Waar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
Je ziet zelfs een stukje van het rechterbeen nog op de foto.
Dat zie ik dan weer niet, waar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
Je ziet zelfs een stukje van het rechterbeen nog op de foto.
Kan, hij moet zijn been natuurlijk wel zo draaien dat de blauwe plek op zn been te zien is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is dat wel een zeer oncomfortabele houding.. En lag ie dan half uit bed?
Moet je niet aan mij vragenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is dat wel een zeer oncomfortabele houding.. En lag ie dan half uit bed?
Je moet dit zittend met gestrekt been of liggend proberen. Gaat net wat anders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen
ik zit hier op een bureau stoel en kan dezelfde pose maken... dusja
Dus hij draait zijn gewonde poot, en wel zo plat dat het een rechterbeen lijkt, en dat ook nog eens aan de rechterkant van het bed, zodat hij er met de rest van zijn lijf naast zou moeten liggen, tewijl dat been er toch ontspannen bij ligt. Dat is iemand met een wonderlijke anatomie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan, hij moet zijn been natuurlijk wel zo draaien dat de blauwe plek op zn been te zien is.
Kijk ff boven jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus hij draait zijn gewonde poot, en wel zo plat dat het een rechterbeen lijkt, en dat ook nog eens aan de rechterkant van het bed, zodat hij er met de rest van zijn lijf naast zou moeten liggen, tewijl dat been er toch ontspannen bij ligt. Dat is iemand met een wonderlijke anatomie.
En had zijn knieschijf gestoten..
Dit is toch de zijkant van de knieschijf?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, mss. toch je linkerpoot
Maar je had je knieschijf toch gestoten?
Dat is de achterkant/zijkant van je knie... De patella zit vooropquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:45 schreef weswiladvies het volgende:
[..]
Dit is toch de zijkant van de knieschijf?
Tenminste, dit is waar ik de pijn voelde (duidelijk...)
Maar vervolgens weet je wel het volgende te vertellen:quote:Een klein kwartiertje later reed ik inmiddels op de snelweg terug naar huis, nog steeds in gedachten bij de groene passaat, ik keek opvallend veel in mijn spiegels en was eigenlijk helemaal niet bezig met wat er op de weg gebeurde.
quote:In totaal gingen er vijf autos naar beneden de afrit af
quote:De mensen achter mij toeterde een paar keer en toen ik naar binnen keek zag ik een jongen niet veel ouder dan mijzelf zijn middelvinger naar me opsteken...
quote:Lekker belangrijk dacht ik en trapte gelijk het gas in,
Je hoeft je aan mij absoluut niet te verantwoorden, maar als je het mij vraagt maak je het net wat te mooi om waar te zijn.quote:Een zwarte auto, ik gok dat het een volvo of iets was aan de gril te zien, maakt dezelfde manouvre als ik zelf maakte en zat voor ik het wist al weer achter mijn staart aan.
BNW / Vreemde gebeurtenissen de laatste weken. ADVIES NODiG Dl 2quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik slaap al twee nachten niet meer, updates?
Het lijkt overtuigend. Ik had het niet verwacht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:49 schreef Toto69 het volgende:
Hehehe, geweldig hoe ie toch even het bewijs levert dat 't wel degelijk z'n linkerbeen is
Ik ben ook vrij sceptisch maar kan hem tot nu toe nog niet bepaald op fouten betrappen, ik blijf dus gewoon lekker meelezenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het lijkt overtuigend. Ik had het niet verwacht.
Ik geef je groot gelijk, het klinkt allemaal wat vaag. Moet ook bekennen dat ik flink snel aan het typen ben dus er kunnen wat dingen nogal apart uitkomen, ik zal even een uitlegje proberen te geven:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Wopper1 het volgende:
Ik zou je heel graag willen geloven, maar je schrijft dit op zo'n leuke/mooie manier op dat het eerder een hoofdstuk van een thriller lijkt dan een waargebeurd verhaal. Achtervolgingen zijn nooit leuk (en zeker niet wanneer je zelf 1 van de hoofdpersonen bent).
Je schrijft:
[..]
Maar vervolgens weet je wel het volgende te vertellen:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je hoeft je aan mij absoluut niet te verantwoorden, maar als je het mij vraagt maak je het net wat te mooi om waar te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |