer ik op te staan en loop al mankend naar de auto toe. Ik ben er bijna, nog 5 meter en ik kan hem aanraken, nu nog maar 2, 1.
Ik pak het het handvat van de auto beet en probeer het portier open te maken. Uiteraard.. portier op slot. Ik kijk naar binnen in de auto en zie de man mij aanstaren, met zijn donker getekende gezicht en zwarte randen onder de ogen, duidelijk geschrokken van wat zich net op de verlaten landweg heeft plaats gevonden.Ik schat hem rond de 30 jaar, zwarte korte haren die naar voor gekamd zitten. In de kleine seconde dat wij elkaar aankijken draait hij zich helemaal naar mij toe en hij haalt zijn wijsvinger en middelvinger in een vloeiende motie langs zijn keel. Ik doe mijn ogen dicht en probeer nog een laatste keer aan het handvat te trekken, op dat moment hoor ik de motor van de auto geluid maken en ik hoor de banden spinnen in de modder. Nog voor ik het door heb rijd de auto met een flinke snelheid weg.

Ik laat mijzelf op de grond vallen en ga rustig zitten, de adrenaline is uitgewerkt en ik voel me kutter dan ooit. Niet alleen fysiek omdat m’n knie in diggelen ligt, maar ook omdat ik nu nog geen antwoorden heb en ik als de dood ben voor de man met de intimiderende blik.
Na een klein kwartiertje sobben in de regen besluit ik om maar naar huis te gaan, het zal wel over zijn voor vandaag. Op de terugreis is er verder niets gebeurd, en ook thuis heb ik niets buiten het extraordinaire gezien. Al bewapend met een mes naast mijn bed ben ik op aanraden van FOK,the game gaan kijken. Ik moet zeggen dat ik het een goede film vond, en zoals users al aangaven kwamen er wat dingen mij wel bekend voor in de oren.. alja eigenlijk lieg ik dat, maar ik kon me goed inleven hoe iemand bepaalde links tussen mijn probleem en die film kan leggen.Helaas ben ik binnenkort niet jarig en bezit ik geen aanzienlijke bedragen op mijn rekening dat ik die opties openhoud dat dit slechts een nieuw verrasingsfeestje is.
Ik ga maar slapen. Tot morgen.

Tot zover de woensdagmiddag. Donderdag (gister) moet ik nog even uittypen voor jullie maar na deze lap text heb ik eigenlijk geen zin meer en beleef ik alles van gister weer opnieuw. Ik zal kijken of dat nog voor de avond lukt maar ik beloof niets. Ik blijf nu nog wel even online on even mee te lezen in dit topic.

voor de mensen die zich afvragen of ik vanavond nog ga, het antwoord daarop is ja, ik ga vanavond de confrontatie met de groep internethelden aan om te kijken wat hun hebben te zeggen, inmiddels zit ik er toch veel te diep in..
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 10:12:11 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_126939144
Ga er niet alleen op af TS. Neem een paar mensen mee. Er boden zich hier al mensen aan om mee te gaan.
pi_126939435
Juist na die lap tekst heb ik het idee dat je een leuk verhaaltje aan het maken bent, qua schrijfstijl, maar ondertussen er genoeg spel en zinsopbouw fouten in maken dat het geloofwaardig lijkt :P.

Maar; zo niet, respect dat je komt posten. En sterkte. Film volgende keer wat, maak foto's van die gasten, die auto's, etc.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:45:22 #42
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126940109
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef Scrummie het volgende:
Juist na die lap tekst heb ik het idee dat je een leuk verhaaltje aan het maken bent, qua schrijfstijl, maar ondertussen er genoeg spel en zinsopbouw fouten in maken dat het geloofwaardig lijkt :P.

Maar; zo niet, respect dat je komt posten. En sterkte. Film volgende keer wat, maak foto's van die gasten, die auto's, etc.
IK moet eerlijk bekennen dat ik het ook allemaal flink vaag opgeschreven heb... Maarja ik houd jullie up - to date
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:46:20 #43
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126940137
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ga er niet alleen op af TS. Neem een paar mensen mee. Er boden zich hier al mensen aan om mee te gaan.
Ik heb het gezien, moet zeggen dat ik niet op wat random fokkers / onbekenden zit te wachten en wie weet waar die dan weer vandaan komen.

Ik ga als het goed is nu ook niet alleen, maar zoals ik zei ik ga de donderdag nog even uitschrijven
pi_126940247
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:45 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

IK moet eerlijk bekennen dat ik het ook allemaal flink vaag opgeschreven heb... Maarja ik houd jullie up - to date
Maar je komt dus uit Enschede? Waar dan?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:54:33 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_126940391
Zorg dat je een noodhamer in de auto hebt. Als je weer achtervolgd wordt en je wil ze confronteren tik je gewoon t ruitje in.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:55:08 #46
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126940413
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar je komt dus uit Enschede? Waar dan?
Ik woon er vlakbij in de buurt, klein kwartiertje rijden.

Het lijkt me niet slim om nu in dit topic mijn dorp of iets te gaan postten
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:56:32 #47
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126940461
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:54 schreef fathank het volgende:
Zorg dat je een noodhamer in de auto hebt. Als je weer achtervolgd wordt en je wil ze confronteren tik je gewoon t ruitje in.
Slim! Ga er gelijk een kopen vandaag!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:58:00 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_126940514
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

Sowieso wel verstandig om zo'n ding in de auto te hebben. Altijd binnen handbereik in de auto monteren. En neem er een waarmee je ook je gordel door kunt snijden, wel zo handig als je onverhoopt op de kop in een greppel belandt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_126940521
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

Wel contact betalen he: http://nos.nl/artikel/510(...)ngedrag-klanten.html
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:05:58 #50
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126940780
quote:
Dit hoorde ik vandaag op de radio ja, bizar eigenlijk. We worden steeds meer gevolgd en bekeken, anonimiteit behoort binnenkort tot een schim uit het verleden.
pi_126941075
Maar, heb je nog contact gehad met Daphne?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:28:21 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126941483
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:07 schreef weswiladvies het volgende:
Hallo bnw-ers.

Sorry dat ik niet zo veel online ben om alles en iedereen te beantwoorden, Ik leef momenteel in een nogal sociaal isolement. Ik heb mijn telefoon amper bij me, alleen voor echte noodgevallen. Momenteel ben ik weer even een uurtje of wat online.

Zoals een user hierboven al opmerkte dat ik er misschien niet was omdat ik het trollen zat was. Ik moet toegeven dat het niet fijn is om niet gelooft te worden maar ik snap verschrikkelijk goed dat niemand dit ‘verhaal’ gelooft, voor dat dit mij overkwam had ik net zo hard mee gedaan met mij als TS uit te lachen en als psychisch geval af te schilderen. Helaas zit ik nu wel met de problemen en ben ik een aantal users hier heel dankbaar dat hun mij goede tips geven en daadwerkelijk proberen te helpen. Hun zijn degene die me er doorheen slepen, de reden waarom ik het allemaal nog best wel trek op het constante angst gevoel na dat ik in de gaten gehouden wordt.

Bij deze dus een bedankje aan deze users. Jullie zijn echt helemaal top en blijf aub meehelpen, vooral Tingo enorm bedankt, ik heb echt wat aan je man. Als dit allemaal over is dan zou ik je graag op een biertje trakteren.

Ook heb ik in het topic gelezen dat mensen denken dat het hier over een film gaat of dat ik een boek aan het schrijven ben, ik moet zeggen dat ik dit een gigantisch compliment vind.. Misschien moet ik er maar eens aan beginnen, ik ben inmiddels een dagboek aan het bij houden als extra-tje op het dossier dat eerder werd aangeraden, wie weet dat ik als alles goed afloopt (daar ga ik wel van uit) ik eens kan kijken of ik wat luchtigers kas schrijven haha.

Ook had ik beloofd jullie up-to date te houden, ik moet bekennen dat het een bewogen anderhalve dag geweest zijn sinds ik hier het laatst gepost heb; ik zal beginnen bij het moment dat ik weg ging.

Ik klapte mijn laptop met een smak dicht en propte hem nogal onhandig in mijn tas.Het meisje achter de bar had me goed in de gaten gehouden en kwam gelijk met de rekening aan gelopen en een glaasje water.
‘ Dankjewel, en ik nam het water aan en dronk het in één grote teug op terwijl ik naar de inmiddels behoorlijke rekening keek. 44.90 voor een paar bakkies en een broodje. Ik pakte mn portemonnaie en smeet snel 50 euro op het bordje. ‘ Het is goed zo, sorry voor de overlast’ wist ik nog even snel uit m’n keel uit te krijgen terwijl ik in een stevige pas door liep naar buiten. Kut.. Het regende weer eens. In een kleine sprint ging ik naar mijn auto die een paar straten verder stond.
Tijdens het sprintje raasden de gedachten door mijn hoofd, maar een ding was zeker. Ik zou en moest voor het eind van de dag wat bedenken, ik had een plan nodig waarmee ik zeker kon weten of iemand me volgde of niet. Al snel dacht ik aan de vele films die ik gezien heb over de jaren. Wat zou een actieheld in deze situatie doen; Hij zou de confrontatie met ze aan gaan, maar dat is iets wat ik niet durfde... Er moest iets slimmers bedacht worden.

Terwijl ik in de verte de door de regen glimmende zwarte peugeot 206 zag staan welke ik mijn auto mag noemen kwam een idee mij te boven.
Ik zou ze kwijt rijden, elke rotonde die ik tegen kom ga ik drie keer nemen, met opzet door het rood rijden, eenrichtingswegen inslaan, de hele mikmak om te zien of iemand anders het zelfde zou doen.

Eenmaal aangekomen bij de auto keek ik stiekem, en zo voorzichtig en nonchalant mogelijk nog even door het raam naar mijn achterbank. Waarom ik het deed weet ik niet maar ik had een voorgevoel dat er iets (of iemand) kon liggen. Gelukkig zag ik alleen de lege lederen bank en de lege fles cola die ik er ooit weggemoffeld had voor het geval dat ik ooit moest pissen en nergens kon stoppen.

Ik stapte rustig de auto in en deed alles zo rustig mogelijk, in de hoop om iets te zien gebeuren. Terwijl ik mijn sleutel in het contact steek en deze een kwartslag draai valt me iets op. Een donkergroene volkswagen passaat staat drie autos verder stil met de lichten uit en er zitten twee mannen in, een van de mannen met lang blond haar zat op de bijrijders stoel en de andere met een typisch net niet kaalgeschoren hoofd. Het was misschien een vergissing maar ik zou zweren dat ze beiden naar me zaten te kijken.
Ik speel het slim dacht ik, ik deed mijn raampje open en griste snel een pakje sigareten van het dashboard af. Ik deed de sigaret in mijn mond en ging op zoek naar een aansteker. Mijn idee hier achter was simpel, ik doe net of ik rook terwijl ik hun in de gaten houd.
Slim was het helaas niet. Door de naar binnen slaande regen was de sigaret inmiddels zeik nat geworden en was hem nog aansteken zo nuttig als wesley sneijder met een jojo (Hoi VBL, ik vergat jullie bijna)

Tijd om mijzelf te vermannen, ik startte de auto en keek ze nog even aan. Pats, gelijk sprongen ook bij hun de lichten aan. Mijn hart zakte even naar mijn anus en linea recta terug naar mijn keel. Half verstijfd wist ik dat dit mijn moment was, het moment voor een beetje zekerheid.
Ik reed de auto uit het parkeervak en gaf even flink gas. Opgelucht zag ik dat de auto er niet aan kwam, het zal allemaal wel toeval zijn geweest bedacht ik mij... Gelijk schoot er nog een andere gedachten door mijn hoofd... Ben ik echt aan het lijden aan waanideeen of lijkt het alleen maar zo.

Een klein kwartiertje later reed ik inmiddels op de snelweg terug naar huis, nog steeds in gedachten bij de groene passaat, ik keek opvallend veel in mijn spiegels en was eigenlijk helemaal niet bezig met wat er op de weg gebeurde. Ik besloot dat ik mijn geluk eens uit ging proberen en reed de eerste de beste afslag af om te kijken of iemand mij achterna ging. In totaal gingen er vijf autos naar beneden de afrit af, maar ik besloot om verder te kijken en maakte gelijk een scherpe bocht naar links, zo de snelweg weer op. De mensen achter mij toeterde een paar keer en toen ik naar binnen keek zag ik een jongen niet veel ouder dan mijzelf zijn middelvinger naar me opsteken... Lekker belangrijk dacht ik en trapte gelijk het gas in, maar godverdomme wat zie ik in mijn achteruitkijk spiegel.. Een zwarte auto, ik gok dat het een volvo of iets was aan de gril te zien, maakt dezelfde manouvre als ik zelf maakte en zat voor ik het wist al weer achter mijn staart aan.

Honderden gedachten gingen door mijn hoofd heen. Wat is dit, wat zal ik doen, flink gassen of misschien juist rustig rijden... Het kan zomaar een undercover-neus zijn die mij zo aan de kant van de weg zet.. KAN HET NOG TOEVAL ZIJN?, gelijk besloot ik dat dit onmogelijk was.Fuck it als het de kit was! Het is het risico waard om wat zekerheid te krijgen.Ik zou en moest wegkomen... maar, wat als dit niet lukte..wat zou ik dan doen. Zover was mijn plan nog niet gekomen. Zou ik naar huis rijden en hier met een groot koksmes naar buiten rennen naar de auto die achter me rijd? Wat moet de buurt dan wel niet denken?

Nee ik had het, dit zou ik doen. Ik zou naar een open gebied rijden, zat landwegen hier. ALS ze mij dan nog achterna zitten stop ik de auto en ren ik gewoon op ze af, en ga verhaal halen. Dit zal en moet vandaag stoppen.
Achteraf gedacht was dit geen slim idee met alle dingen die hadden kunnen gebeuren, maar achteraf is dat altijd makkelijk gezegd, ik was dit gevoel zat. Mijn gevoelens van ontwetendheid en onzekerheid hadden inmiddels plaats gemaakt voor adrenaline en pure agressie. Zo opgefokt als nu had ik mij nog nooit gevoeld. Het voelde als dat ik de gehele wereld aan kan. In films zie je vaak bij grote veldslagen een man op een paard zijn troepen aanschreeuwen en motiveren.

Zo voelde ik mij, als een man op een paard met een leger achter mij aan, klaar om de strijd aan te gaan en deze kosten wat het kost te overwinnen.
Ik schakelde een versnelling terug en trapte het gas flink in. Met ware afro-jack snelheden reed ik daar dan,op zoek naar een stuk open land in de verte met hopelijk een smal weggetje waar ik ze te slim kon afzijn.. Hoe verder ik reed, hoe sneller ik ging rijden, hoe meer mijn lichaam ging schudden van de adrenaline. Ik stond er letterlijk stijf van en kon niet wachten om verhaal te gaan halen.Constant kijk ik in de achteruitkijk spiegel en zag dat de auto steeds dichterbij kwam, het was zeker voor me, OF ik ging nu mijn rijbewijs kwijtraken omdat dit de politie is, OF het zijn mensen die iets van me willen. Ik zie geen blauwe knipperende lichten dus voor mij was het al duidelijk.

Al snel kwam ik op een stuk wat leek op platteland, zowel links als rechts zag ik niets meer dan groene velden met hier en daar een slootje ertussen en een zandpaadje. Hier moest ik zijn!
Ik pakte de eerste afslag die ik zag en de zwarte volvo volgde al snel.
Na slechts een paar honderd meter zag ik al dat er een dorp begon, en met dik 120km pu reed ik de dorpsgrens binnen. Ik besloot een flink stuk af te remmen, hier zoekend naar een mooi inhammetje waar ik in kan duiken. Eindelijk zou ik mijn antworden krijgen.
Na nog geen 500mtr na deze gedachten zag ik hem dan, het perfecte paadje. Onverhard met aan beide kanten een sloot, ik schoot er snel in en gaf flink gas, door de regen was het pad flink glad geworden en ik voelde mijn banden wegglippen door de natte modderige substantie waar slechts de stenen die er verdwaald in liggen mij van grip voorzien. Ik had het mij anders voorgesteld, ik zag in mijn gedachten kwamen er dikke stofwolken in welke ik me kon verschuilen en a-la the transporter met een dikke drift de auto 90 graden kon draaien om zo de personen achter mij te verwarren.
Niet daarvan was werkelijkheid maar, als je zo stijf van de adrenaline staat dan beeld je je de mooiste scenarios in. Nee in plaats daarvan reed ik nu op een modderige weg waar ik amper grip had, laat staan mijn auto goed op de weg kon houden... maar het grote doel was bereikt.

Ik remde abrubt af in de hoop de opkomende auto te stoppen. Mijn inmiddels door de modder bruin geworden 206 schoot nog een flink stuk door en kwam uiteindelijk tot stilstand.Snel gooide ik mijn deur open en rende op de auto achter mij af. Ik hoorde het krassende geluid van de remmende bolide op het grind al van ver komen. Hij remde veel te laat! In een split seconde moet ik beslissen, of ik duik snel weg of ik laat de auto mij vol raken.
Sommige mensen zeggen dat je leven je voorbij flits op een moment waar je een snelle keuze moet maken in een gevaarlijke situatie, niets is minder waar. In de kleine drie seconden die ik ongeveer had schoten er beelden van mijn ouders en broer door mijn hoofd, en de grote vraag.. Hoe ben ik hier in beland, tergelijk besluit ik om naar links te gaan, de kant waar mijn auto staat.
Terwijl ik naar de zijkant spring voel ik een scherpe pijn in mij linker been boven op de knieschijf, en ik hoor een voor mij onbekend geluid, ik kan het het beste omschrijven als een keiharde doffe klap die je krijgt als iemand je hard op je rug slaat.

Ik val op de grond en zie de auto in alle macht het gras en riet in rijden naast de sloot. De auto staat inmiddels stil op een kleine afstand en ik probeer op te staan. Met alle kracht die ik probeer te zetten krijg ik amper mijn linker been omhoog maar sta inmiddels wel. De zwart-bruine volvo v80 staat midden op het pad, op nog geen 20 meter van mij auto. Ik wil een sprint trekken maar zak door mijn linker been, daar lig ik weer, in de modder, zo snel als ik kan probeer ik op te staan en loop al mankend naar de auto toe. Ik ben er bijna, nog 5 meter en ik kan hem aanraken, nu nog maar 2, 1.
Ik pak het het handvat van de auto beet en probeer het portier open te maken. Uiteraard.. portier op slot. Ik kijk naar binnen in de auto en zie de man mij aanstaren, met zijn donker getekende gezicht en zwarte randen onder de ogen, duidelijk geschrokken van wat zich net op de verlaten landweg heeft plaats gevonden.Ik schat hem rond de 30 jaar, zwarte korte haren die naar voor gekamd zitten. In de kleine seconde dat wij elkaar aankijken draait hij zich helemaal naar mij toe en hij haalt zijn wijsvinger en middelvinger in een vloeiende motie langs zijn keel. Ik doe mijn ogen dicht en probeer nog een laatste keer aan het handvat te trekken, op dat moment hoor ik de motor van de auto geluid maken en ik hoor de banden spinnen in de modder. Nog voor ik het door heb rijd de auto met een flinke snelheid weg.

Ik laat mijzelf op de grond vallen en ga rustig zitten, de adrenaline is uitgewerkt en ik voel me kutter dan ooit. Niet alleen fysiek omdat m’n knie in diggelen ligt, maar ook omdat ik nu nog geen antwoorden heb en ik als de dood ben voor de man met de intimiderende blik.
Na een klein kwartiertje sobben in de regen besluit ik om maar naar huis te gaan, het zal wel over zijn voor vandaag. Op de terugreis is er verder niets gebeurd, en ook thuis heb ik niets buiten het extraordinaire gezien. Al bewapend met een mes naast mijn bed ben ik op aanraden van FOK,the game gaan kijken. Ik moet zeggen dat ik het een goede film vond, en zoals users al aangaven kwamen er wat dingen mij wel bekend voor in de oren.. alja eigenlijk lieg ik dat, maar ik kon me goed inleven hoe iemand bepaalde links tussen mijn probleem en die film kan leggen.Helaas ben ik binnenkort niet jarig en bezit ik geen aanzienlijke bedragen op mijn rekening dat ik die opties openhoud dat dit slechts een nieuw verrasingsfeestje is.
Ik ga maar slapen. Tot morgen.

Tot zover de woensdagmiddag. Donderdag (gister) moet ik nog even uittypen voor jullie maar na deze lap text heb ik eigenlijk geen zin meer en beleef ik alles van gister weer opnieuw. Ik zal kijken of dat nog voor de avond lukt maar ik beloof niets. Ik blijf nu nog wel even online on even mee te lezen in dit topic.

voor de mensen die zich afvragen of ik vanavond nog ga, het antwoord daarop is ja, ik ga vanavond de confrontatie met de groep internethelden aan om te kijken wat hun hebben te zeggen, inmiddels zit ik er toch veel te diep in..
Dude waar is dat precies?
Waar je vanaaf heen gaat, ik heb alles een beetje oppervlakkig gevolgd en if you need backup..
Stuur ff pm ik gaat wel ff mee :)
Krijg je een pilsje om je zenuwen beetje in bedwang te houden. en ik zou niet met de auto gaan als ik dit zo lees ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:32:06 #53
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126941622
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Maar, heb je nog contact gehad met Daphne?
Ik heb haar nog een paar keer gesmst en krijg totaal geen contact meer. Het laatste contact was wat er in de OP te lezen stond.

Ook de andere nummers heb ik nog gesmst, maar ook hier heb ik geen antwoord op gehad. De IRC waar ik eerst op inlogde bestaat niet meer en krijg gelijk @rechten bij binnenkomst.
pi_126941731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:32 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

Ik heb haar nog een paar keer gesmst en krijg totaal geen contact meer. Het laatste contact was wat er in de OP te lezen stond.

Ook de andere nummers heb ik nog gesmst, maar ook hier heb ik geen antwoord op gehad. De IRC waar ik eerst op inlogde bestaat niet meer en krijg gelijk @rechten bij binnenkomst.
Wat was het IRC kanaal dan? En de server?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:45:46 #55
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126942007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dude waar is dat precies?
Waar je vanaaf heen gaat, ik heb alles een beetje oppervlakkig gevolgd en if you need backup..
Stuur ff pm ik gaat wel ff mee :)
Krijg je een pilsje om je zenuwen beetje in bedwang te houden. en ik zou niet met de auto gaan als ik dit zo lees ;)
Bedankt voor het aanbod :)
Ik heb inmiddels mijn oudere broer in vertrouwen genomen en hij gaat vanavond mee. Het plan is dat we naar de afgesproken plek gaan (Als ik deze goed heb weten te ontcijferen.. daar ga ik wel van uit) dan ligt deze op een pad aan de sallandse heuvelrug.

Ik zit er aan te denken om dadelijk alvast met mijn broer een kijkje te gaan nemen nu het nog licht is, je weet het maar nooit.

Voor vanavond hebben we besloten om het gebruikelijke steek en slag spul mee te nemen in de auto en er voor te zorgen dat we meerdere zaklampen hebben.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:48:02 #56
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126942062
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat was het IRC kanaal dan? En de server?
Dit zijn details die ik hier niet wil plaatsen.
Het ip adres van de server zelf tracede iig terug naar zweden, dus daar had ik geen kut aan.
Het kanaal was een lange code in de trend van #A342AfdsVb3 (random getypt)
pi_126942118
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:48 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

Dit zijn details die ik hier niet wil plaatsen.
Het ip adres van de server zelf tracede iig terug naar zweden, dus daar had ik geen kut aan.
Het kanaal was een lange code in de trend van #A342AfdsVb3 (random getypt)
Waarom niet dan? Zou je nog andere dingen als bewijs kunnen plaatsen. Heb je je auto bijvoorbeeld al gewassen? Zo niet, plaats dan een foto van je auto die onder de modder zit. En van je kapotte knie, dan heb je mij wel overtuigd.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:50:05 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126942126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:45 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

Bedankt voor het aanbod :)
Ik heb inmiddels mijn oudere broer in vertrouwen genomen en hij gaat vanavond mee. Het plan is dat we naar de afgesproken plek gaan (Als ik deze goed heb weten te ontcijferen.. daar ga ik wel van uit) dan ligt deze op een pad aan de sallandse heuvelrug.

Ik zit er aan te denken om dadelijk alvast met mijn broer een kijkje te gaan nemen nu het nog licht is, je weet het maar nooit.

Voor vanavond hebben we besloten om het gebruikelijke steek en slag spul mee te nemen in de auto en er voor te zorgen dat we meerdere zaklampen hebben.
Is me te ver fietsen kerel sorry.
Dag dat het hier in de burt was.
Mooi dat je broer mee gaat ^O^ succes
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:52:10 #59
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126942198
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Zou je nog andere dingen als bewijs kunnen plaatsen. Heb je je auto bijvoorbeeld al gewassen? Zo niet, plaats dan een foto van je auto die onder de modder zit. En van je kapotte knie, dan heb je mij wel overtuigd.

Deze foto heb ik gister avond gemaakt toen ik op bed zat (stiekem had ik de vraag ernaar wel verwacht)

Ik zal vanavond ook even een foto van de auto maken.
pi_126942400
Verdorie, je bent wel goed bezig. Foto heeft ook geen extra data zo te zien dus ik kan je nog steeds niet debunken. Neem vanavond alles op ofzo, en als je veilig terug komt, maak 6 kopieën van die band (als er mensen op staan), en verspreid die over verschillende locaties.
pi_126942647
Ik geloof TS op zich ook wel. Ik blijf in ieder geval mee lezen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:11:32 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126942785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:58 schreef Scrummie het volgende:
Verdorie, je bent wel goed bezig. Foto heeft ook geen extra data zo te zien dus ik kan je nog steeds niet debunken. Neem vanavond alles op ofzo, en als je veilig terug komt, maak 6 kopieën van die band (als er mensen op staan), en verspreid die over verschillende locaties.
Torrent bestand aan maken en uploaden ;)
ff linkje hier neer zetten en we downloaden allemaal wel ff :)
pi_126942816
Het beste boek in tijden.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:16:13 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126942924
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
het wachten is op het einde van het plot dan kunnen we beginnen aan de film :P
pi_126943105
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze foto heb ik gister avond gemaakt toen ik op bed zat (stiekem had ik de vraag ernaar wel verwacht)

Maar dat is een rechterbeen?
pi_126943158
Rechterbeen, einde topic.

Jammer, was wel leuk gebracht.
pi_126943219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Busted.
Feyenoord Rotterdam
pi_126943290
Verdomme, ik zit met allerlei trucjes te kijken of die foto echt is, en dan merk ik niet op dat het het rechterbeen is :').

Moet zeggen dat ik de conclusie rechterbeen wel snel vind, ik kan mijn been ook zo leggen dat het mijn linker is.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 12:30:51 ]
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:31:09 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126943319
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hij kan wel goed schrijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 12:32:48 #70
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_126943384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef maartend het volgende:
Rechterbeen, einde topic.

Jammer, was wel leuk gebracht.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Busted.
:') draai je linkerbeen eens een kwartslag naar rechts :') dan kan je precies hetzelfde zitten.

anatomie jongens..
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 12:34:16 #71
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_126943430
heb de foto door een reverse image search gehaald...krijg geen hits.

Het zal toch niet echt waar zijn :')
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_126943445
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]

[..]

[..]

:') draai je linkerbeen eens een kwartslag naar rechts :') dan kan je precies hetzelfde zitten.

anatomie jongens..
Alleen krijg je die niet zo plat en knieschijf lijkt dan net anders te zitten.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:35:00 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126943460
Je ziet zelfs een stukje van het rechterbeen nog op de foto.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126943495
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef maartend het volgende:

[..]

Alleen krijg je die niet zo plat en knieschijf lijkt dan net anders te zitten.
Mja, elk lichaam is toch anders joh..
pi_126943496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]

[..]

[..]

anatomie jongens..
Dat is dat wel een zeer oncomfortabele houding.. En lag ie dan half uit bed?
pi_126943498
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
Waar?
pi_126943510
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
Dat zie ik dan weer niet, waar?
pi_126943538
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kan, hij moet zijn been natuurlijk wel zo draaien dat de blauwe plek op zn been te zien is.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 12:37:13 #79
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_126943548
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Moet je niet aan mij vragen :')

ik zit hier op een bureau stoel en kan dezelfde pose maken... dusja :')
pi_126943618
_O- ik weiger te geloven dat dit echt is. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_126943672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Moet je niet aan mij vragen :')

ik zit hier op een bureau stoel en kan dezelfde pose maken... dusja :')
Je moet dit zittend met gestrekt been of liggend proberen. Gaat net wat anders.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:40:39 #82
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126943682

zo duidelijker ?
pi_126943711
Haha, de skeptics genaaid door TS :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 12:41:39 ]
pi_126943720
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan, hij moet zijn been natuurlijk wel zo draaien dat de blauwe plek op zn been te zien is.
Dus hij draait zijn gewonde poot, en wel zo plat dat het een rechterbeen lijkt, en dat ook nog eens aan de rechterkant van het bed, zodat hij er met de rest van zijn lijf naast zou moeten liggen, tewijl dat been er toch ontspannen bij ligt. Dat is iemand met een wonderlijke anatomie.
En had zijn knieschijf gestoten..
pi_126943738
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus hij draait zijn gewonde poot, en wel zo plat dat het een rechterbeen lijkt, en dat ook nog eens aan de rechterkant van het bed, zodat hij er met de rest van zijn lijf naast zou moeten liggen, tewijl dat been er toch ontspannen bij ligt. Dat is iemand met een wonderlijke anatomie.
En had zijn knieschijf gestoten..
Kijk ff boven je ;)
pi_126943793
@TS post de originele foto is, kijken of ik het kan valideren wat je zegt.
pi_126943803
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:40 schreef weswiladvies het volgende:
[ afbeelding ]

zo duidelijker ?
Ok, mss. toch je linkerpoot :P
Maar je had je knieschijf toch gestoten?
pi_126943815
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kijk ff boven je ;)
Crossposting ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:45:44 #89
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126943853
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ok, mss. toch je linkerpoot :P
Maar je had je knieschijf toch gestoten?
Dit is toch de zijkant van de knieschijf?
Tenminste, dit is waar ik de pijn voelde (duidelijk... :') )
pi_126943860
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:40 schreef weswiladvies het volgende:
[ afbeelding ]

zo duidelijker ?
Geweldig. Nu ben ik gebust.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 12:47:20 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_126943916
ts _O_ mijn nieuwe held :')
pi_126943972
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:45 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

Dit is toch de zijkant van de knieschijf?
Tenminste, dit is waar ik de pijn voelde (duidelijk... :') )
Dat is de achterkant/zijkant van je knie... De patella zit voorop :P
pi_126943990
Hehehe, geweldig hoe ie toch even het bewijs levert dat 't wel degelijk z'n linkerbeen is :D
pi_126944049
Ik zou je heel graag willen geloven, maar je schrijft dit op zo'n leuke/mooie manier op dat het eerder een hoofdstuk van een thriller lijkt dan een waargebeurd verhaal. Achtervolgingen zijn nooit leuk (en zeker niet wanneer je zelf 1 van de hoofdpersonen bent).

Je schrijft:

quote:
Een klein kwartiertje later reed ik inmiddels op de snelweg terug naar huis, nog steeds in gedachten bij de groene passaat, ik keek opvallend veel in mijn spiegels en was eigenlijk helemaal niet bezig met wat er op de weg gebeurde.
Maar vervolgens weet je wel het volgende te vertellen:

quote:
In totaal gingen er vijf autos naar beneden de afrit af
quote:
De mensen achter mij toeterde een paar keer en toen ik naar binnen keek zag ik een jongen niet veel ouder dan mijzelf zijn middelvinger naar me opsteken...
quote:
Lekker belangrijk dacht ik en trapte gelijk het gas in,
quote:
Een zwarte auto, ik gok dat het een volvo of iets was aan de gril te zien, maakt dezelfde manouvre als ik zelf maakte en zat voor ik het wist al weer achter mijn staart aan.
Je hoeft je aan mij absoluut niet te verantwoorden, maar als je het mij vraagt maak je het net wat te mooi om waar te zijn.
pi_126944113
Ik slaap al twee nachten niet meer, updates?
pi_126944125
TS is mi bezig schrijstijl voor verhaal te testen op het forum.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:56:55 #97
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_126944185
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik slaap al twee nachten niet meer, updates?
BNW / Vreemde gebeurtenissen de laatste weken. ADVIES NODiG Dl 2
|:(
pi_126944195
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:49 schreef Toto69 het volgende:
Hehehe, geweldig hoe ie toch even het bewijs levert dat 't wel degelijk z'n linkerbeen is :D
Het lijkt overtuigend. Ik had het niet verwacht. :)
pi_126944216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het lijkt overtuigend. Ik had het niet verwacht. :)
Ik ben ook vrij sceptisch maar kan hem tot nu toe nog niet bepaald op fouten betrappen, ik blijf dus gewoon lekker meelezen :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:59:26 #100
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944258
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Wopper1 het volgende:
Ik zou je heel graag willen geloven, maar je schrijft dit op zo'n leuke/mooie manier op dat het eerder een hoofdstuk van een thriller lijkt dan een waargebeurd verhaal. Achtervolgingen zijn nooit leuk (en zeker niet wanneer je zelf 1 van de hoofdpersonen bent).

Je schrijft:

[..]

Maar vervolgens weet je wel het volgende te vertellen:

[..]

[..]

[..]

[..]

Je hoeft je aan mij absoluut niet te verantwoorden, maar als je het mij vraagt maak je het net wat te mooi om waar te zijn.
Ik geef je groot gelijk, het klinkt allemaal wat vaag. Moet ook bekennen dat ik flink snel aan het typen ben dus er kunnen wat dingen nogal apart uitkomen, ik zal even een uitlegje proberen te geven:

Ik lette niet op de weg voor mij, wel op andere omliggende autos en wat er rondom mij gebeurde.
Zegmaar als je auto rijd let je altijd op of er niks gebeurd, geen autos afremmen ect.
Dat is wat ik slecht deed, maar zat vooral te letten op het gedrag van de mensen achter mij, autos die opeens links of rechts van me kwamen, autos die liepen te slingeren ect.

Ik was enorm op mij hoedde, en met van alles bezig behalve met de dingen die je normaal tijdens het autorijden moet doen :)

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 12:59:29 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_126944260
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef maartend het volgende:
TS is mi bezig schrijstijl voor verhaal te testen op het forum.
synopsis
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:00:44 #102
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_126944307
Trouwens nog een tip : Bij de kruidvat zijn dashboard camera's in de aanbieding voor 30 euro. SD kaartje erbij kopen, en je kan alles filmen en op youtube zetten ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:00:55 #103
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944314
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

synopsis
Is een synopsis niet een draft van een boek van 1a4tje lang wat je naar een publisher stuurt?

Niet dat het veel zegt maar ik heb het idee dat ik hier inmiddels al 10 novels heb uitgetypt :mn verslagen vroeger op school waren korter dan deze dagverslagen haha
pi_126944355
@Wopper1
Dat is ook mijn kritiek, hij schrijft het te filmisch/thrillerachtig op. Iemand die dit zelf zou meemaken zou het waarschijnlijk korter, zonder poespas, opschrijven. In stijl zoals we hier op het forum met elkaar omgaan.

Aan de andere kant heeft TS nog geen fouten gemaakt waardoor het absoluut niet kan kloppen. Hij heeft zelfs bewijs. Natuurlijk kan hij een kneuzing die bij iets anders is ontstaan gemakkelijk gebruiken in zijn verhaal. Maar toch zit het bewijs goed in elkaar, al ben ik niet overtuigd.

Waarom zouden deze volgers zich met TS bemoeien, mensen die doorgaans geschaduwd worden hebben niets in de gaten. Deze mensen laten zich niet zien, tappen gewoon je gegevens.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:03:29 #105
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944369
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:00 schreef Bill_E het volgende:
Trouwens nog een tip : Bij de kruidvat zijn dashboard camera's in de aanbieding voor 30 euro. SD kaartje erbij kopen, en je kan alles filmen en op youtube zetten ;)
Vind ik een heel vet idee; tot wanneer zijn deze in de aanbieding?

Als het mee zit en vanavond alles goed gaat dan ga ik zaterdag naar rotterdam voor een paar dagen, misschien dat ik langs een kruidvat kan onderweg.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:06:02 #106
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944437
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:02 schreef luxerobots het volgende:
@Wopper1
Dat is ook mijn kritiek, hij schrijft het te filmisch/thrillerachtig op. Iemand die dit zelf zou meemaken zou het waarschijnlijk korter, zonder poespas, opschrijven. In stijl zoals we hier op het forum met elkaar omgaan.

Aan de andere kant heeft TS nog geen fouten gemaakt waardoor het absoluut niet kan kloppen. Hij heeft zelfs bewijs. Natuurlijk kan hij een kneuzing die bij iets anders is ontstaan gemakkelijk gebruiken in zijn verhaal. Maar toch zit het bewijs goed in elkaar, al ben ik niet overtuigd.

Waarom zouden deze volgers zich met TS bemoeien, mensen die doorgaans geschaduwd worden hebben niets in de gaten. Deze mensen laten zich niet zien, tappen gewoon je gegevens.
Bij mij is pas een tijdje bekend dat dit gaande is, ik weet niet hoelang dit al gebeurd.

Momenteel probeer ik mijzelf low-profile te houden en er voor te zorgen dat ik gewoon doorga met leven zoals ik normaal deed (zoals de tip was van iemand hier op fok)

Een ding is wel duidelijk en dat is dat de personen die hier achter zitten nu weten dat ik ze in de gaten heb en ik hoop dat het duidelijk is bij hun. Ik zal geweld niet vermijden om ze te laten stoppen, zeker niet naar gister na dat handgebaar.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:07:41 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126944487
Maar de vraag .. "Waarom TS" is zeker nog niet duidelijk? -O-
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:07:56 #108
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944494
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar de vraag .. "Waarom TS" is zeker nog niet duidelijk? -O-
Dat is juist waar ik zelf achter probeer te komen....
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:10:24 #109
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_126944579
Ik wil trouwens nog wel even een aanvulling geven op de schrijfstijl.

Ik doe dit stiekem om twee redenen zo schrijven, De eerste is dat ik het zelf makkelijker vind om zo terug te lezen en ik dan direct wat er in mijn hoofd zich afspeelt op papier kan zetten.

De tweede is voor het publiek hier op fok, door het op een 'boek'manier te typen heb ik sneller jullie aandacht.
Dit is natuurlijk handig gezien er op die manier misschien wat serieuzer op gereageerd word en het voor jullie ook fijner leest, hierbij kan je het makkelijker visualiseren en leef je je misschien meer in.

Áls jullie willen dat ik daarmee stop dan is dat geen probleem en pas ik de schrijfstijl aan, maar dan krijg je opeens posts zoals ik regulier post met hier en daar een smilie erin.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 13:14:44 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_126944720
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:10 schreef weswiladvies het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even een aanvulling geven op de schrijfstijl.

Ik doe dit stiekem om twee redenen zo schrijven, De eerste is dat ik het zelf makkelijker vind om zo terug te lezen en ik dan direct wat er in mijn hoofd zich afspeelt op papier kan zetten.

De tweede is voor het publiek hier op fok, door het op een 'boek'manier te typen heb ik sneller jullie aandacht.
Dit is natuurlijk handig gezien er op die manier misschien wat serieuzer op gereageerd word en het voor jullie ook fijner leest, hierbij kan je het makkelijker visualiseren en leef je je misschien meer in.

Áls jullie willen dat ik daarmee stop dan is dat geen probleem en pas ik de schrijfstijl aan, maar dan krijg je opeens posts zoals ik regulier post met hier en daar een smilie erin.
Het komt soms een beetje geromantiseerd over waardoor men wellicht het idee kan krijgen dat je bezig bent met een boek en ons als proeflezers 'gebruikt'.

Maar gewoon je eigen stijl houden, waar jij je prettig bij voelt hoor.
pi_126944785
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_126944811
Ik denk nog steeds dat het een grap is. Of TS wordt in de maling genomen of hij neemt ons in de maling.

Mocht het echt zijn. Dan moet Wes goed uitkijken, als een 'georgansieerde macht' je wil uitschakelen. Dan lukt dat.

Kijk maar naar dit voorbeeld. http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-triple-agent.dhtml

Zorg er dus voor dat je mensen in vertrouwen neemt, bijv. je broer. En zorg ervoor dat er bewijsstukken zijn mocht er iets misgaan. Daarnaast lijkt het me onverstandig de held uit te hangen. Succes! Ik lees geïnteresseerd mee. Dat zullen die volgers ook doen, als ze er echt zijn tenminste.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:21:09 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126944922
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
bezig bent met een boek en ons als proeflezers 'gebruikt'.

Vraag me af in hoeverre dat handig is. We lezen hier het verhaal wel anders dan wanneer je een romannetje zou lezen zeg maar.
pi_126944977
Kunnen we geen FOK meeting houden vlakbij de sallandse heuvelrug? Als het nep is dan hebben we het in ieder geval gezellig gehad :P
pi_126945035
Heeft iemand toevallig alle.updates op een rijtje?

Doet me trouwens denken aan de geen pottenkijkers reeks
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_126945044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:07 schreef weswiladvies het volgende:
Hallo bnw-ers.

Graag gedaan. Ik heb ook goed advies gehad.
Ik wens je heel veel sterkte.
Hebben die engerts niet 'n smaad campagne uitprobeerd?
Let maar heel goed op! Voor dat het weet ,mensen in je omgeving gaat rare verhalen over je horen.....hij is 'n junk,dealer,pedo enz.enz. Die mensen die dit soort dingen zullen ALLE leugens vertellen over je om je te isoleren.
Oh nog 'n ding - Laat je drankje niet liggen - ze gebruiken ook drugs om hun doel te bereiken.

Blijft sterk en vooral kalm!
Success ermee!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126945075
Check je auto voor GPS.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126945132
Check voortaan ook nog eerst onder je auto! Misschien zit er wel een bom of wat dan ook onder je auto..
pi_126945255
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:28 schreef Fixi0 het volgende:
Check voortaan ook nog eerst onder je auto! Misschien zit er wel een bom of wat dan ook onder je auto..
Zover gaan ze niet.
pi_126945278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zover gaan ze niet.
Dat weet je niet, dus dat kan je ook niet uitsluiten
pi_126945296
Maak 'm vooral nog angstiger _O- .

Als ze je inderdaad volgen, dan is dit juist wat ze willen creëren (angst, paniek, paranoia).
pi_126945324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

Dat is juist waar ik zelf achter probeer te komen....
Maar je kan beter niet erg veel tijd over doen hoor.

Voorsichtig als er mensen contact op met je nemen die zeggen dat ze hetzelfde problemen hebben....sommige zijn nep en ga je nog erger in de war nemen.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 13:35:17 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_126945337
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:28 schreef Fixi0 het volgende:
Ja, maak hem nog banger :o
pi_126945357
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:33 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Dat weet je niet, dus dat kan je ook niet uitsluiten
Niet helemaal nee, maar tis 'unlikely'.
pi_126945399
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:34 schreef Wopper1 het volgende:
Maak 'm vooral nog angstiger _O- .

Als ze je inderdaad volgen, dan is dit juist wat ze willen creëren (angst, paniek, paranoia).
Onder deze omstandigheden wie zal niet angstig zijn?
pi_126945419
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maak hem nog banger :o
Hij vraagt aan advies toch?
pi_126945426
Iedereen die met enig relativeringsvermogen en realiteitszin.
Conscience do cost.
pi_126945514
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Onder deze omstandigheden wie zal niet angstig zijn?
Ik.
pi_126945522
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk nog steeds dat het een grap is. Of TS wordt in de maling genomen of hij neemt ons in de maling.

Mocht het echt zijn. Dan moet Wes goed uitkijken, als een 'georgansieerde macht' je wil uitschakelen. Dan lukt dat.

Kijk maar naar dit voorbeeld. http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-triple-agent.dhtml

Zorg er dus voor dat je mensen in vertrouwen neemt, bijv. je broer. En zorg ervoor dat er bewijsstukken zijn mocht er iets misgaan. Daarnaast lijkt het me onverstandig de held uit te hangen. Succes! Ik lees geïnteresseerd mee. Dat zullen die volgers ook doen, als ze er echt zijn tenminste.
Niemand is te vertrouwen, TS staat er alleen voor. Ik vind het zelf redelijk dom dat 'ie Fok!kers in vertrouwen zou nemen.
pi_126945738
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Niemand is te vertrouwen, TS staat er alleen voor. Ik vind het zelf redelijk dom dat 'ie Fok!kers in vertrouwen zou nemen.
We weten immers al waar hij vanavond is: Sallandse Heuvelrug in Nijverdal

Voor mij wel bekend
pi_126945767
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Voor mij wel bekend
Ok, thx for the info.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:50:22 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126945780
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Niet alleen zijn broer gaat mee ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:50:53 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126945797
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Voor mij wel bekend
Of we lezen het morgen in de krant })
pi_126945823
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of we lezen het morgen in de krant })
Haha zou ook kunnen :P Ik zeg FOK Meeting op de sallandse heuvelrug!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:52:38 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126945855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Haha zou ook kunnen :P Ik zeg FOK Meeting op de sallandse heuvelrug!
Had al aangeboden mee te gaan mocht het in Enschede zijn.
maar dat is me toch iets te ver fietsen :P
pi_126945887
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Had al aangeboden mee te gaan mocht het in Enschede zijn.
maar dat is me toch iets te ver fietsen :P
Ja ik zit redelijk in de buurt :P Hij kan me zo oppikken, hou wel van sensatie

Inderdaad wel een eind fietsen ja _O-
pi_126945932
Ik woon er ook in de beurt, had ie geen coordinaten gepost? Kan het niet terug vinden.
pi_126945960
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik woon er ook in de beurt, had ie geen coordinaten gepost? Kan het niet terug vinden.
Geen coordinaten, alleen de plek
pi_126945975
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:55 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Geen coordinaten, alleen de plek
De exacte plek of alleen sallandse heuvelrug?
pi_126946046
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De exacte plek of alleen sallandse heuvelrug?
Ik doelde op Sallandse Heuvelrug
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 13:59:33 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_126946087
ik geloof er geen barst van. Het is absoluut een mooi verhaal, en absoluut mooi geschreven, maar dat laatste is nou net waar de schoen bij mij wringt. TS heeft wel een reden gegeven waarom hij het zo opschrijft, maar die geloof ik niet.

Als we TS moeten geloven is hij doodsbang door de gebeurtenissen. Hij wordt zelfs met de dood bedreigd door onbekende figuren die hem achtervolgen in een auto. Maar dan is hij terug van het hele gedoe, en dan geeft ie hier een update, en dan verhaalt hij in geuren en kleuren over allerlei details die er, voor het hele geval, helemaal niet toe doen. Het verhaal is niet straight to the point, nee, er worden allerlei dingen bijgehaald. Dat de auto, 'die hij de zijne mag noemen' glimmend door de regen op hem stond te wachten. Hoe het zand/modder op het zandpad zich totaal niet gedroeg als in films, en meer van dat soort kleine dingen.

Als je met de dood bedreigd wordt, en voor die tijd al doodsbang bent, dan ga je er geen roman van schrijven, en dit komt absoluut in mijn ogen wel zo over. Toegegeven dat ik het een prachtig verhaal vindt, en ook de updates geweldig vindt, is er helemaal niets aan dit verhaal wat me ook maar enigzins doet overtuigen van de echtheid hiervan.

Het klopt gewoon niet, er zit een luchtje aan. Als je je bang voelt, opgejaagd, etc etc, dan schrijf je niet op deze manier verhalen op met uitweidingen over allerlei er niet toe doende zaken. I just don't believe it, maar mooi vind ik het verhaal wel :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_126946673
hahah, t wordt steeds mooier. lees eerst ff heel 'geen pottenkijkers' door, en kom dan meer weer hier terug Topicreeks: Geen pottenkijkers
Do you support the NWO?
pi_126946779
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
Als je met de dood bedreigd wordt, en voor die tijd al doodsbang bent, dan ga je er geen roman van schrijven, en dit komt absoluut in mijn ogen wel zo over.

Maar heb jij zelf zoiets meegemaakt ? Ik wel en ik heb toch ook 'n hele lange waar verhaal geschreven....en dat heeft me echt geholpen om t beetje kwijt.

Ik weet ook niet hoe waar dit verhaal is,maar t lijkt echt te zijn.....maar ik t zal me ook niet veel verbazen als t gewoon 'n verhaal is....moeillijk te zeggen.
Wat ik weet van zeker is dit soort dingen gebeurt wel.
pi_126946855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
ik geloof er geen barst van. Het is absoluut een mooi verhaal, en absoluut mooi geschreven, maar dat laatste is nou net waar de schoen bij mij wringt. TS heeft wel een reden gegeven waarom hij het zo opschrijft, maar die geloof ik niet.

Als we TS moeten geloven is hij doodsbang door de gebeurtenissen. Hij wordt zelfs met de dood bedreigd door onbekende figuren die hem achtervolgen in een auto. Maar dan is hij terug van het hele gedoe, en dan geeft ie hier een update, en dan verhaalt hij in geuren en kleuren over allerlei details die er, voor het hele geval, helemaal niet toe doen. Het verhaal is niet straight to the point, nee, er worden allerlei dingen bijgehaald. Dat de auto, 'die hij de zijne mag noemen' glimmend door de regen op hem stond te wachten. Hoe het zand/modder op het zandpad zich totaal niet gedroeg als in films, en meer van dat soort kleine dingen.

Als je met de dood bedreigd wordt, en voor die tijd al doodsbang bent, dan ga je er geen roman van schrijven, en dit komt absoluut in mijn ogen wel zo over. Toegegeven dat ik het een prachtig verhaal vindt, en ook de updates geweldig vindt, is er helemaal niets aan dit verhaal wat me ook maar enigzins doet overtuigen van de echtheid hiervan.

Het klopt gewoon niet, er zit een luchtje aan. Als je je bang voelt, opgejaagd, etc etc, dan schrijf je niet op deze manier verhalen op met uitweidingen over allerlei er niet toe doende zaken. I just don't believe it, maar mooi vind ik het verhaal wel :)
Mee eens, TS vertelt veel te veel details. Als je in zoiets zit, en je bent doodsbang, maak je geen grapjes over wesley en een jojo, beschrijf je de details niet zo geromantiseerd en spannend. Mooi verhaal, zonder meer. Ik zit in tweestrijd, maar ik neig toch naar fake. Ik blijf ook lezen, ben benieuwd hoe het eindigt. Fake of niet.

Ps. Kan je dit verhaal op je vwo leeslijst zetten? :$
pi_126947015
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:23 schreef chapel24 het volgende:

[..]

Mee eens, TS vertelt veel te veel details. Als je in zoiets zit, en je bent doodsbang, maak je geen grapjes over wesley en een jojo, beschrijf je de details niet zo geromantiseerd en spannend. Mooi verhaal, zonder meer. Ik zit in tweestrijd, maar ik neig toch naar fake. Ik blijf ook lezen, ben benieuwd hoe het eindigt. Fake of niet.

Ps. Kan je dit verhaal op je vwo leeslijst zetten? :$
Ik verwacht een open einde.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:33:00 #146
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_126947163
Grappig, ik ben sceptisch maar ben wel benieuwd naar hoe dit afloopt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 14:36:59 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_126947306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:28 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Ik verwacht een open einde.
Ik verwacht een open beenwond. Rechts. Of links.
pi_126947330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

_O_ _O-
pi_126947359
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben ook vrij sceptisch maar kan hem tot nu toe nog niet bepaald op fouten betrappen, ik blijf dus gewoon lekker meelezen :)
Nou het stukje dat hij vanuit zijn huis internet met die vage mensen klopt niet.. Als hij gemonitord wordt, weten ze ervan. Dat was dan of wel een dikke fout van die Daphne met haar clubje, of in het verzinsel.. En hij heeft haar handschrift.
En dat hij zo gestresst is en er toch een smeuige scrhijfstijl op na houdt vind ik dubieus, en dat hij minder postte vanwege de scepsis maar wel lekker mee blijft gaan, uit nieuwsgierigheid, met die malloterie.
Maar nu lijkt hij zich toch niet vergist te hebben in de foto met dat been.. Jammer, maar toch ook niet. We kunnen de mythe nog even in stand houden. :P
pi_126947373
Als ik Wes was zal ik niet gaan.
Die types die achter zit dit soort onzin willen GRAAG reacties....net als stalkers enz.
pi_126948033
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Arme wes :'(
pi_126948536
Waarom zou je wel gaan? Wat is precies de insteek?

Zoals je al schreef in deel1 schreef doe je geen zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Laat ze eerst maar eens wat meer info verstrekken.
Juist als je alles doet wat ''zij'' zeggen/willen dat je doet geef je een signaal af van ''Ja, ik geef me over, en doe alles wat men mij zegt''.

Waarom geen plan b, en ze in hun sop gaar laten koken?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:35:00 #153
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126949594
Mocht TS nog een partner zoeken om mee te gaan, stel ik me wel kandidaat.
pi_126949612
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef AppleMartini het volgende:
Mocht TS nog een partner zoeken om mee te gaan, stel ik me wel kandidaat.
Leuk geprobeerd Daphne. Ik heb je wel door.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:35:40 #155
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126949625
Shit.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 15:36:35 #156
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_126949674
Voor TS :D
pi_126949706
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:36 schreef Jimbo het volgende:
Voor TS [ afbeelding ] :D
Fotoboek lurker!
pi_126949716
Hmm, TS is vanavond op de Sallandse Heuvelrug in Nijverdal? Tis wel een uurtje fietsen op zich maar ik zou heen kunnen gaan _O-
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 15:39:00 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_126949766
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd Daphne. Ik heb je wel door.
:X
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:41:19 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126949884
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
Hmm, TS is vanavond op de Sallandse Heuvelrug in Nijverdal? Tis wel een uurtje fietsen op zich maar ik zou heen kunnen gaan _O-
straks blijkt het een gay meeting spot te zijn.
dan word hij behoorlijk genaaid :o
pi_126949909
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

straks blijkt het een gay meeting spot te zijn.
dan word hij behoorlijk genaaid :o
Letterlijk ja! _O-
Jij woont er ook niet ver vandaan toch?
Misschien komt Flikker Gait (Nijverdal) hem wel een bezoekje brengen, hoewel 'ie wel dood is.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:42:53 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126949949
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Letterlijk ja! _O-
Jij woont er ook niet ver vandaan toch?
Misschien komt Flikker Gait (Nijverdal) hem wel een bezoekje brengen, hoewel 'ie wel dood is.
Nee enschede waar het begin van het verhaal zich afpeelde.
veeeeeeels te ver fietsen :P
pi_126949974
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee enschede waar het begin van het verhaal zich afpeelde.
veeeeeeels te ver fietsen :P
Ah oké, das nog heel wat verder dan voor mij ja.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:49:41 #164
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126950273
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Fotoboek lurker!
:o idd!

Maar oprecht TS: ik wil best mee. Moet je het alleen wel op tijd laten horen.
pi_126950313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

:o idd!

Maar oprecht TS: ik wil best mee. Moet je het alleen wel op tijd laten horen.
Dat is net wat hij wil...
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:50:41 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126950326
Er wordt een fok!knokploeg opgezet? :D
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:51:51 #167
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126950387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:50 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Dat is net wat hij wil...
Wat ie ermee doet moet ie zelf weten, toch? Ik zou het iig fijn vinden als er mensen voor je zijn, ongeacht of ie iemand mee wil of niet.
pi_126950453
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:51 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Wat ie ermee doet moet ie zelf weten, toch? Ik zou het iig fijn vinden als er mensen voor je zijn, ongeacht of ie iemand mee wil of niet.
Ja, kweet niet mss heeft ie wel slechte dingen voor en verzint 'ie een verhaaltje om lichtgelovige mensen te lokken via FOK! :o :o :o
pi_126950480
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:50 schreef Cue_ het volgende:
Er wordt een fok!knokploeg opgezet? :D
:Y

Ik zal ervoor zorgen dat VBL-Hooligans ook van de partij zijn.
★★★
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:54:02 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126950493
hmm of vanaaf Bad boys kijken met mijn schatje
of kijken hoe TS verkracht word op de Sallandse Heuvelrug.

hmmm keuze
moeilijk
moeilijk
moeilijk
:{
pi_126950516
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef theguyver het volgende:
hmm of vanaaf Bad boys kijken met mijn schatje
of kijken hoe TS verkracht word op de Sallandse Heuvelrug.

hmmm keuze
moeilijk
moeilijk
moeilijk
:{
Combineer het. Ga Bad boys kijken op de Sallandse Heuvelrug.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:56:17 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126950619
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Combineer het. Ga Bad boys kijken op de Sallandse Heuvelrug.
:D
pi_126951461
Als hij gaat met iemand dan komen ze zeker niet.
Ze zijn erg voorzichtig om geen bewijs achter te laten of gezien te worden door anderen.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 16:18:10 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_126951554
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:Y

Ik zal ervoor zorgen dat VBL-Hooligans ook van de partij zijn.
Zorg er dan wel voor dat die elkaar niet in de haren vliegen :Y)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:32:56 #175
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_126952245
Leuk geschreven ja :D
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:34:05 #176
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126952299
Tips voor TS:
1: Koop een Maclite. Geeft geweldig licht, slaat ook lekker. 4 of 6-cel is aan te raden.
2: zakmes of leatherman, altijd handig
3: papier en potlood. (geen pen, die kunnen lekken, kapot en als het papier nat is, is het onleesbaar geworden).
4: koop een trekkers rugzak en een tentje...
5: koop wat blikvoer etc, wegwerp gaspitjes oid..
6: stop alles in de rugzak en hou die bij je.

Mocht het helemaal fout gaan, pak je je rugzak, rij je naar limburg/belgie, en ga je daar paar dagen in het bos zitten..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:35:12 #177
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_126952360
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Burner82 het volgende:
Tips voor TS:
1: Koop een Maclite. Geeft geweldig licht, slaat ook lekker. 4 of 6-cel is aan te raden.
3: papier en potlood. (geen pen, die kunnen lekken, kapot en als het papier nat is, is het onleesbaar geworden).

Mocht het helemaal fout gaan, pak je je rugzak, rij je naar limburg/belgie, en ga je daar paar dagen in het bos zitten..
Ja, in je eentje in een donker bos overnachten na deze shit. Goed idee. :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_126952393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Burner82 het volgende:
Tips voor TS:

Sowieso dit topic :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:36:13 #179
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126952419
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:35 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ja, in je eentje in een donker bos overnachten na deze shit. Goed idee. :P
Blijkbaar is omgeving met mensen en internet enger dan een leeg bos...
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:36:43 #180
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126952445
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:35 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Sowieso dit topic :')
Ik hoop op een eervolle vermelding in het boek :+ En anders is het wat voor beginnend kampeerders :+
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:55:18 #181
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_126953238
Mooi topic deze.
pi_126955796
Even een post zodat ik deze kan terug vinden, erg nieuwsgierig naar hoe het verder zal gaan.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 18:08:31 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_126956067
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:00 schreef CristinaYang het volgende:
Even een post zodat ik deze kan terug vinden, erg nieuwsgierig naar hoe het verder zal gaan.
Best spannend he? :D Benieuwd hoe het TS vanavond vergaat :o
pi_126956098
Ik krijg zo'n neiging om te gaan kijken :(
pi_126956125
Hoe laat gaat het gebeuren?
pi_126956345
Wel vreemd dat hij er zo lang over doet om het verslag van donderdag te plaatsen. Dit is geen waar gebeurd verhaal, puur fictief.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:26:00 #187
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126956663
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:16 schreef Baje het volgende:
Wel vreemd dat hij er zo lang over doet om het verslag van donderdag te plaatsen. Dit is geen waar gebeurd verhaal, puur fictief.
donderdag was gisteren... Ik ben soms ook pas in staat om op maandag te vertellen wat er zaterdag gebeurd is.. (wat ik dan nog weet :+)
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 18:32:39 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_126956890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:26 schreef Burner82 het volgende:

[..]

donderdag was gisteren... Ik ben soms ook pas in staat om op maandag te vertellen wat er zaterdag gebeurd is.. (wat ik dan nog weet :+)
Hij heeft geen tijd gehad om donderdag op te schrijven want hij zou vanmiddag alvast naar de afgesproken plek gaan. Samen met zijn broer de boel verkennen.
pi_126956931
Echt, als ik een auto had was ik heengegaan.
Maar op de fiets is het toch nog dik 15 kilometer dus.
pi_126957165
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:16 schreef Baje het volgende:
Mogelijk ja.
pi_126957211
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mogelijk ja.
Aandachttrekkerij en de mods die er lekker in mee gaan.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:40:43 #192
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126957231
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft geen tijd gehad om donderdag op te schrijven want hij zou vanmiddag alvast naar de afgesproken plek gaan. Samen met zijn broer de boel verkennen.
Buiten het boek-schrijf/aankomend scenario schrijver gedeelte, zal ik vanaf nu beetje serieus reageren. Mocht het een boek en/of film worden, wil ik wel een eervolle vermelding :P (en ik zal niet meer beginnen over topic-voetbal :+)
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 18:42:01 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_126957268
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Buiten het boek-schrijf/aankomend scenario schrijver gedeelte, zal ik vanaf nu beetje serieus reageren. Mocht het een boek en/of film worden, wil ik wel een eervolle vermelding :P (en ik zal niet meer beginnen over topic-voetbal :+)
Deal.
Ach, het was toch even leuk he :P
pi_126957437
Ik denk dat ik van dit verhaal maar eens een boek ga maken ;). Moet TS dit maar niet openbaar maken. Zou grappig zijn als TS serieus een boek schrijft en dit gewoon openbaar maakt.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:49:14 #195
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126957529
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:46 schreef Baje het volgende:
Ik denk dat ik van dit verhaal maar eens een boek ga maken ;). Moet TS dit maar niet openbaar maken. Zou grappig zijn als TS serieus een boek schrijft en dit gewoon openbaar maakt.
Zou niet de eerste zijn :+
pi_126957537
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Aandachttrekkerij en de mods die er lekker in mee gaan.
Niet zo zuur. Ook als dit allemaal fake is vind ik het erg knap in elkaar gezet.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:50:23 #197
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126957566
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Deal.
Ach, het was toch even leuk he :P
Heerlijk O+ maar goed dat ik geen modje ben... Ik zou topic-voetbal tot een kunst verheven :+
pi_126957588
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet zo zuur. Ook als dit allemaal fake is vind ik het erg knap in elkaar gezet.
Ben niet zuur, ik schep er plezier in.
pi_126957722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is een rechter-beenholte, geen linker-knieschijf.

Debunked.

Slotje. :W
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:57:03 #200
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126957807
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit is een rechter-beenholte, geen linker-knieschijf.

Debunked.

Slotje. :W
Debunker debunked... lees ff terug :P
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:57:51 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126957835
neemt ie nu wel of niet een camera mee?
pi_126957943
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:57 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Debunker debunked... lees ff terug :P
Ja, het zou opzich ook een linkerbeen kunnen zijn als hij zich in rare posities wringt om de foto te maken, maar een beenholte gaat nooit een knieschijf worden.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:03:35 #203
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126958105
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, het zou opzich ook een linkerbeen kunnen zijn als hij zich in rare posities wringt om de foto te maken, maar een beenholte gaat nooit een knieschijf worden.
Op die plek gekneusd, doet je knie ook pijn.. eerste waar je dan aan denkt is je knie.. niet zozeer een spier/pees die achter je knie loopt...
Verder zou het voor mij niet zo moeilijk zijn om zo een foto te maken van mijn linker been...
Het is eerder een linkerbeen dan een rechterbeen :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Burner82 op 24-05-2013 19:14:12 ]
pi_126959235
En de kans op een derde been?
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 19:28:58 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_126959285
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:57 schreef theguyver het volgende:
neemt ie nu wel of niet een camera mee?
Lijkt me wel.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:29:40 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126959312
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt me wel.
blair wich gevoel :D awesome :P
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:38:45 #207
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126959655
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

blair wich gevoel :D awesome :P
Alleen in het bos.... en daar is geen internet of mens aanwezig, lijkt me dus goed :P
pi_126960153
Haha wat een spannend verhaal..
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:57:38 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126960407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef Catnip het volgende:
Haha wat een spannend verhaal..
kan niet wachten 21 November 2013 *O*
pi_126960529
ah. ts wordt nog steeds achtervolgd? :7
pi_126962094
Leuk verhaal, alleen jammer dat TS zich veel details voor de geest kan halen in bepaalde situaties eb er probeert op bepaalde momenten grappig te zijn..
Aut viam inveniam, aut faciam.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 21:12:12 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_126964287
quote:
Ik hoop dat ts die tips nog meekrijgt voor hij op pad gaat .
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:13:46 #214
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126964399
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoop dat ts die tips nog meekrijgt voor hij op pad gaat .
Wat is er beter dan een leger van fokkers met camera's.. campingtips, etc... Geen enkele overheidsinstantie kan daar tegenop :P
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 21:16:41 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_126964564
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Wat is er beter dan een leger van fokkers met camera's.. campingtips, etc... Geen enkele overheidsinstantie kan daar tegenop :P
True _O-
pi_126965645
Een lesje "hoe genereer ik aandacht" kan TS (nee, niet jij Lavender) niet ontzegd worden.

Hij is ofwel psychotisch, ofwel onder invloed van drugs of beide.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_126965984
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Een lesje "hoe genereer ik aandacht" kan TS (nee, niet jij Lavender) niet ontzegd worden.

Mijn gok is dat ie gewoon een prachtig verhaal heeft verzonnen..mij maak je niet wijs dat je, nadat je al zo nerveus bent gemaakt, zomaar een nachtje in het bos gaat logeren, alleen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:46:15 #218
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126966162
Of wie weet verzint hij de boel niet en maakt ie een prachtavontuur mee.
pi_126966307
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:46 schreef AppleMartini het volgende:
Of wie weet verzint hij de boel niet en maakt ie een prachtavontuur mee.
Sure. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 21:49:22 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_126966337
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:

Klopt. We hangen allemaal aan zijn lippen. Figuurlijk gesproken dan .

Ik denk nog steeds dat hij met een boek bezig is.
pi_126967594
Of ts is A.F.T.H. van der Heijden :o....?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:12:49 #222
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126967747
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sure. :')
Ja luister, ik vind 'of drugs of psychose' wat bekrompen :') Ik zeg niet dat ik TS geloof :D
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:24:32 #223
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126968321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Ja luister, ik vind 'of drugs of psychose' wat bekrompen :') Ik zeg niet dat ik TS geloof :D
Herkenbaar. Zoals mensen in BNW/TRU: open-minded...(al mag dat niet van echt BNW-ers :+)
pi_126968372
En en en en? TS? Al nieuws? Toe?
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 22:38:30 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_126968988
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:25 schreef Scrummie het volgende:
En en en en? TS? Al nieuws? Toe?
Dat wachten is best slopend he ;(
pi_126969251
P2000 geeft nog niks verontrustends aan...
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 23:08:42 #227
249559 crew  Lavenderr
pi_126970291
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:44 schreef Wopper1 het volgende:
P2000 geeft nog niks verontrustends aan...
En het is al best laat. Als het maar goed is gegaan :o
pi_126971432
TS ligt in een deuk allemaal fokkers op de Heuvelrug.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_126971629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ga kapot hierrrrrrrrr! Ik vind dit net zo spannend als dat ventje met het rotje.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 00:02:22 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_126972581
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ga kapot hierrrrrrrrr! Ik vind dit net zo spannend als dat ventje met het rotje.
Nou, ik lees het morgen wel allemaal.
Tenminste....dat hoop ik :o
pi_126972651
TS had even een twitteraccount moeten aanmaken. Dan konden we hem volgen.
★★★
pi_126973057
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
TS had even een twitteraccount moeten aanmaken. Dan konden we hem volgen.
haha u so funny
pi_126973186
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 00:15 schreef stoereboii het volgende:

[..]

haha u so funny
Hihi. :@ dankuwel. :@

Nu kan ik met een goed gevoel slapen. :z
★★★
  zaterdag 25 mei 2013 @ 01:51:56 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_126975221
Zo schreef ik mijn verhalen ook op de middelbare school. Te gemaakt, jammer.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 02:30:30 #235
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_126975661
quote:
‘ Dankjewel, en ik nam het water aan en dronk het in één grote teug op terwijl ik naar de inmiddels behoorlijke rekening keek.
quote:
Ik pakte mn portemonnaie en smeet snel 50 euro op het bordje. Het is goed zo, sorry voor de overlast wist ik nog even snel uit mn keel uit te krijgen terwijl ik in een stevige pas door liep naar buiten. Kut.. Het regende weer eens.
Wie praat er nou zo _O- Dit is gewoon een leuk verzonnen verhaal, inderdaad voor een boek zo te zien. Wel een hele leuke schrijver ^O^ c_/
pi_126977300
Ik ben benieuwd naar de ontknoping.. Is TS inmiddels ontvoerd door aliens?
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 09:45:43 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_126977815
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 01:51 schreef Harajuku. het volgende:
Zo schreef ik mijn verhalen ook op de middelbare school. Te gemaakt, jammer.
Ja, dat valt mij ook op. Die bijzinnen, dat geromantiseer.

Nu maar weer afwachten waar TS mee komt zometeen, áls hij terugkomt.
We zitten nog op een verslag vanaf donderdag te wachten.
pi_126978053
TS is inmiddels overleden ben ik bang :'(
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 10:12:33 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_126978149
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:06 schreef Dudeweiser het volgende:
TS is inmiddels overleden ben ik bang :'(
Welnee, die komt zo met een paar mooie verhalen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:25:31 #240
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126978378
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij moet nog even wat mooie bijzinnen bedenken...
pi_126978709
TS wordt zo wel wakker.. En niet ergens in het bos, maar gewoon thuis. Hoewel het een prachtige avond was met een mooie volle maan. Geen idee of hij dat van tevoren zo gepland had..
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:48:50 #242
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_126978831
Wtf. :')
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:01:07 #243
402846 Bosbesbos
Keep on smiling
pi_126979102
Wat een spanning en sensasieeeeee! :9
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:01:13 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126979106
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oeh i hope so,
Of TS laat nooit meer wat van zich horen.
en wij maken hier nog 40 topics over aan wat er gebeurt kon zijn die bewuste avond 24-05-2013 :P
pi_126979128
TS is momenteel op een ruimteschip zijn verslag aan het tikken. Daphne, een Zoltron uit het derde DAL-universum, kijkt ondertussen over zijn schouder mee en corrigeert hier en daar foutjes in zinsopbouw en grammatica.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:04:07 #246
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126979167
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:02 schreef deleriouz het volgende:
TS is momenteel op een ruimteschip zijn verslag aan het tikken. Daphne, een Zoltron uit het derde DAL-universum, kijkt ondertussen over zijn schouder mee en corrigeert hier en daar foutjes in zinsopbouw en grammatica.
Lijkt me verstandiger om IN het ruimteschip te gaan zitten ipv erop :+
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 11:17:34 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_126979415
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:25 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Hij moet nog even wat mooie bijzinnen bedenken...
Nou, dan maar even wat andere dingetjes doen, het kan nog wel even duren ..
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:35:14 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126979830
iemand een pm sturen naar de ts?

:)
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:02 schreef deleriouz het volgende:
pi_126980882
Dit voelt niet goed :{w ..
pi_126980974
Maareh, van wie was TS eigenlijk de kloon? Kan een mod dat niet nakijken? Of had ie zich zo goed verborgen met al die proxies van hem?
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 12:20:11 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_126981018
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, van wie was TS eigenlijk de kloon? Kan een mod dat niet nakijken? Of had ie zich zo goed verborgen met al die proxies van hem?
Geen idee, en nee, dat kan een mod niet :N
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 12:20:59 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_126981039
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:15 schreef Wopper1 het volgende:
Dit voelt niet goed :{w ..
Joh hij ligt nog lekker te dromen in zijn bedje. Met Daphne als hij een beetje mazzel heeft *;
pi_126981129
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat TS ons zo lang in spanning laat. :N
De hele nachts bezorgd geweest en bijna niet kunnen slapen omdat ik steeds aan hem moest denken. ;(

Laat eens van je horen TS!
★★★
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:25:25 #254
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126981161
Misschien is Ts opgepakt door de geheime dienst of zo.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:31:55 #255
391606 AF_
AltijdKapot
pi_126981379
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Scrummie het volgende:
TS zal toch zich via een computer zich aangemeld moeten hebben aangezien dat op de mobiele site onmogelijk is
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
pi_126981654
niemand daar op de veluwe te bekennnen
<<Overwin de vrek met vrijgevigheid, overwin de leugenaar met de waarheid>>
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 13:19:21 #257
249559 crew  Lavenderr
pi_126982997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef Mlein0 het volgende:
niemand daar op de veluwe te bekennnen
Ben jij daar geweest gisteren?
pi_126986651
Nog steeds niks?
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 15:11:11 #259
249559 crew  Lavenderr
pi_126986794
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Wopper1 het volgende:
Nog steeds niks?
Nope. Het blijft angstig stil :{
pi_126986990
Dus tijd voor zoektochten naar TS in dat gebied? Terwijl hij zelf op vakantie is :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 15:19:52 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_126987035
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
Dus tijd voor zoektochten naar TS in dat gebied? Terwijl hij zelf op vakantie is :')
Hij zit lekker op de camping. Zich rot te lachen om ons :D .
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:37:06 #262
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_126987567
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 15:37:29 #263
388664 crew  Dotteke
pi_126987578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De ontknoping komt vast als jij in Spanje zit :P
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 15:39:55 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_126987656
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]

De ontknoping komt vast als jij in Spanje zit :P
;(
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:14:29 #265
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_126988664
had de ts niet gepost dat als alles goed ging hij vandaag in rotterdam was ? kan ik mij vaag herinneren van ergens zijn posts
pi_126988731
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
had de ts niet gepost dat als alles goed ging hij vandaag in rotterdam was ? kan ik mij vaag herinneren van ergens zijn posts
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:03 schreef weswiladvies het volgende:

[..]

Vind ik een heel vet idee; tot wanneer zijn deze in de aanbieding?

Als het mee zit en vanavond alles goed gaat dan ga ik zaterdag naar rotterdam voor een paar dagen, misschien dat ik langs een kruidvat kan onderweg.
★★★
pi_126988753
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
Yep, voor een paar dagen. Ik ben inmiddels bij de Sallandse heuvelrug geweest.. Laat ik het zo zeggen: Ik denk niet dat TS in Rotterdam zit.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:22:17 #268
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_126988871
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Yep, voor een paar dagen. Ik ben inmiddels bij de Sallandse heuvelrug geweest.. Laat ik het zo zeggen: Ik denk niet dat TS in Rotterdam zit.
Serieus ? _O-

Hoe dat dan? open graven ? :') ;(
pi_126988910
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:22 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Serieus ? _O-

Hoe dat dan? open graven ? :') ;(
Ik kan er niks over zeggen verder. Politie is er bij gehaald in elk geval.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:25:05 #270
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_126988948
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

So hope you're kidding :')
pi_126989045
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij bent de broer van TS en moet het verhaal verder schrijven?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:32:52 #272
249559 crew  Lavenderr
pi_126989140
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wow :o
pi_126989239
Weten we gelijk van wie weswiladvies de kloon is/was. :X
★★★
pi_126989307
OMG. Kijk nu op NU.nl.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:38:44 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_126989361
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:37 schreef Baje het volgende:
OMG. Kijk nu op NU.nl.
deze ?
http://www.nu.nl/binnenla(...)keerwachter-mee.html
pi_126989388
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:37 schreef Baje het volgende:
OMG. Kijk nu op NU.nl.
Niets te zien.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:41:50 #277
388664 crew  Dotteke
pi_126989447
quote:
Denk het niet is een man uit Putten!!! :D
Het neemt wel angstige vormen aan zo, wat zal er gebeurd zijn???
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:43:08 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_126989485
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Denk het niet is een man uit Putten!!! :D
Het neemt wel angstige vormen aan zo, wat zal er gebeurd zijn???
Putten ligt toch op de Veluwe? En wie zegt dat die man een inwoner van Putten was? Kan een bezoeker zijn :Y
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 17:02:29 #279
388664 crew  Dotteke
pi_126990136
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Putten ligt toch op de Veluwe? En wie zegt dat die man een inwoner van Putten was? Kan een bezoeker zijn :Y
Ligt bij Ermelo in de buurt, niet bij Enschede in de buurt!
Maar goed je weet het niet he, het kan,.............. het kan niet.......... blijft afwachten :D
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 17:06:52 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_126990252
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ligt bij Ermelo in de buurt, niet bij Enschede in de buurt!
Maar goed je weet het niet he, het kan,.............. het kan niet.......... blijft afwachten :D
Oh, ik begreep dat hij naar de veluwe zou gaan. Nou ja, we wachten gewoon af, tenzij Scrummie er meer vanaf weet en hij ons wat meer kan vertellen 8-)
pi_126990395
Sorry, ik kan echt niet meer vertellen op het moment. Had er alleen nooit heen moeten gaan. TS sprak de waarheid, dat kan ik wel stellen.
pi_126990513
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, ik kan echt niet meer vertellen op het moment. Had er alleen nooit heen moeten gaan. TS sprak de waarheid, dat kan ik wel stellen.
zijn keel doorgesneden door de duistere man in de auto? of ben je interessant aan het doen?
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 17:18:44 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_126990600
quote:
Iets kun je toch wel vertellen? Of ben je zelf ook in gevaar? :o
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:26:55 #284
363061 Aarsvijand
Promise that I'm gonna tr
pi_126990813
quote:
En waarom zou je dat niet kunnen vertellen dan?
But I never meant to hurt you
I know it's time that I learned to
Treat the people I love like I wanna be loved
This is a lesson learned
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:27:15 #285
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_126990827
quote:
Vertel dan meer :')

Verkapte tvp :')
pi_126990842
Scrummie wil ook even aandacht
pi_126990901
Verdomme wat een plotwending :')
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:32:14 #288
363061 Aarsvijand
pi_126990983
Ik geloof trouwens vrij weinig van het verhaal.

- Niemand zou in zo'n geval het op die deze manier opschrijven in geuren en kleuren.
Heeft niets te maken met de leesbaarheid of inleving voor ons, wat hij ons wil doen laten geloven.

- Ik wil wel een nieuwe foto zien van zijn blauwe plek met datum van vandaag op papier geschreven.
- Foto van de auto onder de modder die we nog zouden krijgen.

Het is een erg leuk verhaal om te volgen, maar no way dat dit echt is.
This is a lesson learned
pi_126991064
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef Aarsvijand het volgende:

- Niemand zou in zo'n geval het op die deze manier opschrijven in geuren en kleuren.
Heeft niets te maken met de leesbaarheid of inleving voor ons, wat hij ons wil doen laten geloven.

- Ik wil wel een nieuwe foto zien van zijn blauwe plek met datum van vandaag op papier geschreven.
- Foto van de auto onder de modder die we nog zouden krijgen.

hoewel ik hier niet veel post, heb ik afgelopen week wel al elke post gelezen. of het echt is of niet, het houdt me wel bezig. ^O^
pi_126991131
quote:

Inderdaad.

Alsof iemand die in zo'n situatie zit zoveel tijd neemt voor het opschrijven van een verhaal. ;) Dan heb je echt wel andere dingen aan je hoofd.
★★★
pi_126991180
quote:

Weswiladvies heeft eerder aangegeven waarom hij zo schrijft.
quote:
[quote]

Ik heb het vermoeden dat Wes in elk geval de waarheid denkt te spreken. Maar ik heb teveel ervaring met schizofrenen en mensen met randpsychosen om te geloven dat de waarheid van Wes hetzelfde is als de waarheid van de rest van de bevolking.

En mensen die denken dat Scrummie meer weet --> :') _
Extremistisch gematigd.
pi_126991185
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Inderdaad.

Alsof iemand die in zo'n situatie zit zoveel tijd neemt voor het opschrijven van een verhaal. ;) Dan heb je echt wel andere dingen aan je hoofd.
Dit wel idd. Ook vind ik het raar dat TS deze week ging afstappen op een man die ook in dat café of wat dan ook zat, en na een kwartier had hij een lap tekst in elkaar gezet waarin een halfuur aan emoties verwerkt stonden...
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:40:04 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126991187
amber alert?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:41:01 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126991209
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:39 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Dit wel idd. Ook vind ik het raar dat TS deze week ging afstappen op een man die ook in dat café of wat dan ook zat, en na een kwartier had hij een lap tekst in elkaar gezet waarin een halfuur aan emoties verwerkt stonden...
op holland casino heeft hij geen namen genoemd van cafe's of iets of wel?
pi_126991218
Maar er zijn dus serieus mensen die twijfelen of dit echt of nep is :D . Dat had ik niet verwacht.
★★★
pi_126991298
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar er zijn dus serieus mensen die twijfelen of dit echt of nep is :D . Dat had ik niet verwacht.
Dit is wel BNW he. Je hebt hier hetzelfde volk als in TRU :')
Extremistisch gematigd.
pi_126991299
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:39 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Zie post 91 en 95 in eerste topic.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:44:06 #298
363061 Aarsvijand
pi_126991304
Komt ook nog bij dat hij het verhaal over de achtervolging hier neer kalkt en vervolgens zegt dat er die avond nog meer gebeurd is.

Als je zoiets echt meemaakt typ je alles uit lijkt mij. Dan stop je niet halverwege om te melden dat de rest (na een kort verblijf in Rotterdam) later komt. Maar dat is natuurlijk om het spannend te houden he.

Waarom zou je sowieso vermelden dat je naar Rotterdam gaat als je denkt dat iemand je volgt?
Oke, de locatie kan nep zijn, maar toch..

Ook omschrijft hij hier in wat voor merk en kleur auto hij rijdt.
Als je wil dat ze deze posts kunnen linken aan je persoon moet je dat vooral doen ja ;(

Imo genoeg reden om te denken dat hij gewoon een hele goed gevulde duim heeft waar hij af en toe aan likt.
This is a lesson learned
pi_126991342
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

op holland casino heeft hij geen namen genoemd van cafe's of iets of wel?
Nee, maar dat bedoelde ik ook niet. :)
pi_126991437
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:27 schreef Djibril het volgende:
Scrummie wil ook even aandacht
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:50:46 #301
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126991511
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:45 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Nee, maar dat bedoelde ik ook niet. :)
i know maar woon in enschede en ga straks cafe in :P misschien valt er iets uit te vissen :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')