Ja, het zou opzich ook een linkerbeen kunnen zijn als hij zich in rare posities wringt om de foto te maken, maar een beenholte gaat nooit een knieschijf worden.quote:
Op die plek gekneusd, doet je knie ook pijn.. eerste waar je dan aan denkt is je knie.. niet zozeer een spier/pees die achter je knie loopt...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, het zou opzich ook een linkerbeen kunnen zijn als hij zich in rare posities wringt om de foto te maken, maar een beenholte gaat nooit een knieschijf worden.
Alleen in het bos.... en daar is geen internet of mens aanwezig, lijkt me dus goedquote:
Ik hoop dat ts die tips nog meekrijgt voor hij op pad gaat .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef dawg het volgende:
oh, en speciaal voor ts:
http://listverse.com/2008(...)fly-under-the-radar/
Wat is er beter dan een leger van fokkers met camera's.. campingtips, etc... Geen enkele overheidsinstantie kan daar tegenopquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ts die tips nog meekrijgt voor hij op pad gaat .
Truequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is er beter dan een leger van fokkers met camera's.. campingtips, etc... Geen enkele overheidsinstantie kan daar tegenop
Mijn gok is dat ie gewoon een prachtig verhaal heeft verzonnen..mij maak je niet wijs dat je, nadat je al zo nerveus bent gemaakt, zomaar een nachtje in het bos gaat logeren, alleen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Een lesje "hoe genereer ik aandacht" kan TS (nee, niet jij Lavender) niet ontzegd worden.
Hij is ofwel psychotisch, ofwel onder invloed van drugs of beide.
Sure.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:46 schreef AppleMartini het volgende:
Of wie weet verzint hij de boel niet en maakt ie een prachtavontuur mee.
Klopt. We hangen allemaal aan zijn lippen. Figuurlijk gesproken dan .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Een lesje "hoe genereer ik aandacht" kan TS (nee, niet jij Lavender) niet ontzegd worden.
Hij is ofwel psychotisch, ofwel onder invloed van drugs of beide.
Herkenbaar. Zoals mensen in BNW/TRU: open-minded...(al mag dat niet van echt BNW-ersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja luister, ik vind 'of drugs of psychose' wat bekrompenIk zeg niet dat ik TS geloof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |