Arme wesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verwacht een open beenwond. Rechts. Of links.
Leuk geprobeerd Daphne. Ik heb je wel door.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef AppleMartini het volgende:
Mocht TS nog een partner zoeken om mee te gaan, stel ik me wel kandidaat.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd Daphne. Ik heb je wel door.
straks blijkt het een gay meeting spot te zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
Hmm, TS is vanavond op de Sallandse Heuvelrug in Nijverdal? Tis wel een uurtje fietsen op zich maar ik zou heen kunnen gaan
Letterlijk ja!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
straks blijkt het een gay meeting spot te zijn.
dan word hij behoorlijk genaaid
Nee enschede waar het begin van het verhaal zich afpeelde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Letterlijk ja!
Jij woont er ook niet ver vandaan toch?
Misschien komt Flikker Gait (Nijverdal) hem wel een bezoekje brengen, hoewel 'ie wel dood is.
Ah oké, das nog heel wat verder dan voor mij ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee enschede waar het begin van het verhaal zich afpeelde.
veeeeeeels te ver fietsen
Dat is net wat hij wil...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef AppleMartini het volgende:
[..]idd!
Maar oprecht TS: ik wil best mee. Moet je het alleen wel op tijd laten horen.
Wat ie ermee doet moet ie zelf weten, toch? Ik zou het iig fijn vinden als er mensen voor je zijn, ongeacht of ie iemand mee wil of niet.quote:
Ja, kweet niet mss heeft ie wel slechte dingen voor en verzint 'ie een verhaaltje om lichtgelovige mensen te lokken via FOK!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:51 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Wat ie ermee doet moet ie zelf weten, toch? Ik zou het iig fijn vinden als er mensen voor je zijn, ongeacht of ie iemand mee wil of niet.
Combineer het. Ga Bad boys kijken op de Sallandse Heuvelrug.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef theguyver het volgende:
hmm of vanaaf Bad boys kijken met mijn schatje
of kijken hoe TS verkracht word op de Sallandse Heuvelrug.
hmmm keuze
moeilijk
moeilijk
moeilijk
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Combineer het. Ga Bad boys kijken op de Sallandse Heuvelrug.
Zorg er dan wel voor dat die elkaar niet in de haren vliegenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal ervoor zorgen dat VBL-Hooligans ook van de partij zijn.
Ja, in je eentje in een donker bos overnachten na deze shit. Goed idee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Burner82 het volgende:
Tips voor TS:
1: Koop een Maclite. Geeft geweldig licht, slaat ook lekker. 4 of 6-cel is aan te raden.
2: zakmes of leatherman, altijd handig
3: papier en potlood. (geen pen, die kunnen lekken, kapot en als het papier nat is, is het onleesbaar geworden).
4: koop een trekkers rugzak en een tentje...
5: koop wat blikvoer etc, wegwerp gaspitjes oid..
6: stop alles in de rugzak en hou die bij je.
Mocht het helemaal fout gaan, pak je je rugzak, rij je naar limburg/belgie, en ga je daar paar dagen in het bos zitten..
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Burner82 het volgende:
Tips voor TS:
1: Koop een Maclite. Geeft geweldig licht, slaat ook lekker. 4 of 6-cel is aan te raden.
2: zakmes of leatherman, altijd handig
3: papier en potlood. (geen pen, die kunnen lekken, kapot en als het papier nat is, is het onleesbaar geworden).
4: koop een trekkers rugzak en een tentje...
5: koop wat blikvoer etc, wegwerp gaspitjes oid..
6: stop alles in de rugzak en hou die bij je.
Mocht het helemaal fout gaan, pak je je rugzak, rij je naar limburg/belgie, en ga je daar paar dagen in het bos zitten..
Blijkbaar is omgeving met mensen en internet enger dan een leeg bos...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, in je eentje in een donker bos overnachten na deze shit. Goed idee.
Ik hoop op een eervolle vermelding in het boekquote:
Best spannend he?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:00 schreef CristinaYang het volgende:
Even een post zodat ik deze kan terug vinden, erg nieuwsgierig naar hoe het verder zal gaan.
donderdag was gisteren... Ik ben soms ook pas in staat om op maandag te vertellen wat er zaterdag gebeurd is.. (wat ik dan nog weetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:16 schreef Baje het volgende:
Wel vreemd dat hij er zo lang over doet om het verslag van donderdag te plaatsen. Dit is geen waar gebeurd verhaal, puur fictief.
Hij heeft geen tijd gehad om donderdag op te schrijven want hij zou vanmiddag alvast naar de afgesproken plek gaan. Samen met zijn broer de boel verkennen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
donderdag was gisteren... Ik ben soms ook pas in staat om op maandag te vertellen wat er zaterdag gebeurd is.. (wat ik dan nog weet)
Mogelijk ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:16 schreef Baje het volgende:
Wel vreemd dat hij er zo lang over doet om het verslag van donderdag te plaatsen. Dit is geen waar gebeurd verhaal, puur fictief.
Aandachttrekkerij en de mods die er lekker in mee gaan.quote:
Buiten het boek-schrijf/aankomend scenario schrijver gedeelte, zal ik vanaf nu beetje serieus reageren. Mocht het een boek en/of film worden, wil ik wel een eervolle vermeldingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd gehad om donderdag op te schrijven want hij zou vanmiddag alvast naar de afgesproken plek gaan. Samen met zijn broer de boel verkennen.
Deal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Buiten het boek-schrijf/aankomend scenario schrijver gedeelte, zal ik vanaf nu beetje serieus reageren. Mocht het een boek en/of film worden, wil ik wel een eervolle vermelding(en ik zal niet meer beginnen over topic-voetbal
)
Zou niet de eerste zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:46 schreef Baje het volgende:
Ik denk dat ik van dit verhaal maar eens een boek ga maken. Moet TS dit maar niet openbaar maken. Zou grappig zijn als TS serieus een boek schrijft en dit gewoon openbaar maakt.
Niet zo zuur. Ook als dit allemaal fake is vind ik het erg knap in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Aandachttrekkerij en de mods die er lekker in mee gaan.
Heerlijkquote:
Ben niet zuur, ik schep er plezier in.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo zuur. Ook als dit allemaal fake is vind ik het erg knap in elkaar gezet.
Dit is een rechter-beenholte, geen linker-knieschijf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik gister avond gemaakt toen ik op bed zat (stiekem had ik de vraag ernaar wel verwacht)
Ik zal vanavond ook even een foto van de auto maken.
Debunker debunked... lees ff terugquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Dit is een rechter-beenholte, geen linker-knieschijf.
Debunked.
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |