Daarom heb ik hem maar weer 'thuis'gehaald.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef illusions het volgende:
Ja, dat dit topic naar 3 verschillende forums gaat en vervolgens gesloten wordt in KLB is natuurlijk niet de bedoeling, zo kunnen we het einde van dit smakelijke sprookje nooit meemaken.
Ik hoop dat we TS niet kwijt zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem maar weer 'thuis'gehaald.
Ben ook benieuwd hoe zijn dag verlopen is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik hoop dat we TS niet kwijt zijn.
Ach, met mensen van DEF zit TS wel goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef hollandFTW het volgende:
Gewoon er naar toe gaan, wie weet wat het oplevert. Maar zorg wel dat je backup hebt. We moeten natuurlijk wel weten hoe het afloopt
Ik zeg van de postzegels afblijven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Wopper1 het volgende:
Mensen die continue weer over een psychose beginnen waar TS last van zou hebben.
Hij heeft foto's laten zien, en is zeer helder. En menig poster heeft geen enkel idee wat een psychose exact inhoudt (en vooral zo houden).
Wat is nu je plan? Morgen naar de veluwe of morgen niet naar de veluwe en op deze manier door blijven gaan (waar je uiteindelijk aan ten onder zal gaan, want dit houdt geen mens vol)?
Naar de politie gaan is in mijn ogen geen keuze, aangezien er geen strafbare feiten zijn gepleegd (tot dusver), en zij kunnen überhaupt niks voor je betekenen.
Niet aan likken . In geen gevalquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zeg van de postzegels afblijven.
We hoopten dat de mannen in VBL met goede adviezen zouden komen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef AF_ het volgende:
Vanwaar eigenlijk dat dit topic in vbl stond?
Nou, ik kan wel een paar dingen noemen hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar kunnen we dan nog WEL aan likken verdikkie
weet je wel hoe lekker postzegel likken isquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar kunnen we dan nog WEL aan likken verdikkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Als je het maar bij 1 blaadje houd dan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet je wel hoe lekker postzegel likken isals ik er met 1 begonnen heb maak ik zo het hele blaadje op
uit jouw mond klinkt dat zo perversquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je het maar bij 1 blaadje houd dan!
Misschien is hij al het gebagger een beetje zat?quote:
Zou kunnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is hij al het gebagger een beetje zat?
Dan nog, geef hem een kans.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
Zou kunnen.
Aan de andere kant twijfel ik nog steeds of het niet een opzet voor een boek is.
quote:Ongeluk op B54 bij Enschede
Op de Duitse autoweg B54 in het verlengde van de N35 bij Enschede is een eenzijdig auto-ongeluk gebeurd. De bestuurder is vermoedelijk onwel geworden maar is nog niet met zekerheid te stellen. Er heeft zich ook een getuige gemeld, een vrouw van 84 die aan de weg haar hond aan het uitlaten was. Die meld dat de auto van de weg af is geduwd door een snel passerende auto met geblindeerde ruiten. De politie onderzoekt het verhaal van de vrouw maar wacht ook autopsie af van de inmiddels overleden bestuurder, 27 jaar. Gevonden bij het lichaam van de jongeman waren alleen een mobiel en laptop.
Mee eens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog, geef hem een kans.
Het heeft wmb zeker raakvlakken met waar dit subforum voor staat en er worden af en toe interessante links gepost waardoor je je weer verder in zaken kunt verdiepen.
TS misschien het topic kwijt.. of is verder onder ander account meen dat hij een andere gebruikernaam hiervoor had aangemaakt?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
TS misschien het topic kwijt.. of is verder onder ander account meen dat hij een andere gebruikernaam hiervoor had aangemaakt?
Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
TS misschien het topic kwijt.. of is verder onder ander account meen dat hij een andere gebruikernaam hiervoor had aangemaakt?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet je wel hoe lekker postzegel likken isals ik er met 1 begonnen heb maak ik zo het hele blaadje op
IK moet eerlijk bekennen dat ik het ook allemaal flink vaag opgeschreven heb... Maarja ik houd jullie up - to datequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef Scrummie het volgende:
Juist na die lap tekst heb ik het idee dat je een leuk verhaaltje aan het maken bent, qua schrijfstijl, maar ondertussen er genoeg spel en zinsopbouw fouten in maken dat het geloofwaardig lijkt.
Maar; zo niet, respect dat je komt posten. En sterkte. Film volgende keer wat, maak foto's van die gasten, die auto's, etc.
Ik heb het gezien, moet zeggen dat ik niet op wat random fokkers / onbekenden zit te wachten en wie weet waar die dan weer vandaan komen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ga er niet alleen op af TS. Neem een paar mensen mee. Er boden zich hier al mensen aan om mee te gaan.
Maar je komt dus uit Enschede? Waar dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:45 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
IK moet eerlijk bekennen dat ik het ook allemaal flink vaag opgeschreven heb... Maarja ik houd jullie up - to date
Ik woon er vlakbij in de buurt, klein kwartiertje rijden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar je komt dus uit Enschede? Waar dan?
Slim! Ga er gelijk een kopen vandaag!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:54 schreef fathank het volgende:
Zorg dat je een noodhamer in de auto hebt. Als je weer achtervolgd wordt en je wil ze confronteren tik je gewoon t ruitje in.
Sowieso wel verstandig om zo'n ding in de auto te hebben. Altijd binnen handbereik in de auto monteren. En neem er een waarmee je ook je gordel door kunt snijden, wel zo handig als je onverhoopt op de kop in een greppel belandt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Slim! Ga er gelijk een kopen vandaag!
Wel contact betalen he: http://nos.nl/artikel/510(...)ngedrag-klanten.htmlquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Slim! Ga er gelijk een kopen vandaag!
Dit hoorde ik vandaag op de radio ja, bizar eigenlijk. We worden steeds meer gevolgd en bekeken, anonimiteit behoort binnenkort tot een schim uit het verleden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel contact betalen he: http://nos.nl/artikel/510(...)ngedrag-klanten.html
Dude waar is dat precies?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:07 schreef weswiladvies het volgende:
Hallo bnw-ers.
Sorry dat ik niet zo veel online ben om alles en iedereen te beantwoorden, Ik leef momenteel in een nogal sociaal isolement. Ik heb mijn telefoon amper bij me, alleen voor echte noodgevallen. Momenteel ben ik weer even een uurtje of wat online.
Zoals een user hierboven al opmerkte dat ik er misschien niet was omdat ik het trollen zat was. Ik moet toegeven dat het niet fijn is om niet gelooft te worden maar ik snap verschrikkelijk goed dat niemand dit ‘verhaal’ gelooft, voor dat dit mij overkwam had ik net zo hard mee gedaan met mij als TS uit te lachen en als psychisch geval af te schilderen. Helaas zit ik nu wel met de problemen en ben ik een aantal users hier heel dankbaar dat hun mij goede tips geven en daadwerkelijk proberen te helpen. Hun zijn degene die me er doorheen slepen, de reden waarom ik het allemaal nog best wel trek op het constante angst gevoel na dat ik in de gaten gehouden wordt.
Bij deze dus een bedankje aan deze users. Jullie zijn echt helemaal top en blijf aub meehelpen, vooral Tingo enorm bedankt, ik heb echt wat aan je man. Als dit allemaal over is dan zou ik je graag op een biertje trakteren.
Ook heb ik in het topic gelezen dat mensen denken dat het hier over een film gaat of dat ik een boek aan het schrijven ben, ik moet zeggen dat ik dit een gigantisch compliment vind.. Misschien moet ik er maar eens aan beginnen, ik ben inmiddels een dagboek aan het bij houden als extra-tje op het dossier dat eerder werd aangeraden, wie weet dat ik als alles goed afloopt (daar ga ik wel van uit) ik eens kan kijken of ik wat luchtigers kas schrijven haha.
Ook had ik beloofd jullie up-to date te houden, ik moet bekennen dat het een bewogen anderhalve dag geweest zijn sinds ik hier het laatst gepost heb; ik zal beginnen bij het moment dat ik weg ging.
Ik klapte mijn laptop met een smak dicht en propte hem nogal onhandig in mijn tas.Het meisje achter de bar had me goed in de gaten gehouden en kwam gelijk met de rekening aan gelopen en een glaasje water.
‘ Hier, voor de schrik zei ze liefelijk tegen me ‘
‘ Dankjewel, en ik nam het water aan en dronk het in één grote teug op terwijl ik naar de inmiddels behoorlijke rekening keek. 44.90 voor een paar bakkies en een broodje. Ik pakte mn portemonnaie en smeet snel 50 euro op het bordje. ‘ Het is goed zo, sorry voor de overlast’ wist ik nog even snel uit m’n keel uit te krijgen terwijl ik in een stevige pas door liep naar buiten. Kut.. Het regende weer eens. In een kleine sprint ging ik naar mijn auto die een paar straten verder stond.
Tijdens het sprintje raasden de gedachten door mijn hoofd, maar een ding was zeker. Ik zou en moest voor het eind van de dag wat bedenken, ik had een plan nodig waarmee ik zeker kon weten of iemand me volgde of niet. Al snel dacht ik aan de vele films die ik gezien heb over de jaren. Wat zou een actieheld in deze situatie doen; Hij zou de confrontatie met ze aan gaan, maar dat is iets wat ik niet durfde... Er moest iets slimmers bedacht worden.
Terwijl ik in de verte de door de regen glimmende zwarte peugeot 206 zag staan welke ik mijn auto mag noemen kwam een idee mij te boven.
Ik zou ze kwijt rijden, elke rotonde die ik tegen kom ga ik drie keer nemen, met opzet door het rood rijden, eenrichtingswegen inslaan, de hele mikmak om te zien of iemand anders het zelfde zou doen.
Eenmaal aangekomen bij de auto keek ik stiekem, en zo voorzichtig en nonchalant mogelijk nog even door het raam naar mijn achterbank. Waarom ik het deed weet ik niet maar ik had een voorgevoel dat er iets (of iemand) kon liggen. Gelukkig zag ik alleen de lege lederen bank en de lege fles cola die ik er ooit weggemoffeld had voor het geval dat ik ooit moest pissen en nergens kon stoppen.
Ik stapte rustig de auto in en deed alles zo rustig mogelijk, in de hoop om iets te zien gebeuren. Terwijl ik mijn sleutel in het contact steek en deze een kwartslag draai valt me iets op. Een donkergroene volkswagen passaat staat drie autos verder stil met de lichten uit en er zitten twee mannen in, een van de mannen met lang blond haar zat op de bijrijders stoel en de andere met een typisch net niet kaalgeschoren hoofd. Het was misschien een vergissing maar ik zou zweren dat ze beiden naar me zaten te kijken.
Ik speel het slim dacht ik, ik deed mijn raampje open en griste snel een pakje sigareten van het dashboard af. Ik deed de sigaret in mijn mond en ging op zoek naar een aansteker. Mijn idee hier achter was simpel, ik doe net of ik rook terwijl ik hun in de gaten houd.
Slim was het helaas niet. Door de naar binnen slaande regen was de sigaret inmiddels zeik nat geworden en was hem nog aansteken zo nuttig als wesley sneijder met een jojo (Hoi VBL, ik vergat jullie bijna)
Tijd om mijzelf te vermannen, ik startte de auto en keek ze nog even aan. Pats, gelijk sprongen ook bij hun de lichten aan. Mijn hart zakte even naar mijn anus en linea recta terug naar mijn keel. Half verstijfd wist ik dat dit mijn moment was, het moment voor een beetje zekerheid.
Ik reed de auto uit het parkeervak en gaf even flink gas. Opgelucht zag ik dat de auto er niet aan kwam, het zal allemaal wel toeval zijn geweest bedacht ik mij... Gelijk schoot er nog een andere gedachten door mijn hoofd... Ben ik echt aan het lijden aan waanideeen of lijkt het alleen maar zo.
Een klein kwartiertje later reed ik inmiddels op de snelweg terug naar huis, nog steeds in gedachten bij de groene passaat, ik keek opvallend veel in mijn spiegels en was eigenlijk helemaal niet bezig met wat er op de weg gebeurde. Ik besloot dat ik mijn geluk eens uit ging proberen en reed de eerste de beste afslag af om te kijken of iemand mij achterna ging. In totaal gingen er vijf autos naar beneden de afrit af, maar ik besloot om verder te kijken en maakte gelijk een scherpe bocht naar links, zo de snelweg weer op. De mensen achter mij toeterde een paar keer en toen ik naar binnen keek zag ik een jongen niet veel ouder dan mijzelf zijn middelvinger naar me opsteken... Lekker belangrijk dacht ik en trapte gelijk het gas in, maar godverdomme wat zie ik in mijn achteruitkijk spiegel.. Een zwarte auto, ik gok dat het een volvo of iets was aan de gril te zien, maakt dezelfde manouvre als ik zelf maakte en zat voor ik het wist al weer achter mijn staart aan.
Honderden gedachten gingen door mijn hoofd heen. Wat is dit, wat zal ik doen, flink gassen of misschien juist rustig rijden... Het kan zomaar een undercover-neus zijn die mij zo aan de kant van de weg zet.. KAN HET NOG TOEVAL ZIJN?, gelijk besloot ik dat dit onmogelijk was.Fuck it als het de kit was! Het is het risico waard om wat zekerheid te krijgen.Ik zou en moest wegkomen... maar, wat als dit niet lukte..wat zou ik dan doen. Zover was mijn plan nog niet gekomen. Zou ik naar huis rijden en hier met een groot koksmes naar buiten rennen naar de auto die achter me rijd? Wat moet de buurt dan wel niet denken?
Nee ik had het, dit zou ik doen. Ik zou naar een open gebied rijden, zat landwegen hier. ALS ze mij dan nog achterna zitten stop ik de auto en ren ik gewoon op ze af, en ga verhaal halen. Dit zal en moet vandaag stoppen.
Achteraf gedacht was dit geen slim idee met alle dingen die hadden kunnen gebeuren, maar achteraf is dat altijd makkelijk gezegd, ik was dit gevoel zat. Mijn gevoelens van ontwetendheid en onzekerheid hadden inmiddels plaats gemaakt voor adrenaline en pure agressie. Zo opgefokt als nu had ik mij nog nooit gevoeld. Het voelde als dat ik de gehele wereld aan kan. In films zie je vaak bij grote veldslagen een man op een paard zijn troepen aanschreeuwen en motiveren.
Zo voelde ik mij, als een man op een paard met een leger achter mij aan, klaar om de strijd aan te gaan en deze kosten wat het kost te overwinnen.
Ik schakelde een versnelling terug en trapte het gas flink in. Met ware afro-jack snelheden reed ik daar dan,op zoek naar een stuk open land in de verte met hopelijk een smal weggetje waar ik ze te slim kon afzijn.. Hoe verder ik reed, hoe sneller ik ging rijden, hoe meer mijn lichaam ging schudden van de adrenaline. Ik stond er letterlijk stijf van en kon niet wachten om verhaal te gaan halen.Constant kijk ik in de achteruitkijk spiegel en zag dat de auto steeds dichterbij kwam, het was zeker voor me, OF ik ging nu mijn rijbewijs kwijtraken omdat dit de politie is, OF het zijn mensen die iets van me willen. Ik zie geen blauwe knipperende lichten dus voor mij was het al duidelijk.
Al snel kwam ik op een stuk wat leek op platteland, zowel links als rechts zag ik niets meer dan groene velden met hier en daar een slootje ertussen en een zandpaadje. Hier moest ik zijn!
Ik pakte de eerste afslag die ik zag en de zwarte volvo volgde al snel.
Na slechts een paar honderd meter zag ik al dat er een dorp begon, en met dik 120km pu reed ik de dorpsgrens binnen. Ik besloot een flink stuk af te remmen, hier zoekend naar een mooi inhammetje waar ik in kan duiken. Eindelijk zou ik mijn antworden krijgen.
Na nog geen 500mtr na deze gedachten zag ik hem dan, het perfecte paadje. Onverhard met aan beide kanten een sloot, ik schoot er snel in en gaf flink gas, door de regen was het pad flink glad geworden en ik voelde mijn banden wegglippen door de natte modderige substantie waar slechts de stenen die er verdwaald in liggen mij van grip voorzien. Ik had het mij anders voorgesteld, ik zag in mijn gedachten kwamen er dikke stofwolken in welke ik me kon verschuilen en a-la the transporter met een dikke drift de auto 90 graden kon draaien om zo de personen achter mij te verwarren.
Niet daarvan was werkelijkheid maar, als je zo stijf van de adrenaline staat dan beeld je je de mooiste scenarios in. Nee in plaats daarvan reed ik nu op een modderige weg waar ik amper grip had, laat staan mijn auto goed op de weg kon houden... maar het grote doel was bereikt.
Ik remde abrubt af in de hoop de opkomende auto te stoppen. Mijn inmiddels door de modder bruin geworden 206 schoot nog een flink stuk door en kwam uiteindelijk tot stilstand.Snel gooide ik mijn deur open en rende op de auto achter mij af. Ik hoorde het krassende geluid van de remmende bolide op het grind al van ver komen. Hij remde veel te laat! In een split seconde moet ik beslissen, of ik duik snel weg of ik laat de auto mij vol raken.
Sommige mensen zeggen dat je leven je voorbij flits op een moment waar je een snelle keuze moet maken in een gevaarlijke situatie, niets is minder waar. In de kleine drie seconden die ik ongeveer had schoten er beelden van mijn ouders en broer door mijn hoofd, en de grote vraag.. Hoe ben ik hier in beland, tergelijk besluit ik om naar links te gaan, de kant waar mijn auto staat.
Terwijl ik naar de zijkant spring voel ik een scherpe pijn in mij linker been boven op de knieschijf, en ik hoor een voor mij onbekend geluid, ik kan het het beste omschrijven als een keiharde doffe klap die je krijgt als iemand je hard op je rug slaat.
Ik val op de grond en zie de auto in alle macht het gras en riet in rijden naast de sloot. De auto staat inmiddels stil op een kleine afstand en ik probeer op te staan. Met alle kracht die ik probeer te zetten krijg ik amper mijn linker been omhoog maar sta inmiddels wel. De zwart-bruine volvo v80 staat midden op het pad, op nog geen 20 meter van mij auto. Ik wil een sprint trekken maar zak door mijn linker been, daar lig ik weer, in de modder, zo snel als ik kan probeer ik op te staan en loop al mankend naar de auto toe. Ik ben er bijna, nog 5 meter en ik kan hem aanraken, nu nog maar 2, 1.
Ik pak het het handvat van de auto beet en probeer het portier open te maken. Uiteraard.. portier op slot. Ik kijk naar binnen in de auto en zie de man mij aanstaren, met zijn donker getekende gezicht en zwarte randen onder de ogen, duidelijk geschrokken van wat zich net op de verlaten landweg heeft plaats gevonden.Ik schat hem rond de 30 jaar, zwarte korte haren die naar voor gekamd zitten. In de kleine seconde dat wij elkaar aankijken draait hij zich helemaal naar mij toe en hij haalt zijn wijsvinger en middelvinger in een vloeiende motie langs zijn keel. Ik doe mijn ogen dicht en probeer nog een laatste keer aan het handvat te trekken, op dat moment hoor ik de motor van de auto geluid maken en ik hoor de banden spinnen in de modder. Nog voor ik het door heb rijd de auto met een flinke snelheid weg.
Ik laat mijzelf op de grond vallen en ga rustig zitten, de adrenaline is uitgewerkt en ik voel me kutter dan ooit. Niet alleen fysiek omdat m’n knie in diggelen ligt, maar ook omdat ik nu nog geen antwoorden heb en ik als de dood ben voor de man met de intimiderende blik.
Na een klein kwartiertje sobben in de regen besluit ik om maar naar huis te gaan, het zal wel over zijn voor vandaag. Op de terugreis is er verder niets gebeurd, en ook thuis heb ik niets buiten het extraordinaire gezien. Al bewapend met een mes naast mijn bed ben ik op aanraden van FOK,the game gaan kijken. Ik moet zeggen dat ik het een goede film vond, en zoals users al aangaven kwamen er wat dingen mij wel bekend voor in de oren.. alja eigenlijk lieg ik dat, maar ik kon me goed inleven hoe iemand bepaalde links tussen mijn probleem en die film kan leggen.Helaas ben ik binnenkort niet jarig en bezit ik geen aanzienlijke bedragen op mijn rekening dat ik die opties openhoud dat dit slechts een nieuw verrasingsfeestje is.
Ik ga maar slapen. Tot morgen.
Tot zover de woensdagmiddag. Donderdag (gister) moet ik nog even uittypen voor jullie maar na deze lap text heb ik eigenlijk geen zin meer en beleef ik alles van gister weer opnieuw. Ik zal kijken of dat nog voor de avond lukt maar ik beloof niets. Ik blijf nu nog wel even online on even mee te lezen in dit topic.
voor de mensen die zich afvragen of ik vanavond nog ga, het antwoord daarop is ja, ik ga vanavond de confrontatie met de groep internethelden aan om te kijken wat hun hebben te zeggen, inmiddels zit ik er toch veel te diep in..
Ik heb haar nog een paar keer gesmst en krijg totaal geen contact meer. Het laatste contact was wat er in de OP te lezen stond.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Maar, heb je nog contact gehad met Daphne?
Wat was het IRC kanaal dan? En de server?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:32 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Ik heb haar nog een paar keer gesmst en krijg totaal geen contact meer. Het laatste contact was wat er in de OP te lezen stond.
Ook de andere nummers heb ik nog gesmst, maar ook hier heb ik geen antwoord op gehad. De IRC waar ik eerst op inlogde bestaat niet meer en krijg gelijk @rechten bij binnenkomst.
Bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dude waar is dat precies?
Waar je vanaaf heen gaat, ik heb alles een beetje oppervlakkig gevolgd en if you need backup..
Stuur ff pm ik gaat wel ff mee![]()
Krijg je een pilsje om je zenuwen beetje in bedwang te houden. en ik zou niet met de auto gaan als ik dit zo lees
Dit zijn details die ik hier niet wil plaatsen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat was het IRC kanaal dan? En de server?
Waarom niet dan? Zou je nog andere dingen als bewijs kunnen plaatsen. Heb je je auto bijvoorbeeld al gewassen? Zo niet, plaats dan een foto van je auto die onder de modder zit. En van je kapotte knie, dan heb je mij wel overtuigd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:48 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Dit zijn details die ik hier niet wil plaatsen.
Het ip adres van de server zelf tracede iig terug naar zweden, dus daar had ik geen kut aan.
Het kanaal was een lange code in de trend van #A342AfdsVb3 (random getypt)
Is me te ver fietsen kerel sorry.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:45 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod
Ik heb inmiddels mijn oudere broer in vertrouwen genomen en hij gaat vanavond mee. Het plan is dat we naar de afgesproken plek gaan (Als ik deze goed heb weten te ontcijferen.. daar ga ik wel van uit) dan ligt deze op een pad aan de sallandse heuvelrug.
Ik zit er aan te denken om dadelijk alvast met mijn broer een kijkje te gaan nemen nu het nog licht is, je weet het maar nooit.
Voor vanavond hebben we besloten om het gebruikelijke steek en slag spul mee te nemen in de auto en er voor te zorgen dat we meerdere zaklampen hebben.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Zou je nog andere dingen als bewijs kunnen plaatsen. Heb je je auto bijvoorbeeld al gewassen? Zo niet, plaats dan een foto van je auto die onder de modder zit. En van je kapotte knie, dan heb je mij wel overtuigd.
Torrent bestand aan maken en uploadenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:58 schreef Scrummie het volgende:
Verdorie, je bent wel goed bezig. Foto heeft ook geen extra data zo te zien dus ik kan je nog steeds niet debunken. Neem vanavond alles op ofzo, en als je veilig terug komt, maak 6 kopieën van die band (als er mensen op staan), en verspreid die over verschillende locaties.
het wachten is op het einde van het plot dan kunnen we beginnen aan de filmquote:
Maar dat is een rechterbeen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik gister avond gemaakt toen ik op bed zat (stiekem had ik de vraag ernaar wel verwacht)
Ik zal vanavond ook even een foto van de auto maken.
Busted.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dat is een rechterbeen?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dat is een rechterbeen?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef maartend het volgende:
Rechterbeen, einde topic.
Jammer, was wel leuk gebracht.
quote:
Alleen krijg je die niet zo plat en knieschijf lijkt dan net anders te zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]draai je linkerbeen eens een kwartslag naar rechts
dan kan je precies hetzelfde zitten.
anatomie jongens..
Mja, elk lichaam is toch anders joh..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef maartend het volgende:
[..]
Alleen krijg je die niet zo plat en knieschijf lijkt dan net anders te zitten.
Dat is dat wel een zeer oncomfortabele houding.. En lag ie dan half uit bed?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]draai je linkerbeen eens een kwartslag naar rechts
dan kan je precies hetzelfde zitten.
anatomie jongens..
Waar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
Je ziet zelfs een stukje van het rechterbeen nog op de foto.
Dat zie ik dan weer niet, waar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
Je ziet zelfs een stukje van het rechterbeen nog op de foto.
Kan, hij moet zijn been natuurlijk wel zo draaien dat de blauwe plek op zn been te zien is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is dat wel een zeer oncomfortabele houding.. En lag ie dan half uit bed?
Moet je niet aan mij vragenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is dat wel een zeer oncomfortabele houding.. En lag ie dan half uit bed?
Je moet dit zittend met gestrekt been of liggend proberen. Gaat net wat anders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen
ik zit hier op een bureau stoel en kan dezelfde pose maken... dusja
Dus hij draait zijn gewonde poot, en wel zo plat dat het een rechterbeen lijkt, en dat ook nog eens aan de rechterkant van het bed, zodat hij er met de rest van zijn lijf naast zou moeten liggen, tewijl dat been er toch ontspannen bij ligt. Dat is iemand met een wonderlijke anatomie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan, hij moet zijn been natuurlijk wel zo draaien dat de blauwe plek op zn been te zien is.
Kijk ff boven jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus hij draait zijn gewonde poot, en wel zo plat dat het een rechterbeen lijkt, en dat ook nog eens aan de rechterkant van het bed, zodat hij er met de rest van zijn lijf naast zou moeten liggen, tewijl dat been er toch ontspannen bij ligt. Dat is iemand met een wonderlijke anatomie.
En had zijn knieschijf gestoten..
Dit is toch de zijkant van de knieschijf?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, mss. toch je linkerpoot
Maar je had je knieschijf toch gestoten?
Dat is de achterkant/zijkant van je knie... De patella zit vooropquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:45 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Dit is toch de zijkant van de knieschijf?
Tenminste, dit is waar ik de pijn voelde (duidelijk...)
Maar vervolgens weet je wel het volgende te vertellen:quote:Een klein kwartiertje later reed ik inmiddels op de snelweg terug naar huis, nog steeds in gedachten bij de groene passaat, ik keek opvallend veel in mijn spiegels en was eigenlijk helemaal niet bezig met wat er op de weg gebeurde.
quote:In totaal gingen er vijf autos naar beneden de afrit af
quote:De mensen achter mij toeterde een paar keer en toen ik naar binnen keek zag ik een jongen niet veel ouder dan mijzelf zijn middelvinger naar me opsteken...
quote:Lekker belangrijk dacht ik en trapte gelijk het gas in,
Je hoeft je aan mij absoluut niet te verantwoorden, maar als je het mij vraagt maak je het net wat te mooi om waar te zijn.quote:Een zwarte auto, ik gok dat het een volvo of iets was aan de gril te zien, maakt dezelfde manouvre als ik zelf maakte en zat voor ik het wist al weer achter mijn staart aan.
BNW / Vreemde gebeurtenissen de laatste weken. ADVIES NODiG Dl 2quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik slaap al twee nachten niet meer, updates?
Het lijkt overtuigend. Ik had het niet verwacht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:49 schreef Toto69 het volgende:
Hehehe, geweldig hoe ie toch even het bewijs levert dat 't wel degelijk z'n linkerbeen is
Ik ben ook vrij sceptisch maar kan hem tot nu toe nog niet bepaald op fouten betrappen, ik blijf dus gewoon lekker meelezenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het lijkt overtuigend. Ik had het niet verwacht.
Ik geef je groot gelijk, het klinkt allemaal wat vaag. Moet ook bekennen dat ik flink snel aan het typen ben dus er kunnen wat dingen nogal apart uitkomen, ik zal even een uitlegje proberen te geven:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Wopper1 het volgende:
Ik zou je heel graag willen geloven, maar je schrijft dit op zo'n leuke/mooie manier op dat het eerder een hoofdstuk van een thriller lijkt dan een waargebeurd verhaal. Achtervolgingen zijn nooit leuk (en zeker niet wanneer je zelf 1 van de hoofdpersonen bent).
Je schrijft:
[..]
Maar vervolgens weet je wel het volgende te vertellen:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je hoeft je aan mij absoluut niet te verantwoorden, maar als je het mij vraagt maak je het net wat te mooi om waar te zijn.
synopsisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef maartend het volgende:
TS is mi bezig schrijstijl voor verhaal te testen op het forum.
Is een synopsis niet een draft van een boek van 1a4tje lang wat je naar een publisher stuurt?quote:
Vind ik een heel vet idee; tot wanneer zijn deze in de aanbieding?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:00 schreef Bill_E het volgende:
Trouwens nog een tip : Bij de kruidvat zijn dashboard camera's in de aanbieding voor 30 euro. SD kaartje erbij kopen, en je kan alles filmen en op youtube zetten
Bij mij is pas een tijdje bekend dat dit gaande is, ik weet niet hoelang dit al gebeurd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:02 schreef luxerobots het volgende:
@Wopper1
Dat is ook mijn kritiek, hij schrijft het te filmisch/thrillerachtig op. Iemand die dit zelf zou meemaken zou het waarschijnlijk korter, zonder poespas, opschrijven. In stijl zoals we hier op het forum met elkaar omgaan.
Aan de andere kant heeft TS nog geen fouten gemaakt waardoor het absoluut niet kan kloppen. Hij heeft zelfs bewijs. Natuurlijk kan hij een kneuzing die bij iets anders is ontstaan gemakkelijk gebruiken in zijn verhaal. Maar toch zit het bewijs goed in elkaar, al ben ik niet overtuigd.
Waarom zouden deze volgers zich met TS bemoeien, mensen die doorgaans geschaduwd worden hebben niets in de gaten. Deze mensen laten zich niet zien, tappen gewoon je gegevens.
Dat is juist waar ik zelf achter probeer te komen....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar de vraag .. "Waarom TS" is zeker nog niet duidelijk?
Het komt soms een beetje geromantiseerd over waardoor men wellicht het idee kan krijgen dat je bezig bent met een boek en ons als proeflezers 'gebruikt'.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:10 schreef weswiladvies het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even een aanvulling geven op de schrijfstijl.
Ik doe dit stiekem om twee redenen zo schrijven, De eerste is dat ik het zelf makkelijker vind om zo terug te lezen en ik dan direct wat er in mijn hoofd zich afspeelt op papier kan zetten.
De tweede is voor het publiek hier op fok, door het op een 'boek'manier te typen heb ik sneller jullie aandacht.
Dit is natuurlijk handig gezien er op die manier misschien wat serieuzer op gereageerd word en het voor jullie ook fijner leest, hierbij kan je het makkelijker visualiseren en leef je je misschien meer in.
Áls jullie willen dat ik daarmee stop dan is dat geen probleem en pas ik de schrijfstijl aan, maar dan krijg je opeens posts zoals ik regulier post met hier en daar een smilie erin.
Vraag me af in hoeverre dat handig is. We lezen hier het verhaal wel anders dan wanneer je een romannetje zou lezen zeg maar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
bezig bent met een boek en ons als proeflezers 'gebruikt'.
Graag gedaan. Ik heb ook goed advies gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:07 schreef weswiladvies het volgende:
Hallo bnw-ers.
Bij deze dus een bedankje aan deze users. Jullie zijn echt helemaal top en blijf aub meehelpen, vooral Tingo enorm bedankt, ik heb echt wat aan je man. Als dit allemaal over is dan zou ik je graag op een biertje trakteren.
Zover gaan ze niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:28 schreef Fixi0 het volgende:
Check voortaan ook nog eerst onder je auto! Misschien zit er wel een bom of wat dan ook onder je auto..
Maar je kan beter niet erg veel tijd over doen hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Dat is juist waar ik zelf achter probeer te komen....
Ja, maak hem nog bangerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:28 schreef Fixi0 het volgende:
Check voortaan ook nog eerst onder je auto! Misschien zit er wel een bom of wat dan ook onder je auto..
Niet helemaal nee, maar tis 'unlikely'.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:33 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, dus dat kan je ook niet uitsluiten
Onder deze omstandigheden wie zal niet angstig zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:34 schreef Wopper1 het volgende:
Maak 'm vooral nog angstiger.
Als ze je inderdaad volgen, dan is dit juist wat ze willen creëren (angst, paniek, paranoia).
Hij vraagt aan advies toch?quote:
Ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Onder deze omstandigheden wie zal niet angstig zijn?
Niemand is te vertrouwen, TS staat er alleen voor. Ik vind het zelf redelijk dom dat 'ie Fok!kers in vertrouwen zou nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk nog steeds dat het een grap is. Of TS wordt in de maling genomen of hij neemt ons in de maling.
Mocht het echt zijn. Dan moet Wes goed uitkijken, als een 'georgansieerde macht' je wil uitschakelen. Dan lukt dat.
Kijk maar naar dit voorbeeld. http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-triple-agent.dhtml
Zorg er dus voor dat je mensen in vertrouwen neemt, bijv. je broer. En zorg ervoor dat er bewijsstukken zijn mocht er iets misgaan. Daarnaast lijkt het me onverstandig de held uit te hangen. Succes! Ik lees geïnteresseerd mee. Dat zullen die volgers ook doen, als ze er echt zijn tenminste.
We weten immers al waar hij vanavond is: Sallandse Heuvelrug in Nijverdalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Niemand is te vertrouwen, TS staat er alleen voor. Ik vind het zelf redelijk dom dat 'ie Fok!kers in vertrouwen zou nemen.
Ok, thx for the info.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
We weten immers al waar hij vanavond is: Sallandse Heuvelrug in Nijverdal
Voor mij wel bekend
Niet alleen zijn broer gaat meequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Niemand is te vertrouwen, TS staat er alleen voor. Ik vind het zelf redelijk dom dat 'ie Fok!kers in vertrouwen zou nemen.
Of we lezen het morgen in de krantquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
We weten immers al waar hij vanavond is: Sallandse Heuvelrug in Nijverdal
Voor mij wel bekend
Had al aangeboden mee te gaan mocht het in Enschede zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Haha zou ook kunnenIk zeg FOK Meeting op de sallandse heuvelrug!
Ja ik zit redelijk in de buurtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had al aangeboden mee te gaan mocht het in Enschede zijn.
maar dat is me toch iets te ver fietsen
Geen coordinaten, alleen de plekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik woon er ook in de beurt, had ie geen coordinaten gepost? Kan het niet terug vinden.
Ik doelde op Sallandse Heuvelrugquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De exacte plek of alleen sallandse heuvelrug?
Maar heb jij zelf zoiets meegemaakt ? Ik wel en ik heb toch ook 'n hele lange waar verhaal geschreven....en dat heeft me echt geholpen om t beetje kwijt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
Als je met de dood bedreigd wordt, en voor die tijd al doodsbang bent, dan ga je er geen roman van schrijven, en dit komt absoluut in mijn ogen wel zo over.
Mee eens, TS vertelt veel te veel details. Als je in zoiets zit, en je bent doodsbang, maak je geen grapjes over wesley en een jojo, beschrijf je de details niet zo geromantiseerd en spannend. Mooi verhaal, zonder meer. Ik zit in tweestrijd, maar ik neig toch naar fake. Ik blijf ook lezen, ben benieuwd hoe het eindigt. Fake of niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
ik geloof er geen barst van. Het is absoluut een mooi verhaal, en absoluut mooi geschreven, maar dat laatste is nou net waar de schoen bij mij wringt. TS heeft wel een reden gegeven waarom hij het zo opschrijft, maar die geloof ik niet.
Als we TS moeten geloven is hij doodsbang door de gebeurtenissen. Hij wordt zelfs met de dood bedreigd door onbekende figuren die hem achtervolgen in een auto. Maar dan is hij terug van het hele gedoe, en dan geeft ie hier een update, en dan verhaalt hij in geuren en kleuren over allerlei details die er, voor het hele geval, helemaal niet toe doen. Het verhaal is niet straight to the point, nee, er worden allerlei dingen bijgehaald. Dat de auto, 'die hij de zijne mag noemen' glimmend door de regen op hem stond te wachten. Hoe het zand/modder op het zandpad zich totaal niet gedroeg als in films, en meer van dat soort kleine dingen.
Als je met de dood bedreigd wordt, en voor die tijd al doodsbang bent, dan ga je er geen roman van schrijven, en dit komt absoluut in mijn ogen wel zo over. Toegegeven dat ik het een prachtig verhaal vindt, en ook de updates geweldig vindt, is er helemaal niets aan dit verhaal wat me ook maar enigzins doet overtuigen van de echtheid hiervan.
Het klopt gewoon niet, er zit een luchtje aan. Als je je bang voelt, opgejaagd, etc etc, dan schrijf je niet op deze manier verhalen op met uitweidingen over allerlei er niet toe doende zaken. I just don't believe it, maar mooi vind ik het verhaal wel
Ik verwacht een open einde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Mee eens, TS vertelt veel te veel details. Als je in zoiets zit, en je bent doodsbang, maak je geen grapjes over wesley en een jojo, beschrijf je de details niet zo geromantiseerd en spannend. Mooi verhaal, zonder meer. Ik zit in tweestrijd, maar ik neig toch naar fake. Ik blijf ook lezen, ben benieuwd hoe het eindigt. Fake of niet.
Ps. Kan je dit verhaal op je vwo leeslijst zetten? :$
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verwacht een open beenwond. Rechts. Of links.
Nou het stukje dat hij vanuit zijn huis internet met die vage mensen klopt niet.. Als hij gemonitord wordt, weten ze ervan. Dat was dan of wel een dikke fout van die Daphne met haar clubje, of in het verzinsel.. En hij heeft haar handschrift.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij sceptisch maar kan hem tot nu toe nog niet bepaald op fouten betrappen, ik blijf dus gewoon lekker meelezen
Arme wesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verwacht een open beenwond. Rechts. Of links.
Leuk geprobeerd Daphne. Ik heb je wel door.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef AppleMartini het volgende:
Mocht TS nog een partner zoeken om mee te gaan, stel ik me wel kandidaat.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd Daphne. Ik heb je wel door.
straks blijkt het een gay meeting spot te zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
Hmm, TS is vanavond op de Sallandse Heuvelrug in Nijverdal? Tis wel een uurtje fietsen op zich maar ik zou heen kunnen gaan
Letterlijk ja!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
straks blijkt het een gay meeting spot te zijn.
dan word hij behoorlijk genaaid
Nee enschede waar het begin van het verhaal zich afpeelde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Letterlijk ja!
Jij woont er ook niet ver vandaan toch?
Misschien komt Flikker Gait (Nijverdal) hem wel een bezoekje brengen, hoewel 'ie wel dood is.
Ah oké, das nog heel wat verder dan voor mij ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee enschede waar het begin van het verhaal zich afpeelde.
veeeeeeels te ver fietsen
Dat is net wat hij wil...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef AppleMartini het volgende:
[..]idd!
Maar oprecht TS: ik wil best mee. Moet je het alleen wel op tijd laten horen.
Wat ie ermee doet moet ie zelf weten, toch? Ik zou het iig fijn vinden als er mensen voor je zijn, ongeacht of ie iemand mee wil of niet.quote:
Ja, kweet niet mss heeft ie wel slechte dingen voor en verzint 'ie een verhaaltje om lichtgelovige mensen te lokken via FOK!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:51 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Wat ie ermee doet moet ie zelf weten, toch? Ik zou het iig fijn vinden als er mensen voor je zijn, ongeacht of ie iemand mee wil of niet.
Combineer het. Ga Bad boys kijken op de Sallandse Heuvelrug.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef theguyver het volgende:
hmm of vanaaf Bad boys kijken met mijn schatje
of kijken hoe TS verkracht word op de Sallandse Heuvelrug.
hmmm keuze
moeilijk
moeilijk
moeilijk
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Combineer het. Ga Bad boys kijken op de Sallandse Heuvelrug.
Zorg er dan wel voor dat die elkaar niet in de haren vliegenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal ervoor zorgen dat VBL-Hooligans ook van de partij zijn.
Ja, in je eentje in een donker bos overnachten na deze shit. Goed idee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Burner82 het volgende:
Tips voor TS:
1: Koop een Maclite. Geeft geweldig licht, slaat ook lekker. 4 of 6-cel is aan te raden.
2: zakmes of leatherman, altijd handig
3: papier en potlood. (geen pen, die kunnen lekken, kapot en als het papier nat is, is het onleesbaar geworden).
4: koop een trekkers rugzak en een tentje...
5: koop wat blikvoer etc, wegwerp gaspitjes oid..
6: stop alles in de rugzak en hou die bij je.
Mocht het helemaal fout gaan, pak je je rugzak, rij je naar limburg/belgie, en ga je daar paar dagen in het bos zitten..
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Burner82 het volgende:
Tips voor TS:
1: Koop een Maclite. Geeft geweldig licht, slaat ook lekker. 4 of 6-cel is aan te raden.
2: zakmes of leatherman, altijd handig
3: papier en potlood. (geen pen, die kunnen lekken, kapot en als het papier nat is, is het onleesbaar geworden).
4: koop een trekkers rugzak en een tentje...
5: koop wat blikvoer etc, wegwerp gaspitjes oid..
6: stop alles in de rugzak en hou die bij je.
Mocht het helemaal fout gaan, pak je je rugzak, rij je naar limburg/belgie, en ga je daar paar dagen in het bos zitten..
Blijkbaar is omgeving met mensen en internet enger dan een leeg bos...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, in je eentje in een donker bos overnachten na deze shit. Goed idee.
Ik hoop op een eervolle vermelding in het boekquote:
Best spannend he?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:00 schreef CristinaYang het volgende:
Even een post zodat ik deze kan terug vinden, erg nieuwsgierig naar hoe het verder zal gaan.
donderdag was gisteren... Ik ben soms ook pas in staat om op maandag te vertellen wat er zaterdag gebeurd is.. (wat ik dan nog weetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:16 schreef Baje het volgende:
Wel vreemd dat hij er zo lang over doet om het verslag van donderdag te plaatsen. Dit is geen waar gebeurd verhaal, puur fictief.
Hij heeft geen tijd gehad om donderdag op te schrijven want hij zou vanmiddag alvast naar de afgesproken plek gaan. Samen met zijn broer de boel verkennen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
donderdag was gisteren... Ik ben soms ook pas in staat om op maandag te vertellen wat er zaterdag gebeurd is.. (wat ik dan nog weet)
Mogelijk ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:16 schreef Baje het volgende:
Wel vreemd dat hij er zo lang over doet om het verslag van donderdag te plaatsen. Dit is geen waar gebeurd verhaal, puur fictief.
Aandachttrekkerij en de mods die er lekker in mee gaan.quote:
Buiten het boek-schrijf/aankomend scenario schrijver gedeelte, zal ik vanaf nu beetje serieus reageren. Mocht het een boek en/of film worden, wil ik wel een eervolle vermeldingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd gehad om donderdag op te schrijven want hij zou vanmiddag alvast naar de afgesproken plek gaan. Samen met zijn broer de boel verkennen.
Deal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Buiten het boek-schrijf/aankomend scenario schrijver gedeelte, zal ik vanaf nu beetje serieus reageren. Mocht het een boek en/of film worden, wil ik wel een eervolle vermelding(en ik zal niet meer beginnen over topic-voetbal
)
Zou niet de eerste zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:46 schreef Baje het volgende:
Ik denk dat ik van dit verhaal maar eens een boek ga maken. Moet TS dit maar niet openbaar maken. Zou grappig zijn als TS serieus een boek schrijft en dit gewoon openbaar maakt.
Niet zo zuur. Ook als dit allemaal fake is vind ik het erg knap in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Aandachttrekkerij en de mods die er lekker in mee gaan.
Heerlijkquote:
Ben niet zuur, ik schep er plezier in.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo zuur. Ook als dit allemaal fake is vind ik het erg knap in elkaar gezet.
Dit is een rechter-beenholte, geen linker-knieschijf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik gister avond gemaakt toen ik op bed zat (stiekem had ik de vraag ernaar wel verwacht)
Ik zal vanavond ook even een foto van de auto maken.
Debunker debunked... lees ff terugquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Dit is een rechter-beenholte, geen linker-knieschijf.
Debunked.
Slotje.
Ja, het zou opzich ook een linkerbeen kunnen zijn als hij zich in rare posities wringt om de foto te maken, maar een beenholte gaat nooit een knieschijf worden.quote:
Op die plek gekneusd, doet je knie ook pijn.. eerste waar je dan aan denkt is je knie.. niet zozeer een spier/pees die achter je knie loopt...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, het zou opzich ook een linkerbeen kunnen zijn als hij zich in rare posities wringt om de foto te maken, maar een beenholte gaat nooit een knieschijf worden.
Alleen in het bos.... en daar is geen internet of mens aanwezig, lijkt me dus goedquote:
Ik hoop dat ts die tips nog meekrijgt voor hij op pad gaat .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef dawg het volgende:
oh, en speciaal voor ts:
http://listverse.com/2008(...)fly-under-the-radar/
Wat is er beter dan een leger van fokkers met camera's.. campingtips, etc... Geen enkele overheidsinstantie kan daar tegenopquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ts die tips nog meekrijgt voor hij op pad gaat .
Truequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is er beter dan een leger van fokkers met camera's.. campingtips, etc... Geen enkele overheidsinstantie kan daar tegenop
Mijn gok is dat ie gewoon een prachtig verhaal heeft verzonnen..mij maak je niet wijs dat je, nadat je al zo nerveus bent gemaakt, zomaar een nachtje in het bos gaat logeren, alleen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Een lesje "hoe genereer ik aandacht" kan TS (nee, niet jij Lavender) niet ontzegd worden.
Hij is ofwel psychotisch, ofwel onder invloed van drugs of beide.
Sure.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:46 schreef AppleMartini het volgende:
Of wie weet verzint hij de boel niet en maakt ie een prachtavontuur mee.
Klopt. We hangen allemaal aan zijn lippen. Figuurlijk gesproken dan .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Een lesje "hoe genereer ik aandacht" kan TS (nee, niet jij Lavender) niet ontzegd worden.
Hij is ofwel psychotisch, ofwel onder invloed van drugs of beide.
Herkenbaar. Zoals mensen in BNW/TRU: open-minded...(al mag dat niet van echt BNW-ersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja luister, ik vind 'of drugs of psychose' wat bekrompenIk zeg niet dat ik TS geloof
En het is al best laat. Als het maar goed is gegaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:44 schreef Wopper1 het volgende:
P2000 geeft nog niks verontrustends aan...
Nou, ik lees het morgen wel allemaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga kapot hierrrrrrrrr! Ik vind dit net zo spannend als dat ventje met het rotje.
haha u so funnyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
TS had even een twitteraccount moeten aanmaken. Dan konden we hem volgen.
quote:Ik klapte mijn laptop met een smak dicht en propte hem nogal onhandig in mijn tas.Het meisje achter de bar had me goed in de gaten gehouden en kwam gelijk met de rekening aan gelopen en een glaasje water.
‘ Hier, voor de schrik zei ze liefelijk tegen me ‘
‘ Dankjewel, en ik nam het water aan en dronk het in één grote teug op terwijl ik naar de inmiddels behoorlijke rekening keek.
Wie praat er nou zoquote:Ik pakte mn portemonnaie en smeet snel 50 euro op het bordje. Het is goed zo, sorry voor de overlast wist ik nog even snel uit mn keel uit te krijgen terwijl ik in een stevige pas door liep naar buiten. Kut.. Het regende weer eens.
Ja, dat valt mij ook op. Die bijzinnen, dat geromantiseer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:51 schreef Harajuku. het volgende:
Zo schreef ik mijn verhalen ook op de middelbare school. Te gemaakt, jammer.
Hij moet nog even wat mooie bijzinnen bedenken...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, die komt zo met een paar mooie verhalen.
Oeh i hope so,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, die komt zo met een paar mooie verhalen.
Lijkt me verstandiger om IN het ruimteschip te gaan zitten ipv eropquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:02 schreef deleriouz het volgende:
TS is momenteel op een ruimteschip zijn verslag aan het tikken. Daphne, een Zoltron uit het derde DAL-universum, kijkt ondertussen over zijn schouder mee en corrigeert hier en daar foutjes in zinsopbouw en grammatica.
Nou, dan maar even wat andere dingetjes doen, het kan nog wel even duren ..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij moet nog even wat mooie bijzinnen bedenken...
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:02 schreef deleriouz het volgende:
TS is momenteel op een ruimteschip zijn verslag aan het tikken. Daphne, een Zoltron uit het derde DAL-universum, kijkt ondertussen over zijn schouder mee en corrigeert hier en daar foutjes in zinsopbouw en grammatica.
Geen idee, en nee, dat kan een mod nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, van wie was TS eigenlijk de kloon? Kan een mod dat niet nakijken? Of had ie zich zo goed verborgen met al die proxies van hem?
TS zal toch zich via een computer zich aangemeld moeten hebben aangezien dat op de mobiele site onmogelijk isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, van wie was TS eigenlijk de kloon? Kan een mod dat niet nakijken? Of had ie zich zo goed verborgen met al die proxies van hem?
Hij zit lekker op de camping. Zich rot te lachen om onsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
Dus tijd voor zoektochten naar TS in dat gebied? Terwijl hij zelf op vakantie is
De ontknoping komt vast als jij in Spanje zitquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De ontknoping komt vast als jij in Spanje zit
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
had de ts niet gepost dat als alles goed ging hij vandaag in rotterdam was ? kan ik mij vaag herinneren van ergens zijn posts
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:03 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Vind ik een heel vet idee; tot wanneer zijn deze in de aanbieding?
Als het mee zit en vanavond alles goed gaat dan ga ik zaterdag naar rotterdam voor een paar dagen, misschien dat ik langs een kruidvat kan onderweg.
Yep, voor een paar dagen. Ik ben inmiddels bij de Sallandse heuvelrug geweest.. Laat ik het zo zeggen: Ik denk niet dat TS in Rotterdam zit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
had de ts niet gepost dat als alles goed ging hij vandaag in rotterdam was ? kan ik mij vaag herinneren van ergens zijn posts
Serieus ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, voor een paar dagen. Ik ben inmiddels bij de Sallandse heuvelrug geweest.. Laat ik het zo zeggen: Ik denk niet dat TS in Rotterdam zit.
So hope you're kiddingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan er niks over zeggen verder. Politie is er bij gehaald in elk geval.
Jij bent de broer van TS en moet het verhaal verder schrijven?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan er niks over zeggen verder. Politie is er bij gehaald in elk geval.
Wowquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, voor een paar dagen. Ik ben inmiddels bij de Sallandse heuvelrug geweest.. Laat ik het zo zeggen: Ik denk niet dat TS in Rotterdam zit.
Niets te zien.quote:
Denk het niet is een man uit Putten!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
deze ?
http://www.nu.nl/binnenla(...)keerwachter-mee.html
Putten ligt toch op de Veluwe? En wie zegt dat die man een inwoner van Putten was? Kan een bezoeker zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet is een man uit Putten!!!
Het neemt wel angstige vormen aan zo, wat zal er gebeurd zijn???
Ligt bij Ermelo in de buurt, niet bij Enschede in de buurt!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Putten ligt toch op de Veluwe? En wie zegt dat die man een inwoner van Putten was? Kan een bezoeker zijn
Oh, ik begreep dat hij naar de veluwe zou gaan. Nou ja, we wachten gewoon af, tenzij Scrummie er meer vanaf weet en hij ons wat meer kan vertellenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt bij Ermelo in de buurt, niet bij Enschede in de buurt!
Maar goed je weet het niet he, het kan,.............. het kan niet.......... blijft afwachten
zijn keel doorgesneden door de duistere man in de auto? of ben je interessant aan het doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, ik kan echt niet meer vertellen op het moment. Had er alleen nooit heen moeten gaan. TS sprak de waarheid, dat kan ik wel stellen.
Iets kun je toch wel vertellen? Of ben je zelf ook in gevaar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, ik kan echt niet meer vertellen op het moment. Had er alleen nooit heen moeten gaan. TS sprak de waarheid, dat kan ik wel stellen.
En waarom zou je dat niet kunnen vertellen dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Vertel dan meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Scrummie het volgende:
hoewel ik hier niet veel post, heb ik afgelopen week wel al elke post gelezen. of het echt is of niet, het houdt me wel bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef Aarsvijand het volgende:
Ik geloof trouwens vrij weinig van het verhaal.
- Niemand zou in zo'n geval het op die deze manier opschrijven in geuren en kleuren.
Heeft niets te maken met de leesbaarheid of inleving voor ons, wat hij ons wil doen laten geloven.
- Ik wil wel een nieuwe foto zien van zijn blauwe plek met datum van vandaag op papier geschreven.
- Foto van de auto onder de modder die we nog zouden krijgen.
Het is een erg leuk verhaal om te volgen, maar no way dat dit echt is.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef Aarsvijand het volgende:
- Niemand zou in zo'n geval het op die deze manier opschrijven in geuren en kleuren.
Heeft niets te maken met de leesbaarheid of inleving voor ons, wat hij ons wil doen laten geloven.
Weswiladvies heeft eerder aangegeven waarom hij zo schrijft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef Aarsvijand het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Wes in elk geval de waarheid denkt te spreken. Maar ik heb teveel ervaring met schizofrenen en mensen met randpsychosen om te geloven dat de waarheid van Wes hetzelfde is als de waarheid van de rest van de bevolking.quote:[quote]
Dit wel idd. Ook vind ik het raar dat TS deze week ging afstappen op een man die ook in dat café of wat dan ook zat, en na een kwartier had hij een lap tekst in elkaar gezet waarin een halfuur aan emoties verwerkt stonden...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alsof iemand die in zo'n situatie zit zoveel tijd neemt voor het opschrijven van een verhaal.Dan heb je echt wel andere dingen aan je hoofd.
op holland casino heeft hij geen namen genoemd van cafe's of iets of wel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dit wel idd. Ook vind ik het raar dat TS deze week ging afstappen op een man die ook in dat café of wat dan ook zat, en na een kwartier had hij een lap tekst in elkaar gezet waarin een halfuur aan emoties verwerkt stonden...
Dit is wel BNW he. Je hebt hier hetzelfde volk als in TRUquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar er zijn dus serieus mensen die twijfelen of dit echt of nep is. Dat had ik niet verwacht.
Zie post 91 en 95 in eerste topic.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dit wel idd. Ook vind ik het raar dat TS deze week ging afstappen op een man die ook in dat café of wat dan ook zat, en na een kwartier had hij een lap tekst in elkaar gezet waarin een halfuur aan emoties verwerkt stonden...
Nee, maar dat bedoelde ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
op holland casino heeft hij geen namen genoemd van cafe's of iets of wel?
quote:
i know maar woon in enschede en ga straks cafe inquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee, maar dat bedoelde ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |