En het is al best laat. Als het maar goed is gegaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:44 schreef Wopper1 het volgende:
P2000 geeft nog niks verontrustends aan...
Nou, ik lees het morgen wel allemaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga kapot hierrrrrrrrr! Ik vind dit net zo spannend als dat ventje met het rotje.
haha u so funnyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
TS had even een twitteraccount moeten aanmaken. Dan konden we hem volgen.
quote:Ik klapte mijn laptop met een smak dicht en propte hem nogal onhandig in mijn tas.Het meisje achter de bar had me goed in de gaten gehouden en kwam gelijk met de rekening aan gelopen en een glaasje water.
‘ Hier, voor de schrik zei ze liefelijk tegen me ‘
‘ Dankjewel, en ik nam het water aan en dronk het in één grote teug op terwijl ik naar de inmiddels behoorlijke rekening keek.
Wie praat er nou zoquote:Ik pakte mn portemonnaie en smeet snel 50 euro op het bordje. Het is goed zo, sorry voor de overlast wist ik nog even snel uit mn keel uit te krijgen terwijl ik in een stevige pas door liep naar buiten. Kut.. Het regende weer eens.
Ja, dat valt mij ook op. Die bijzinnen, dat geromantiseer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:51 schreef Harajuku. het volgende:
Zo schreef ik mijn verhalen ook op de middelbare school. Te gemaakt, jammer.
Hij moet nog even wat mooie bijzinnen bedenken...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, die komt zo met een paar mooie verhalen.
Oeh i hope so,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, die komt zo met een paar mooie verhalen.
Lijkt me verstandiger om IN het ruimteschip te gaan zitten ipv eropquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:02 schreef deleriouz het volgende:
TS is momenteel op een ruimteschip zijn verslag aan het tikken. Daphne, een Zoltron uit het derde DAL-universum, kijkt ondertussen over zijn schouder mee en corrigeert hier en daar foutjes in zinsopbouw en grammatica.
Nou, dan maar even wat andere dingetjes doen, het kan nog wel even duren ..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij moet nog even wat mooie bijzinnen bedenken...
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:02 schreef deleriouz het volgende:
TS is momenteel op een ruimteschip zijn verslag aan het tikken. Daphne, een Zoltron uit het derde DAL-universum, kijkt ondertussen over zijn schouder mee en corrigeert hier en daar foutjes in zinsopbouw en grammatica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |